דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך נקבע מחיר הובלות משרדים? 

מאת    [ 08/02/2019 ]

מילים במאמר: 476   [ נצפה 1627 פעמים ]

החלפת כתובת של משרד היא צורך הכרחי בלא מעט תרחישים. בלי קשר לסיבה בגינה אנשי המשרד מחליטים לשנות את כתובתו, ברור דבר אחד: זוהי משימה לא פשוטה, אותה יש להשאיר למקצוענים בלבד. אחרי שמבינים כי אין החלטה טובה יותר מאשר להיעזר בשירותיה של חברת הובלות מקצועית, נותרות עדיין כמה שאלות נוספות. אחת המרכזיות שבהן היא כמה בדיוק אמורות לעלות הובלות משרדים?

כפי שתראו מיד, את משוואת מחיר ההובלה מרכיבים לא מעט משתנים. במאמר הבא נציג את המרכזיים שבהם.

הגודל כן קובע

בהובלות – הן הובלות דירה והן הובלות משרד – הגודל בהחלט משחק תפקיד בקביעת מורכבות המשימה, וכמובן שגם המחיר שלה. ככל שהמשרד הנוכחי או המיועד הם גדולים יותר (בעיקר מבחינת מספר החדרים), כך צפויים יותר חפצים הדורשים העברה וכך המחיר שלה יעלה בהתאם.

המרחק בין הערים

חברת הובלות תבחן תמיד מהו המרחק בין שתי הכתובות, כלומר המשרד הקיים והמשרד ה"חדש" אליו עוברים. לא צריך להיות מומחה לתחום כדי להסיק שהובלות בין עירוניות תהיינה יקרות יותר מאשר הובלות המתחילות ומסתיימות באותה עיר. שימו לב שגם דרכי הגישה למשרדים דרך הכביש, למשל שעות העומס, עשויים להשפיע על התמחור.

תנאי ההובלה

חברת הובלות תסקור את התנאים העיקריים של ההובלה עם ההגעה לשטח, ולרוב גם לפניה. ככל שההובלה תהיה מורכבת יותר, אתם צפויים לשלם יותר עבור המשימה. כך למשל העלאת החפצים לקומות הגבוהות של מבנים ללא מעלית תהיה יקרה יותר, על אחת כמה וכמה אם נעשה שימוש במנוף. גם כאשר ההובלה מצריכה הובלת סבלות של חלק מהחפצים או כולם, המחיר שלה צפוי לעלות.

השירותים הנלווים

חברות הובלת משרדים מציעות פעמים רבות שירותים נלווים, שעשויים להפוך את החיים של לקוחותיהן לפשוטים יותר – תוך ייקור מסוים של המחיר. שירותי פירוק והרכבת רהיטים הם נפוצים מאוד במקרה של מעבר משרדים, וזאת על רקע העובדה שהריהוט המשרדי (שולחן ישיבה, שולחן מנהלים, ארונות, מדפים וכדומה) הוא חלק מרכזי בהובלות האלה.

תאריך ההובלה

מחיר הובלות משרדים הוא במידה רבה עניין של היצע וביקוש. המציאות מראה שהביקוש להובלות בכלל, ולהובלות משרדים בפרט, עולה בחודשי הקיץ – כך שהמחיר בהם עשוי להיות גבוה יותר בעשרות אחוזים. אפילו בחודש או בשבוע ספציפיים, יש הבדלים בין התאריכים השונים. הובלות בתחילת או בסוף חודש/שבוע צפויות להיות יקרות יותר מאשר כאלה המתקיימת באמצע הדרך. ככלל, ככל שמקדימים לתאם תאריך עם חברת ההובלות, כך גדלים הסיכויים שהצעת המחיר שהיא תספק תהיה אטרקטיבית.

מה לגבי החברה המבצעת?

תחום ההובלות בישראל הוא חופשי, ולכן כל חברת הובלות רשאית למעשה לקבוע את המחיר שהיא רואה לנכון עבור ההובלה. יש חברות יקרות יותר מאחרות, זה ברור, כאשר השאלה שצריכה להישאל היא האם רצוי לבחור בחברות אך ורק על פי המחיר שלהן. למרות שמחיר ההובלות הוא בהחלט משתנה משמעותי בקבלת ההחלטה (כמו כל הוצאה עסקית משמעותית אחרת של העסק), מומלץ לא לבחור חברה אך ורק על פי המחיר שהיא גובה. מחיר נוח המשולב עם ניסיון רב שנים, פרופיל שירותים רחב ומוניטין חיובי הוא הבחירה הנכונה.

 

 

אירית הובלות - חברת הובלות דירה ומשרדים באזור המרכז




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב