דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עבודות צבע לפני מעבר דירה 

מאת    [ 07/10/2018 ]

מילים במאמר: 654   [ נצפה 2004 פעמים ]

צביעה מחדש של קירות הפנים היא הדרך הטובה ביותר לרענן את מראה החלל ולשדרג אותו. אפשר לצבוע את קירות הפנים בכל רגע נתון וללא צורך בהתראה מוקדמת, אך חשוב בעיקר להכיר את יתרונות העבודה טרם מעבר דירה. כמו כן, תזמון נכון של עבודות מן הסוג הזה עשוי לחסוך זמן יקר ולהבטיח התאקלמות מהירה בדירה החדשה.

הצבע של הקירות קובע במובנים רבים את האווירה ואת האופי של חלל הפנים. אנשים שעוברים לדירה חדשה בדרך כלל רוצים להביא את עצמם לידי ביטוי, והדרך הכי זולה ויעילה לעשות זאת היא באמצעות עבודות צבע ושפכטל. את הצבע אפשר לבחור על בסיס הטעם האישי, משיקולי תקציב או בניסיון לייצר אשליה אופטית של חלל פתוח וגדול גם בדירות קטנות.

מבחינה פרקטית, משתלם יותר לצבוע את הקירות לפני שעוברים לדירה חדשה מאשר אחרי שמתאקלמים בה. קבלן שיפוצים יכול לסיים לצבוע כל דירה סטנדרטית בתוך זמן קצר ולהבטיח שהמובילים ובעלי הנכס יגיעו למקום נקי ומצוחצח. במידת הצורך אפשר גם לנצל את ההזדמנות כדי לתאם הרכבת בריקים על חלק מהקירות בסלון ולהרגיש טוב יותר מיד עם המעבר.

העיצוב מחדש של הקירות תקף בחלל הפנים והחוץ כאחד. אם התכנית היא לעבור לדירה עם חצר, מרפסת או גינה, מומלץ לבדוק את מצב הקירות ולצבוע אותן בחומרים שעמידים בפני שחיקה ובלאי. צביעה מחדש של קירות החוץ דורשת עבודה קצת יותר קשה וגם הכנה יסודית, אך אלו דברים שקבלן שיפוצים מנוסה יכול להתמודד איתם בלי בעיות מיוחדות.

למה כדאי לבעלי נכסים לצבוע את הקירות?

היתרונות השונים של עבודות צבע תקפים גם מהצד של בעלי הנכסים עצמם. כל מי שיש לו נכס נדל"ן שאמור להפיק תשואה מסוימת יודע עד כמה עבודות מן הסוג הזה חשובות, בעיקר כאשר מבצעים אותן באופן מקצועי. מבחינתם של בעלי נכסים, השקעה חד פעמית בצביעה מחדש של כל הקירות היא אמצעי מעולה להשביח את הדירה. השבחת הנכס באה לידי ביטוי לאחר מכן בגביית תשלומי שכירות גבוהים יותר וביצירת יתרון מול דירות דומות באותה שכונה.

יתרה מזאת, כדאי לבעלי נכסים לקחת אחריות על הנושא של צביעת קירות משום שזו דרך מעולה למנוע בלאי ושחיקה. בעלי נכסים יכולים לצבוע את הקירות עם חומרים מתאימים שמגנים עליהם מפני הצטברות עובש, חיידקים ופטריות. צבעים כאלה מעניקים לבעלי נכסים את היתרון הדקורטיבי – אך במקביל גם חוסכים מהם הוצאות אחזקה בטווח הבינוני והארוך.

חוץ מזה, בעלי דירות להשכרה מזמינים עבודות צבע על מנת לרענן את מראה חלל הפנים אחת לתקופה מסוימת. בעלי נכסים מנוסים יודעים עד כמה הרושם הראשוני שמקבלים שוכרים פוטנציאליים הוא חשוב, ולכן הם מעדיפים לשדרג אותו בעזרת עבודות צבע איכותיות. במקרים כאלה כל מה שצריך לעשות הוא לתאם את העבודות 2-3 ימים לפני שמפרסמים את הדירה בלוח נדל"ן להשכרה ולהפיק ממנה מקסימום תשואה במינימום השקעה.

כל הסיבות להזמין קבלן שיפוצים

אנשים עם ניסיון מסוים בעבודות צבע וגבס עלולים לטעות ולחשוב שמשתלם להם לצבוע את הקירות לבד. בפועל, בכמעט כל המקרים עדיף להזמין קבלן שיפוצים ולהגדיל את התקציב בעוד כמה מאות שקלים בתמורה לשקט ויסודיות. מלבד סיבה זו, כדאי לזכור גם כי:


    • 

    הניסיון לצבוע לבד את הקירות עלול לדרוש השקעה פיזית מבעלי דירות ולקראת המעבר הוא מוסיף לרשימת המשימות עוד המון מטלות שאינן מחויבות המציאות. מנגד, לקבלן שיפוצים מנוסה יש את הכלים המתאימים כדי לצבוע את הקירות במהירות והוא יכול גם לפתור עבור הלקוחות בעיות שקשורות למבנה ולמצב הנכס.


    • 

    בכל הנוגע למעבר דירות, ממחקרים עולה שפעולות אשר לא נעשו לאורך החודש הראשון בחלל הפנים והחוץ כאחד - ככל הנראה כבר לא יתבצעו. זה אומר שהתזמון הטוב ביותר לצבוע את הקירות הוא לפני המעבר וטרם ההתאקלמות הסופית. צביעה לפני המעבר תאפשר לבעלי הדירות להיערך לתקופת ההסתגלות מבחינת בחירת רהיטים מתאימים, תראה להם מה המצב האמיתי של הדירה ובאופן כללי תגרום להם להרגיש טוב יותר.

לסיכום, כדאי להזמין קבלן שיפוצים עם מוניטין מוכח טרם מעבר דירה ולקבל ממנו הצעת מחיר על צביעת הקירות. הצביעה מבטיחה יתרונות משמעותיים והיא בעיקר הופכת את המעבר לאירוע שכל המשפחה מחכה לו.

מחפשים קבלן שיפוצים אמין ומקצועי?
פנו למישה הרצף עוד היום www.misha4u.com או התקשרו 054-4416876




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב