דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כתיבת תוכן לקידום העסק 

מאת    [ 10/10/2018 ]

מילים במאמר: 410   [ נצפה 2284 פעמים ]

כל אתר המציע מוצר או שירות מסוים חייב תוכן איכותי. ללא תוכן איכותי הגולש יתקשה להבין את מהות האתר וכך אנו עלולים לפספס לקוחות פוטנציאליים ולהחטיא את המטרה שלשמה הוקם האתר.

אז איך כותבים תוכן איכותי?

תוכן איכותי הוא תוכן אשר בין היתר כתוב בצורה ברורה, כלומר בשפה יפה אך לא גבוהה מדי, כך שכל הגולשים (או רובם לפחות)  אשר קוראים אותו יבינו מה המסר שאותו תוכן שואף להעביר. כמובן שיש גם להימנע משגיאות כתיב העלולות ליצור רושם שלילי בעיני הגולשים. בנוסף לכך, התוכן צריך לקלוע למטרה, כלומר להיות כזה שיפרט את המסר אותו אנו שואפים להעביר, אך גם לא ארוך מדי, כדי לא להתיש את הקוראים.

ישנם מספר סוגים של תכנים המיועדים לקידום האתר והעסק, וכשם שקיימים דגשים הנכונים לכלל סוגי התכנים, ישנם דגשים שעליהם יש להקפיד בהתאם לסוג התוכן, ובשורות הבאות נעסוק בעיקריים שבהם.

 תוכן לקידום אתרים

זהו תוכן שמטרתו לגרום לכך שהאתר שלכם יופיע כמה שיותר גבוה בתוצאות החיפוש בגוגל לפי מילת מפתח מסוימת. תוכן מסוג זה יכול להופיע באתר עצמו או באתרים אחרים כמו אתרי מאמרים ובלוגים, שמהם נוציא קישור לאתר שלנו וכך נעלה את הרלוונטיות של האתר בעיני גוגל, וזאת מכיוון שאחד מהפרמטרים הקובעים את רלוונטיות האתר בעיני גוגל הינו כמות הקישורים הנכנסים. על מנת שהרובוט של גוגל יבין שאכן התוכן עוסק במילת מפתח מסוימת, יש להקפיד שמילת המפתח תחזור כ5%-3% מסך המילים בטקסט, כאשר פחות מכך עלול לגרום לכך שגוגל לא יבין שהתוכן עוסק במילת המפתח שבחרתם לקדם, ויותר מכך עלול לגרום לגוגל להחשיב את התוכן כספאם ולהוריד אותו בדירוג. כמובן שיש להקפיד על צפיפות הגיונית של מילת המפתח ולפזרה לאורך התוכן באופן הגיוני ולא לדחוס אותה רק בפיסקה אחת.

תוכן שיווקי

תוכן שיווקי הינו תוכן שמטרתו לגרום לגולש לרכוש מוצר או שירות מסוים. בשונה מתוכן למטרת קידום אתרים, תוכן מסוג זה חייב לענות על שלוש שאלות:


    • מה המוצר או השירות שאני מוכר?
    • למה כדאי לרכוש אותו?
    • למה כדאי לרכוש אותו דווקא ממני ולא מהמתחרים?

בתוך כך, נהוג לחשוב כי כתיבת תוכן שיווקי עבור מודעות גוגל, באנרים וכדומה, הינה משימה קלה ביותר, אך לא כך הדבר, וזאת מכיוון שתכנים המיועדים עבור מודעות גוגל ובאנרים צריכים להיות מאוד קצרים, אך יחד עם זאת, עליהם לענות על שלושת השאלות שהוזכרו על מנת שהגולש יקליק על הקישור שיוביל אותו בסופו של דבר ליצירת קשר עם העסק או להשארת פרטים.

 כעת לאחר שהבנתם מהם הדגשים העיקריים לכתיבת תוכן איכותי לקידום האתר והעסק, נותר רק לאחל לכם בהצלחה ותנועה רבה של גולשים שיהפכו ללקוחות קבועים.

 

עוסק בכתיבה של תכנים לאתרי אינטרנט עבור כל נושא העולה בדעתכם. הנני עוסק בין היתר בכתיבת תוכן למטרת קידום אתרים, תכנים שיווקיים ושכתוב תכנים קיימים. 


oren27286@gmail.com


0556651020




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב