דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קייטרינג בעולם ההייטק 

מאת    [ 22/11/2018 ]

מילים במאמר: 423   [ נצפה 237 פעמים ]

קייטרינג בעולם ההיטק

ישראל היא מעצמת הייטק ובכך אין כל ספק. אולי תופתעו לשמוע אך בישראל יש הכי הרבה סטראט אפים לנפש פרט לעמק הסילקון בקילפורניה. עך העובדה כי יש כל כך הרבה חברות הייטק בארץ אומרת גם כי התחרות על כל עובד היא עצומה וכי יש חברות רבות אשר לא מצליחות לאייש את התקנים שלהן. על רקע זה יש לציין כי כל בחרה צריכה להשקיע מאוד בהטבות הנלוות לעובדים אם היא רוצה לשכנע את העובדים לבוא דווקא אליה. על רקע זה אנחנו חייבים לציין כי אחת ההטבות החשובות ביותר של העובדים זה הנושא של קייטרינג. אתם חייבים להבין כי כיום עובד כאשר הוא בוחן מקום עבודה אחד הדברים החשובים ביותר שהוא יבחן זה את האוכל שהוא מקבל במקום העבודה. ככל שהאוכל יהיה יותר מגוון ויותר טוב כך הוא ישמח יותר לעבוד במקום העבודה שלכם וכך אתם תצליחו יותר לאייש את המשרות בחברה.

מה רוצים העובדים?

כאשר מנהל בחרת הייטק צריך להחליט איזה חברת קייטרינג עליו לקחת הוא חייב לחשוב מה העובדים שלו היו רוצים לקבל? אם כן אתם צריכים להבין כי העובדים היו רוצים לקבל קודם כל אוכל טעים, אך זו ממש לא הדרישה היחידה שלהם. לצד זאת, אתם צריכים להבין כי העובדים היו רוצים לקבל גם אוכל מגוון והכי חשוב בריא. כיום המודעות של האנשים לאכול בריא היא עצומה וכל עובד היה רוצה לקבל את האוכל הבריא ביותר שיש. לכן יש להקפיד על כך כי חברת הקייטרינג מבשלת עם חומרי גלם טריים, ומבשלת מאכלים בריאים ולא לוותר על הנקודה הזאת.

איזה מבחר יש בעולמות הקייטרינג?

ניתן לראות כי המגוון של חברות הייטק הוא עצום ונע על הסקאלה של טכנולוגיית תקשורת, טכנולוגיית רכב חכם, התמחות בתחום המאיצים, בינת מאלכותית ועוד אלפי חברות בכל תחום שתעלו על הדעת. כמו שיש מגוון כל כך גדול בתחום הייטק כך יש מגוון עצום בתחום הקייטרינג. עליכם להבין כי כיום ניתן למצוא חברת קייטרינג המתמחה באוכל בריא או באוכל צמחוני או בכלל באוכל מרוקאי. אתם צריכים להחליט איזה חברה תהיה הכי טובה בשביל העובדים שלכם ומה יגרום לעובדים להיכנס כל צהריים לחדר האוכל עם חיוך על הפנים ועם הרגשה טובה וזהו משהו שאתם חייבים לחשוב עליו לעומק ולנתח אותו לפני כל בחירה בחברה מסוימת.

האם האיכות הזו קיימת רק בתעשיית ההיטק?

כאשר אנחנו מדברים על חברות קייטרינג ועל אוכל איכותי אנחנו ישר נוטים לחשוב על חברת הייטק מתוחכמת, אך עליכם להבין כי גם תעשיות מסורתיות יותר נלחמות על כל עובד וגם הן רוצות להציע לעובדים שלהן אוכל ברמה גבוהה וזה אומר כי החיפוש אחר חברות קייטרינג איכותיות לא מוגבל רק לתעשיית ההייטק.

 

סער ברמן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב