דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השקה - מה הקטע ? 

מאת    [ 05/09/2018 ]

מילים במאמר: 592   [ נצפה 2084 פעמים ]

 

האם השקה מתאימה לכל סוגי העסקים ? ? התשובה : ההשקה מתאימה לרוב סוגי העסקים כגון עורכי דין , יועצי שיווק ,בעלי מקצוע חופשיים ,  עסקים מקומיים ועוד...

ברגע שיש ערך לתת ללקוח , ברגע שיש מה ללמד את הלקוח , לפני שבכלל הצענו מוצר / שירות כלשהו , כנראה שאפשר לעשות השקה לאותו מוצר או שירות .

השקה מסביר באופן טוב יותר את הערך של המוצרים  / השירותים הנמכרים לפעמים גם באלפי שקלים , והסוד של כל קסם הוא למעשה בהכנה , אי אפשר לשלוף שפן סתם כך מן הכובע , בהשקה זה לא שונה .

בעולם העסקים נהוג לומר שאי אפשר להקים עסק ב יום שבוע או חודש, אפילו אם יש מוצר / שירות , אפילו אם יש  רשימת תפוצה , אבל כעיקרון דרך השקה זה כן אפשרי .

השקה מעלה את ערך השירות , גורמת למכירות טובות יותר , ונותנת לבני האדם את המילה המתוקה : חופש . ( הכוונה לא לבטלה , או לא לעבוד כלל , אלא למילה חופש שמאפשר לנו לעבוד מתי שנוח לנו, בשעות שנוח לנו , וכו' )

החופש לבחור איפה – האינטרנט נמצא בכל מקום ,אפשר לעבוד מהבית , מבית קפה , או אפילו מארץ אחרת .

החופש עם מי ? – אנחנו מקבלים את החופש לבחור עם מי אנחנו עובדים , איזה לקוחות טובים , בהשקה אפשר למשוך לקוחות שטובים לנו .

בהשקה אפשר לקבוע מטרות – נחת , שקט נפשי וכלכלי , לייצר מטרות .

בהשקה ישנם כל המרכיבים הדרושים : סקרנות , ויז'ואליות , אלמנטים מעולם השיווק , ידע איכותי בעל ערך , סדרת מסרים המעבירה מסרים באופן ברור .

נהוג לחלק את עולם ההשקות ל 3 אפשרויות :

השקת שותפים

השקה פנימית

השקת גרעין

השקת שותפים : הינו תהליך שלא רק אנו מביאים לידים ומכירות אלא גם שותפים , אנשים פרטיים , יועצים למיניהם וסוכנויות פרסום המתוגמלים על בסיס כלשהו . ברגע שאתם תצליחו בתחום ותוכלו להביא כמות של לידים איכותיים , אתם תתחילו לקבל הצעות יזומות על בסיס קבוע ! הרעיון העומד מאחורי השקה כזו הוא להיעזר בבעלי מקצוע או בגורמים שיש להם כבר קהילה שנבנה בה אמון כלפי בעל העסק . יכולת ההגעה שלנו לקהל רחב יותר גדלה ואנחנו יכולים להגיע ליותר לקוחות : יותר באזז , יותר לידים , יותר מכירות .

השקה פנימית : השקה לקהל שלנו , לקהל שעוקב אחרינו , אם בפייסבוק , אם באינסטגרם , קהל שנמצא ברשימות תפוצה , אלה הם קהל עוקב , מאמין , מעריץ ועלויות הפרסום יחסית נמוכות , ולכן הצפי כאן הוא לריווחיות  מאוד גבוהה.

השקת גרעין : כאן לא צריך רשימה וגם לא תקציב פרסום גדול , וזה במיוחד נועד לעסקים בתחילת הדרך . הוא נקרא גרעין מפני שאנו עושים השקה לגרעין הקרוב אלינו אם זה משפחה , חברים , מתענינים מהעבר , לקוחות חוזרים וצריך לנצל כל דרך וכל אחד על מנת לעניין אותו בהשקה הזו . גם אם אין לנו תקציב עלינו לנצל כל דרך חינמית – קב' בפייס , דף פייסבוק האישי , עמוד עסקי בפיסבוק , פופ אפים באתר , סירטוני יוטיוב , פורומים בלוגים וכאן ההזדמנות להעיר שכדאי להשקיע סכום כסף מסוים , אין השקעה טובה מזו בעסק.

דרך  הפצה מחוץ לאינטרנט , דהיינו עולם האוף ליין , אפשרי דרך כרטיסי ביקור , שלטי חוצות , מגזינים ועיתונים מקומיים . כמה שיותר פרסום אם בתשלום ואם בחינם – יותר טוב !

אחת המטרות של השקות גרעין היא להתניע את המערכת , ליצור מומנטום , לראות קצת כסף בחשבון ,  לראות ולהראות שאנחנו כן יכולים לפרסם ולראות תוצאות .

זה אפשרי לראות 10 לקוחות , 20 לקוחות , 50 לקוחות , ואפילו מאות לקוחות בהשקה אחת בלבד !

אין דבר כזה מוצר / שירות מושלם !  להשתדל לצאת לדרך כמה שיותר מהר !

היופי בהשקת גרעין הוא שתוך כדי שיחה עם הקהל שלנו אנחנו נבין בדיוק מה צריך להיות במוצר או השירות שלנו , מה צריך להוסיף או מה צריך לגרוע , איך הוא אמור להיות בנוי ועוד ועוד ....

בהצלחה !

 

רבותי רוצים אתר ? מה אין לכם אתר ?? www.ykl.co.il . 


 


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב