דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


להגיע במינימום זמן ליעד - אופניים חשמליים כך קונים אותן 

מאת    [ 02/09/2018 ]

מילים במאמר: 579   [ נצפה 2152 פעמים ]

 

כאמור, יש דגמים שבהם אופניים חשמליות יופעלו באמצעות דיווש ויש שלא, הכול עניין של בחירה, תקציב ובסופו של דבר קנייה.

שלא כמו כלי מנועי אחר או אופנוע, אופניים חשמליים, קורקינט חשמלי וכל מה שביניהם אפשר לנוע עד 25 קמ"ש ומעבר לכך על פי החוק הדבר אינו מותר.

למעשה, כשדברים על אופניים חשמליים מדברים על כלי חשמלי שמאפשר להגיע למרחקים לא מבוטלים בזמן קצר ביותר – הכול ללא מאמץ ולצד לא מעט יתרונות שעליהם נרחיב כאן ועכשיו. עומדים לפני רכישת אופניים חשמליות ולא יודעים איך לעשות את זה נכון? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת.

מבין כל היתרונות של אופניים חשמליים, אופניים אלו מהוות אין ספור אפשרויות וביניהן גם ההבדל הגלוי בין רכיבה רגילה על אופניים ביחס לאותם אופניים חשמליות שמאפשרות הגעה אל היעד ללא זיעה, מאמץ וכל מה שביניהם.

כמו כן, כשיש לכם אופניים חשמליים אתם מזמן שלא צריכים לשלם תחזוקה, לא צריכים לשלם על ביטוח לשום דבר ובעיקר לא צריכים לחפש מקומות חנייה בפרט אם אתם גרים בערים מרכזיות כמו למשל תל אביב.

באמצעות אופניים חשמליים הכול הופך קל והפעולות המורכבות הופכות גם הן פשוטות יותר נוכח ההגעה הקלה, הנינוחות וחוסר הטרדה.

אופניים חשמליים מגשרים על כל טווחי ההתניידות ומנגיש כל אדם ליעדו. אם פעם נהוג היה לומר שאופניים אלו אינן מתאימות לאנשים בעלי מוגבלות הרי שלא נכון הדבר וכיום גם אוכלוסייה זו נעזרת באופניים בקלות רבה ובדומה לאוכלוסייה הרגילה.

בסיכום דבר, יש המון יתרונות לשימושי אופניים חשמליים וכיום יותר ויותר אנשים שגם רוצים לשמור על הסביבה נעזרים בהם והופכים את החיים וההגעה לכל מקום בצורה קלה יותר, בעלות זולה יותר והכי חשוב ללא תחזוקה מפרכת.

 אופניים חשמליים או קורקינט חשמלי הם למעשה כלים המונעים באמצעות מנוע חשמלי. בחלק מהדגמים ניתן לראות אופניים חשמליות שמקורן במנוע ויש אופניים שניתן בהחלט גם להשתמש במנוע וגם לדווש בעצמכם- הכול עניין של בחירה ותקציב.

אופניים חשמליים יכולים לנוע אך ורק במהירות של עד 25 קמ"ש וזאת משום שהם אינם נחשבים כלי מנועי. כמו כן, היתרון הזה שלעיתים נשמע כמו חיסרון הוא שאין צורך ברישיון, לא בביטוח ולא בעלויות יקרות אחרות לרבות עלות קבועה לחנייה.

בחירת אופניים חשמליות מביאים לא מעט יתרונות ומכאן שיותר ויותר אנשים שמעדיפים בו זמנית לשמור גם על סביבה ירוקה זונחים את כלי הרכב ובוחרים באופניים שמגיעות לכל מקום.

אז אם גם בכם קיים הצורך לשמור על סביבה ירוקה ובו זמנית להגיע ליעד בזמן, הגיע הזמן לדבר על אופניים חשמליים חכמים שיודעים לעשות את זה הכי טוב ובזמן הקצר ביותר.

חשוב לציין כי לכל אופניים חשמליים מפרט משלהם אבל בגדול הם מורכבים ממפרט דומה כל אחד שונה בהתאם לתקציב, לגודל וכמובן לנפחים המשתנים.

אז איך בוחרים? בכל אופניים חשמליים תמצאו סוללה, מטען סוללה, מנוע, בקר מנוע, בלם אחורי וקדמי וחיווט.

מבין כל הסוללות של אופניים חשמליות ליתיום היא המועדפת וזאת נוכח טווחי נסיעה גדולים ומשקל קטן. בעבר היו הסוללות גדולות וגם נוטות להתלקח אבל עם הקדמה והטכנולוגיה מובאות יותר ויותר סוללות מדהימות, פחות מסוכנות לאדם ולסביבה ובגדול בטוחות לשימוש לטווח הארוך ועם מתחי קיבולת של עד 48 וואט.

אורך סוללה יימדד לפי מחזורי ההטענה עצמם כך שבחירת סוללה לאופניים חשמליים תדרוש מכם לקחת בחשבון את מחזורי הטעינה שהם לרוב בין מאתיים ועד לשמונה מאות מחזורי טעינה.

בגדול, כשמדברים על הסוללה, מדברים על המרכיב החשוב ביותר באופניים ומכאן עולים יותר ויותר מקרים של שליפתה וגניבתה. רוצים שזה לא יקרה לכם? בחרו סוללה ידידותית שקל להרכיב ובסיום השימוש לשלוף ולקחת אתכם למקום בטוח.

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב