דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סין זה כאן 

מאת    [ 03/12/2018 ]

מילים במאמר: 469   [ נצפה 2186 פעמים ]

סין זה כאן אצלנו

נסו להיזכר. לפני פחות מחמש שנים, מי היה מעלה על דעתו את הקלילות שבה נוכל להזמין דברים מסין וסביבותיה? משך רוב חיינו, לא יכולנו לחלום על גישה ישירה לאותם מרכזי ייצור. מוצרים מגניבים בזול היו נחלתם הבלעדית של יבואנים, של סיטונאים ושל כמה מקומבנים שכולם קיללו בסתר אבל היו מתים לקשרים שיש להם. ומה איתנו? מה עם הצרכנים מן השורה? הם (כלומר אנחנו) שילמו את פערי התיווך, כמובן. זה היה המצב הקלאסי, אפילו באינטרנט.

ואז הגיעה רעידת אדמה. הקמעונאות האינטרנטית, שעד אז התנהלה ברובה על פי הכללים של השיווק הקלאסי, שילבה כוחות עם בסיסי הייצור האינסופיים שבמזרח, ושערי השמיים נפתחו. אתרים כמו DealExtreme, AliExpress ואחרים שינו את חוקי המשחק, וכמעט בן-לילה כל אחד מאתנו היה מסוגל להזמין כל מה שירצה ישירות מארץ הייצור. מציוד מחשוב היקפי לכלי נגינה, מנעלי הרים לשמלות ערב, מאלקטרוניקה לקוסמטיקה, מצעצועי ילדים לצעצועי מנהלים – לפתע העולם כולו היה פרוש לרגלינו. רק להושיט יד, לבצע הזמנה, להמתין להודעה הנכספת מהדואר, והוא יהיה פה.

עכשיו, כך מסתבר, העולם הזה ביצע עליה לישראל. אתר השופינג הישראלי מבשר את הצעד הבא באבולוציה הצרכנית שלנו, עם כל המוצרים שאנחנו מכירים ואוהבים להזמין מארצות נכר – אבל ביבוא ישיר לישראל. המוצרים כולם נמצאים במחסן בארץ, ונמכרים ישירות לצרכן במחירי יבוא חסרי תקדים.

אמנון בלייכמן, סמנכ"ל השיווק של חברת הבת Wavexpress, מספר שחברת האם כבר קרוב לחמישים שנה בעסקי  היצור והיבוא. אז מדוע התפנית החדה למודל של סיטונאי-לצרכן?

"זה מה שהציבור רוצה," אומר בלייכמן. "המודל הקמעונאי הישן עדיין לא מת - לפחות כרגע - אבל עכשיו הוא חולק את השוק עם צרכנות ישירה באינטרנט. זו צרכנות אחרת, חכמה ושיפוטית יותר, עם צרכנים שיודעים להשוות מחירים, להשוות איכויות, לבחור את מה שבאמת משתלם להם. הם לא נותנים שימרחו אותם. ראינו את השוק הזה מזנק למימדי ענק, ומהר מאוד קלטנו שיש לנו יתרון:

"אנחנו למעשה ערוץ אספקה למגוון עצום של מוצרים כאלו לארץ"

בו נתן לרכוש גאדג'טים, מוצרים למשרד, כלי בית ומטבח, מזוודות ותיקים, ציוד נופש, ציוד ספורט, מוצרי טיפוח, הצעות ממוקדות מתנות לפי סוג האירוע מיום הולדת דרך משרד חדש ועד מתנות גיוס וכמובן מתנות לחגים, שי לעובד, ועוד ועוד.

האתר מציע מספר יתרונות על פני האתרים הסיניים. ראשית, כמובן, הוא כולו בעברית. המידע, התמיכה ושירות הלקוחות כולם בשפת הקודש, מה שמקל באופן משמעותי על רבים מאיתנו שלא בדיוק שוחים באנגלית. שנית, המוצרים כבר כאן ולך רק נותר לבחור, להזמין ולקבל את המוצרים מיידית, וגם ניתן ליהנות מאיסוף עצמי. ואולי הכי חשוב: לכל המוצרים יש אבא ואימא כאן בישראל. ניתן לטפל בכל בעיה באופן זריז ומקצועי.

יתרון משמעותי נוסף הוא האפשרות למתג את כל המוצרים שבאתר בכל דרך שתבחרו, מהדפסה דרך חריטה עד לרקמה, מה שמעניק אינסוף אפשרויות לאירועים, וועדי עובדים, מתנות מעוצבות, וכן הלאה. בין אם קונים בכמויות או בבודדות, האתר מציע גמישות שאפילו האתרים הסיניים, ה"ענקים" של השוק, לא מסוגלים להציע לצרכן הישראלי.

 

אתר השופינג הישראלי wavexpress  עם כל המוצרים שאנחנו מכירים ואוהבים להזמין מחו"ל


צור קשר: info@wavexpress.co.il


טלפון: 054-5897232




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב