דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בוחרים בדרך הבטוחה והולכים על סגנון אחר לגמרי של עבודות ריצוף 

מאת    [ 25/09/2018 ]

מילים במאמר: 652   [ נצפה 1668 פעמים ]

הבית שלנו הוא המקום שאנחנו הכי אוהבים להיות בו, מדובר במקום שנותן לנו את הביטחון להיות מי שאנחנו בלי שום פחד וזה המקום שבו אנחנו יכולים לבלות זמן איכות עם עצמנו ועם משפחתנו מתי שרק נרצה.

על מנת שנרגיש בבית הכי טוב שאפשר אנחנו צריכים להשקיע לא מעט מחשבה בעיצוב הבית ובסגנון של הבית, אם העיצוב לא יהיה לטעמנו חלק גדול מהאווירה שאנחנו מנסים לייצר פשוט יירד לטמיון ועל מנת לצלוח את המשימה הזו אנחנו חייבים לבחור את השיפוץ הנכון שיכול לעשות את ההבדל. וכן, עבודות ריצוף הן בהחלט דרך מצוינת לשנות את המראה של הבית שלנו מהקצה אל הקצה.

מגוון רחב של אפשרויות – כל האופציות שפתוחות בפניכם

רבים מאתנו מפחיתים מהחשיבות של הריצוף בבית על הסגנון הכללי אבל האמת היא שרק אחרי שתחליפו את הריצוף תבינו כמה השפעה וכמה עוצמה יש לריצוף בביתכם. כמובן שחידוש הריצוף בבית יכול להיות בגלל מרצפות שנשברו או נסדקו אבל הוא יכול להיות גם בגלל שאתם פשוט רוצים לעשות שינוי, במצב כזה אתם יכולים לבחור מה שמתאים לכם ולאפשר לעצמכם לזרום עם היצירתיות שלכם.

אולם לפני הכל, כדאי לקחת בחשבון כי עבודות ריצוף הוא שם כללי לעולם גדול ורחב של אפשרויות.

האופציות אשר עומדות בפניכם הן פשוט בלתי נגמרות - ובזמן שבמסגרת פרויקטים של שיפוץ דירות, את הקירות למשל נהוג לצבוע במספר מצומצם של גוונים, ובראשם הגוון הלבן, הרי שאת הריצוף אנחנו יכולים לבחור מתוך מגוון עצום של צבעים וכמובן גם מתוך מבחר עצום של גדלים.


    • כאשר בוחרים ריצוף – בוחרים למעשה איזו אווירה אתם רוצים בבית. כל גוון שתבחרו יעניק לבית מראה אחר וסגנון אחר. אם למשל אתם רוצים סגנון יוקרתי יותר, אין ספק שלבן זו אופציה שכדאי להתעכב עליה ואם אתם מעדיפים משהו פרקטי יותר אז מרצפות עם נגיעות של אפור על שלל גווניו זו הבחירה עבורכם.
    • גם כאשר זה מגיע לגודלן של המרצפות, עליכם להשקיע מחשבה לא מועטה ולהבין את ההבדלים. מרצפות גדולות, של 80 על 80 למשל מספקות אפקט שונה לחלוטין לעומת ריצוף של מרצפות קטנות של 40 על 40. לכל גודל יש את היתרונות שלו ולכל גודל יש את הסגנון המיוחד שלו, המטרה שלכם היא לבחור את מה שמתאים לכם אחרי שהבנתם בדיוק מה היתרונות ומה החסרונות של כל גודל שתבחרו.

לבחור את איש המקצוע הטוב ביותר – הדרך שלכם להצלחת השיפוץ

עבודות ריצוף זו לא עבודה מסובכת או קשה באופן מיוחד אבל עדיין כנראה שלא כל אחד או אחת מאיתנו יכולים לבצע אותה בעצמנו ולכן עלינו להזמין איש מקצוע שיבצע את העבודה עבורנו. בשלב של בחירת איש המקצוע עליכם לקבל החלטה מושכלת ונבונה, אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר ואם אתם מרגישים שאיש המקצוע שעומד מולכם הוא לא הבחירה הראויה פשוט עברו הלאה לאיש המקצוע הבא.

מומלץ לבחור את איש המקצוע שיעשה עבורכם עבודות ריצוף רק לאחר שראיתם עבודות קודמות, שקיבלתם המלצות מחברים או שכנים, שהכרתם לעומק את איש המקצוע שעומד מולכם, שהבנתם בדיוק מה הוא מתכנן לעשות בביתכם, שהבנתם את צורת העבודה והסגנון שלו ובקיצור אתם לא קונים ארטיק במכולת, עליכם להיות בטוחים בבחירה שלכם.

ומה עם המחיר? אל תקרעו לעצמכם את הכיס

עבודות שיפוץ, כמו כל תחום אחר בחיינו מתומחרות בטווח מחירים מסוים, כלומר אין איש מקצוע שיכול לדרוש סכום אסטרונומי ולקרוע לכם את הכיס ללא כל סיבה ומצד שני אתם גם לא תמצאו קבלן שיפוצים שיסכים לעבוד בחינם. המטרה שלכם היא לקבל כמה שיותר הצעות מחיר וכך להבין את טווח המחירים הממוצע ולאחר מכן להחליט מיהו איש המקצוע שאתם רוצים שיעשה עבורכם את העבודה. חשוב להדגיש שלא כל איש מקצוע עם מחיר גבוה יחסית הוא בהכרח איש מקצוע מצוין ולא כל איש מקצוע שידרוש מחיר נמוך הוא בהכרח איש מקצוע פחות איכותי.

עליכם לעשות את השילוב שבין איכות גבוהה ומחיר נמוך ככל שאפשר, בהחלט מדובר בשילוב אפשרי אבל כנראה שתאלצו להשקיע בחיפושים עד שתגיעו לאיש המקצוע הזה. עבודות ריצוף לא עושים עם כל אחד ולא משלמים כל סכום שדורשים מכם, אחרי שתתחילו לחפש אנשי מקצוע ולהבין את טווח המחירים יהיה לכם הרבה יותר קל לקבל את ההחלטה הנכונה.

מחפשים קבלן שיפוצים אמין ומקצועי?
פנו למישה הרצף עוד היום www.misha4u.com או התקשרו 054-4416876




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב