דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית מדרגות - הפתרון המושלם ליצירת בטיחות מקסימאלית 

מאת    [ 03/09/2018 ]

מילים במאמר: 703   [ נצפה 1516 פעמים ]

עיצוב מחדש של הבית או שיפוץ הבית זו החלטה שתשפיע עלינו למשך שנים לא מעטות - והיא נועדה כדי לשנות לא רק את המראה הפיזי של הבית אלא גם כדי לשנות את האווירה והתחושות של בני הבית ושל האורחים. כל אחד ואחת מאתנו רוצים להיכנס הביתה בסופו של כל יום ולהרגיש את האנרגיה החיובית הזו, אם בזמן האחרון כאשר אתם נכנסים הביתה אתם לא מרגישים את התחושה הזו אז כנראה שגם אצלכם הגיע הזמן לשנות קצת את העיצוב של הבית.

אחד השדרוגים היעילים ביותר בעולם השיפוצים הוא בניית מדרגות בין קומות שונות במבנה, בין אם מדובר על גרם מדרגות חיצוני המחליף סולם רעוע עליו טיפסתם לאורך השנים – ובין אם מדובר על מדרגות פנימיות לעליית הגג, שכרגע הגישה אליו קשה. כפי שניתן להבין, יש הרבה מאוד אופציות שעומדות בפניכם והכל כמובן תלוי בצרכים ובדרישות שלכם. החדשות הטובות הן שכאשר תבחרו את איש המקצוע הנכון - תוכלו להתחיל לתכנן את המדרגות החדשות בבית שלכם באופן שיענה במדויק על השאיפות שלכם משדרוג זה.

עיצוב חדש ומרענן בבית שלכם

ישנם לא מעט הזדמנויות בחיים שבהן מתחשק לנו לעשות שינוי. במובן זה צביעת קיר זה שינוי נחמד, הנמכת תקרה בעזרת גבס יכולה להוסיף מאוד במקרים מסוימים ועבודות ריצוף יכולות להוביל לשינוי לא רע בכלל - אבל יש שדרוגים שהם שונים, שהם אחרים, שהם פשוט משדרגים את איכות החיים ואי אפשר לדחות אותם למשך זמן רב מדי (לעתים מסיבות בטיחותיות, עוד על כך בהמשך).

בניית מדרגות הוא בוודאי אחד מהשדרוגים הללו ואם אתם באמת מחליטים ללכת על השינוי הספציפי הזה - אתם עומדים גם ליהנות ממנו לאורך כל החיים וגם לקבל מחמאות מקיר לקיר מכל אורח שיבוא לבקר בביתכם - ולא משנה אם מדובר בבן משפחה, שכן, חבר או כל אחד ואחת שנכנסו לביתכם.

בניית מדרגות גורמת לשינוי מרענן מאוד בביתכם, הבית יכול להיראות חדש יותר ויפה יותר בעזרת השינוי הכביכול קטן הזה. אולם מדובר למעשה בשינוי שעושה הבדל גדול ומעניק לבית או הדירה שלכם מראה מפואר יותר ויוקרתי יותר. כמובן שאת המדרגות חשוב לתכנן באופן פרקטי, שישמש אתכם בכל פעם שתיכנסו הביתה, ואת זה מומלץ לתכנן יחד עם איש המקצוע שיגיע לבצע את השינוי בביתכם ולא להתקבע מראש רק על סגנון אחד אפשרי.

הבטיחות היא מעל הכול

בעולם השיפוצים, בניית מדרגות נחשבת לתחום התמחות בפני עצמו, ולא בכדי. אז כמובן שהמדרגות נועדו בין היתר כדי לשדרג את עיצוב הפנים ולספק לכם את הפתרון הפרקטי ביותר לעבור בין מפלסים. אבל למדרגות יש עוד תפקיד והוא חשוב לא פחות - בניית מדרגות בבית פרטי או בנכסים מסוגים אחרים נועדה גם כדי להבטיח את שלומכם ואת שלומם של כל העושים שימוש במבנה בזמן התנועה.

המדרגות נועדו לשמש עבורכם נתיב תנועה בטיחותי - כדי שאף אחד לא ייפול וייפצע בנכס שלכם. לכן חשוב מאוד לבנות מדרגות אך ורק עם קבלן שיפוצים שמוכן לעגל עבורכם גרם מדרגות ספירליות – אולם לא מוכן לעגל פינות ולא מוכן לעשות חצי עבודה. במילים אחרות, חובה לבחור איש מקצוע רציני ואחראי.

מדרגות בכל הצבעים ומכל הסוגים

בבואכם לבנות מדרגות, אחד הדברים הראשונים שתשימו לב אליהם הוא שישנן הרבה מאוד אופציות עיצוביות שמהן אתם יכולים לבחור את מה שמתאים לכם - והרשימה של סוגי המדרגות וצבע המדרגות שאתם יכולים לבחור היא פשוט בלתי נגמרת. יש מדרגות מעץ, יש מדרגות משיש, יש מדרגות מבטון, יש מדרגות מברזל וכל אחד בוחר את החומר הנכון עבורו, החומר שגם ישדרג את המראה של הבית וגם יהיה חזק מספיק כדי להבטיח לכולם אורח חיים תקין.

כמו כן, אתם גם יכולים לבחור מבין הצבעים הרבים שמוצעים לכם ובזמן שרוב האנשים בוחרים במדרגות בצבע שחור או לבן אתם בהחלט יכולים קצת להתפרע ולבחור בצבעים אחרים כמו אפור, צהוב, אדום או כל צבע אחר. הגוון יכול לעשות הבדל משמעותי בעיצוב של הבית, ובעת הבחירה כדאי לקחת בחשבון שצבע דומיננטי מושך אליו את הפוקוס ואז למעשה המדרגות שלכם הופכות להיות החלק העיצובי המושך ביותר בביתכם.

לבחור את איש המקצוע

אחרי שהבנתם בדיוק את החשיבות של בניית מדרגות וכמה זה יכול לתרום לביתכם הן מבחינת העיצוב והן מבחינה בטיחותית הגיע הזמן לקפוץ למים ולהתחיל בתהליך השיפוץ. השלב הראשון וכנראה החשוב ביותר הוא בחירת איש המקצוע, ולוודא שיש לו התמחות בשיפוץ וילות, בהן בדרך כלל נבנות המדרגות.

אם תדעו לצלוח את השלב הזה ולבחור את איש המקצוע הנכון והמתאים ביותר עבורכם - אפשר לומר שאת המשוכה הקשה ביותר עברתם כבר בתחילת התהליך.

מחפשים קבלן שיפוצים אמין ומקצועי?
פנו למישה הרצף עוד היום www.misha4u.com או התקשרו 054-4416876




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב