דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך להיות לראש ולא לזנב בשיווק דיגיטלי 

מאת    [ 05/09/2018 ]

מילים במאמר: 457   [ נצפה 2069 פעמים ]

לאורך השנה האחרונה הרבה חברות ובעלי עסקים התקדמו אל הגשמת החלומות והשאיפות העסקיות שלהם באמצעות שיווק דיגיטלי, קידום אתרים ועוד.

לכבוד השנה החדשה, קבלו כמה טיפים, איך לצייר לעצמכם את הנתיב המושלם להצלחה, כזה שיתאים בדיוק לכם ותדעו לאן אתם צועדים ולמה!

1. שאלו את עצמכם למה?
למה פתחתי את העסק שלי, למה אני עושה את מה שאני עושה, למה חשוב לי לעזור לאנשים באופן הזה, למה לא ויתרתי גם כשהיה קשה. התשובות הללו יחזקו את החזון והאג'נדה שלכם, יזכירו לכם למה יצאתם לדרך וישמשו אתכם לסעיף הבא!


2. מה המטרה שלכם?
נכון, כסף זה חשוב וכולנו רוצים כמה שיותר ממנו.. אבל יש המון דרכים לעשות כסף ואם בחרתם בדרך שלכם, כנראה שהיה שם מניע הרבה יותר חזק – אולי גיליתם אותו בסעיף הראשון.
עכשיו השאלה היא לאן אתם שואפים להגיע עם החזון הזה? לפריסה ארצית? או אולי דווקא משהו קטן ואינטימי? התרחבות לתחומים נוספים? הכשרה של הדור הבא במקצוע שלכם?
אין סוף לכיוונים ולרעיונות ותחילת שנה זה בדיוק הזמן לעוף עם החלומות וכמובן, לרשום את הכל על דף. 

3. איך נראתה השנה האחרונה שלי מבחינה עסקית?
משגשגת? עמדתם ביעדים שלכם? או שאולי הרגשתם יותר כאילו אתם "מכבים שריפות"? אולי הכל ביחד...
זוהי שאלה חשובה ומאוד בונה. אל תשאלו אותה כדי לכעוס על עצמכם על מה שלא עשיתם, אלא כדי ללמוד איך אתם יכולים להשתפר ומה אתם יכולים לשמר בהתנהלות ובעסק שלכם.

4. איך הולכת להראות השנה הבאה שלי מבחינה עסקית?
והנה השאלה שתחבר לנו את כל הסעיפים יחד ותעזור לנו לצייר את הנתיב המושלם לשנה חדשה של הגשמה והשגת יעדים. כדי לענות עליה, מומלץ להשתמש בהפקת הלקחים מסעיף 3 ובלוח שנה של השנה הקרובה.
- כתבו וסמנו על לוח השנה חגים ואירועים מיוחדים שאתם בדרך כלל נוהגים לציין ולהתייחס אליהם בעסק שלכם.
- בהתאם להפקת הלקחים מסעיף 3, סמנו על גבי לוח השנה גם תקופות שאתם יודעים שהן חלשות או חזקות יותר בעסק שלכם ותקופות בהן יש תנודות מיוחדות (למשל- לעסק שמוכר בגדים ונעליים – יש תקופות של טרנדים מיוחדים ותקופות של סופי עונה).
- סכמו לעצמכם על דף – בעבור כל חודש בנפרד – מהו אותו אירוע מיוחד והאם ישנה מגמה מיוחדת שצריך להתייחס אליה.
- לאחר התבוננות והפקת לקחים, קחו רגע לקרוא את כל מה שכתבתם והציבו לעצמכם יעדים לשנה הקרובה – מתוך התייחסות לחזון, למטרות, להפקת הלקחים ולאירועים המיוחדים בעסק שלכם!

זו משימה שיכולה לקחת בין 15-30 דקות והתועלת שלה יכולה לשנות את פני העסק שלכם ב-180 מעלות!!
בנוסף, היא מהווה תשתית מעולה למערך שיווק דיגיטלי ובניית תכנית שיווקית לשנה שלמה קדימה!

שתהיה לכולנו שנה פורייה, מלאה בהגשמה והשגת יעדים!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב