דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קורס מאבטחים - כל מה שחשוב לדעת 

מאת    [ 31/10/2018 ]

מילים במאמר: 427   [ נצפה 2724 פעמים ]

אנשים רבים מחפשים עבודה רווחית ומעניינת, אשר מתאימה לגילאים צעירים

חיילים משוחררים וסטודנטים רבים מחפשים עבודות אשר יכולים להתאים לשילוב עם אורח החיים העמוס שלהם, מתאימות לאנשים חסרי הכשרה קודמת וכן הינן רווחיות מספיק בכדי שיוכלו להתקדם בחיים. אחת העבודות המתאימות ביותר מבחינה זו הינה עבודה בתור מאבטח. רוב העבודות בתחום זה דורשות מעבר של קורס מאבטחים, אשר יכול להתאים לאנשים רבים ולהציב אותם במסלול לעבודה נוחה ומסודרת.

אז מה חשוב לדעת על קורס מאבטחים?


    • למי הוא מתאים: קורס זה יכול להתאים באופן כללי ביותר לכל אחד. למרות האמור, ישנם קורסים רבים הדורשים עמידה בתנאי סף בכדי להתקבל לקורס כמו למשל הכשרה צבאית קודמת (כמו רובאי 07, 03 או הכשרות אחרות), עמידה במבחן כושר לכניסה ועוד. קורסים רבים מאפשרים לעבור מעין "מכינה" המכשירה אנשים שאינם עומדים בתנאי הסף, כך שהם יוכלו בשלב מאוחר יותר לנסות ולהתקבל לקורס שוב.


    • מה לומדים: הקורס מחולק לשני חלקים- מתחילים ומתקדמים. קורס למתחילים מתמקד בלמידה הבסיס לאבטחה- שימוש ואחזקת נשק, ירי מצבים, זיהוי איומים וכדומה. בקורס מתקדם לומדים טכניקות אבטחה מתקדמות יותר כגון פיתוח ראייה מערכתית, ניתוח מצב, זיהוי נקודות תורפה וכמובן עבודה עם אישים. ההכשרות השונות מתאימות לעבודות שונות לאחר סיום הקורס.


    • עבודה לאחר הקורס: העבודה לאחר הקורס תלויה במידה רבה בסוג הקורס שעברתם. במידה ועברתם קורס של חברה ספציפית, ככל הנראה תוכלו להתקבל לעבודה באותה החברה וחברות המקושרות אליה בלבד. במידה ועברתם קורס של חברת הכשרת מאבטחים כללית, אפשרויות העבודה תלויות בסוג הקורס- בוגרי קורס בסיסי יוכלו להשתלב באבטחת מוסדות או קבוצות, בעוד בוגרי קורס מתקדם יוכלו לעבוד באבטחת אישים ואבטחה סמויה.


    • הכשרות מיוחדות: נוסף על קורס מאבטחים, ישנן הכשרות רבות נוספות המוצעות למאבטחים, בין אם על ידי החברה בה הם עובדים ובין אם על ידי חברות חיצוניות, ואשר מאפשרות להם להרחיב את תחום ידיעותיהם. הכשרות אלו הכרחיות לשם קבלה לתפקידי מפתח מסוימים בעולם האבטחה, ויחד עם ניסיון תעסוקתי מהוות את הדרך היחידה להתקדם בתחום. עבור אנשים המעוניינים לעבור באבטחה רק לפרק זמן מוגבל- הכשרות אלה אינן תמיד רלוונטיות, והרוב יעברו רק את הקורס הבסיסי.

קורס מאבטחים יכול להתאים לצעירים רבים אשר אינם יודעים מה לעשות בתקופה זו

במידה והשתחררתם מהצבא, אתם כרגע לומדים או פשוט עדיין לא החלטתם מה לעשות עם החיים- קורס להכשרת מאבטחים יכול להיות דרך טובה עבורכם להתחיל. הקורס נותן לכל אחד מטרה לעסוק בה לזמן מה, יכול להתאים למגוון רחב ביותר של אנשים, וכן מציע לאחר מכן אפשרויות תעסוקה רבות, מגוונות ורווחיות, כך שהוא מתאים ביותר לצעירים אשר מעוניינים לנצל את זמנם בצורה הטובה ביותר מבלי להתחייב למסלול חיים מוגדר וממושך.

קבוצת אבידר מספקת שירותי אבטחה ושמירה, מוקד אזעקות, ניהול, השמת עובדים ועוד. עבור לקוחות מן המגזר העסקי, המוסדי והפרטי בכל הארץ 5375626 - 03  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב