דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הפסקתי לקבל פניות מגוגל - מה לעשות? 

מאת    [ 08/01/2019 ]

מילים במאמר: 450   [ נצפה 1954 פעמים ]

עסקים מפרסמים בגוגל בכדי לייצר פניות חדשות של לקוחות פוטנציאלים מהאינטרנט ובכך להגדיל את ההכנסות. כאשר מפרסמים בגוגל ומקבלים פניות אז הכול נהדר, משקיעים את תקציב הפרסום בגוגל בכדי לקבל פניות מלקוחות פוטנציאליים וסוגרים עסקאות שלא היו נסגרות בלי פרסום ממומן בגוגל.

אך מה קורה אם פתאום הקמפיין מפסיק לייצר פניות מגוגל או כמות הפניות יורדת דרסטית? מה עלינו לעשות? האם צריך לוותר על הפרסום באינטרנט או לנסות להציל את המצב? ובכן, יש לנו מספר פתרונות בשבילכם אם קמתם יום אחד וגיליתם שקמפיין הפרסום הפסיק לייצר פניות מהאינטרנט.

פתרון ראשון: הפעילו מחדש את הקמפיין

האם יכול להיות שאתם או מישהי אחר בעל גישה לחשבון הפרסום בגוגל השהה בטעות את הקמפיין? כי ברגע שמשהים קמפיין הוא מפסיק לעבור ומודעות הפרסום לא מופיעות יותר בגוגל. זאת יכולה להיות הסיבה למה בפתאומיות הקמפיין הפסיק לעבוד.

אז דבר ראשון בודקים האם הקמפיין הושהה בטעות. במידה וכן, מפעילים אותו מחדש והכל בסדר.

פתרון שני: מגדילים את תקציב הפרסום היומי

אם קמפיין הפסיק לייצר פניות במהלך היום או במהלך החודש אז ככל הנראה ניתן להסיק שהבעיה נובעת מכך שתקציב הפרסום נגמר. במערכת גוגל אדס מגדירים תקציב לפי יום, כאשר הוא נגמר, המודעות מפסיקות להופיע. בנוסף, גוגל דואג שהתקציב החודשי לא יעבור את הסכום בתיאום חודשי (תקציב יומי כפול 30.4 יום), כך שאם בימים מסוימים גוגל הוציא יותר מהתקציב היומי (גוגל לפעמים מנצל יותר מהתקציב היומי בימים מסוים כאשר הוא מעריך שניתן לקבל קליקים איכותיים נוספים באותו יום), התקציב בסיכום חודשי יכול להיגמר.

במידה וגיליתם שהתקציב היומי מסתיים מוקדם מדי במהלך היום או במהלך החודש – שקלו להגדיל את תקציב הפרסום היומי.

פתרון שלישי: מעדכנים אמצעי תשלום חדש

יכול להיות שהתקציב היומי שלכם לא נוצל עד תום אבל בכל זאת גוגל הפסיק את הצגת מודעות הפרסום במנוע החיפוש. אם זה המקרה אז אתם ככל הנראה תבחינו בפס אדום בראש החלון המערכת אשר מתריעה על בעיה בכרטיס החיוב שהוגדר בגוגל. כרטיס האשראי לא עבר מסיבה כלשהי בעת החיוב התקופתי של גוגל? הקמפיין ייפול מהאוויר עד שתתקנו את הבעיה עם הכרטיס האשראי המוגדר או תגדירו כרטיס אשראי אחר.

מומלץ להגדיר במערכת גוגל אדס כרטיס אשראי שני לגיבוי בכדי למנוע מצבים שכאלו.

פתרון רביעי : מטפלים במודעות שנפסלו

סיבה נפוצה נוספת לכך שקמפיין פרסום בגוגל הפסיק לייצר פניות (או כמות הפניות ירדה משמעותית) היא בגלל פסילה של מודעת פרסום. לגוגל אדס יש את הזכות לפסול כל מודעה שאינה עומדת בתקנון של גוגל. בדרך כלל פסילה כזאת מתרחשת כאשר בונים מודעת פרסום חדשה, אך גוגל גם יכול לפסול מודעות קיימות שפועלות (אם המערכת עלתה על טעות).

במקרים של פסילת מודעה יש לבחון את סיבת הפנייה והתייחס אליה. בדרך כלל שינוי קטן יספיק בכדי לאשר את המודעה ולהציב אותה מחדש למנוע החיפוש של גוגל.

ADland פרסום בגוגל, מבית מנועי צמיחה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב