דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פסנתר יד שניה - מה חשוב לדעת כאשר מחליטים לרכוש אחד כזה? 

מאת    [ 14/08/2018 ]

מילים במאמר: 520   [ נצפה 2003 פעמים ]

מוזיקה היא חלק בלתי נפרד מחיינו, היא שפה מיוחדת במינה המסוגלת לחבר בין בני אדם ותרבויות שונים. מוזיקה מסוגלת לגרום לנו להיפתח ולהתחבר אל הרגשות שלו. לכם אנחנו מבינים את ההחלטה שלכם לקנות פסנתר, ועל זה נגיד כל הכבוד. היום שהחלטתם ללמוד לייצר מוזיקה הוא היום שבוא הפכתם לאנשים מחוברים יותר, לעצמכם ולעולם.

אבל אל לכם לשכוח, מדובר בעולם ומלואו. כשרוצים להיכנס אליו, ישנם מספר דברים שתצריך לדעת.

אז בחרתם בכלי היפה בעולם, מה עדיף? חדש או יד שניה? תנו לנו לעשות לכם סדר.

לפסנתר יד שניה יש כמה ייתרונות, כלי נגינה ברוב הזמן הוא כמו יין, הצלילים רק משתבחים עם השנים. יד שניה בהחלט לא נופל באיכות מפסנתר חדש, להיפך, מדובר בפסנתר שרוב הפעמים יהיה עם גוון משובח להפליא ובצע מעניין. גם מבחינה פיננסית, רוב הפעמים פסנתרים חדשים  יהיו יקרים הרבה יותר, רק בגלל שמדובר במותג ובמונח "חדש". בעולם המוסיקה, חדש הוא לא בהכרח הדבר הטוב ביותר עבורכם.

אז מאיפה מתחילים?

אז עשיתם את הבחירה הנכונה והחלטתם ללכת על זה. גם אם השיקול שלכם הוא בעיקר פיננסי, אין זה אומר שצריך בהכרח להתפשר על איכותו. זה נכון, כשמדברים על מוצר משומש תהליך החיפושים יכול להפוך לארוך יותר. אנחנו מאמינים שזה ישתלם. חשוב לחקור את הפסנתר לעומר לפני שמחליטים לבצע את הקנייה. כשקונים את המוצר מאדם פרטי הוא אינו מגיע עם אחריות, לכן חשוב לבדוק את המוצר בקפדנות לפני ביצוע קנייה. במידה ותגלו פגם או תקלה, עלות התיקון תמומן על ידכם. ישנה אופציה גם לקנות פסנתר יד שניה מחברה מסודרת המספקת אחריות על המוצר. תקופת אחריות המקובלת בשוק נעה בין 10 – 15 שנים. המחיר עשוי להיות גבוה יותר בבחירת אופציה כזאת, אך כולם מבינים שמדובר באופציה משתלמת יותר.

כשתיגשו אל הפסנתר המדובר, אנא בידקו אותו ממספר היבטים:

ביחנו את הפדאלים בפסנתר, תלחצו על כל אחד ובידקו האם הם מחוזקים ויציבים או שמע הם זזים ורופפים, אתם אמורים להרגיש התנגדות מסויימת וברגע שהרפתם, הפדאל אמור לחזור למקומו.

עברו על כל אחד מהקלידים ובידקו את תקינותם, שימו לב עם המגע אכן נוח לכם, אם הם מפיקים צליל נקי ולא חורק. שימו לב שכל קליד זהה בגובהו לאחר וכשלוחצים עליו, הוא לא ירד יותר משליש גובה ושהקלידים אינם מתנגשים זה בזה. בידקו את גיל הפסנתר, תוכלו למצוא מספר סידורי על כל פסנתר, שם כתוב את שנת ייצור המוצר. אין ספק שארץ הייצור גם גם היא משפיעה על האיכות, פסנתר שיוצר ביפן או בגרמיה בהחלט יהיה איכותי יותר מייצור במדינות אחרות, מחירו יהיה בהתאם.

מיקום הפסנתר, דבר שלא חושבים עליו בדרך כלל אך סופר חשוב לקחת אותו בחשבון. תישאלו את המוכר האם הפסנתר שינה את מיקומו בשניםה אחרונות וביחנו את תשובתו. מעברים פתאומיים בין טמפרטורות או מקומות עם לחות יתרה יכולים בהחלט להשפיע על הצלילים שהוא מפיק.

לסיכום, אין ספק שתהליך הקנייה הופך למורכב יותר כשרוצים לרכוש מוצר משומש, אך מדובר בתהליך משתלם הרבה יותר. בסופו של דבר אתם תמצאו את המוצר המתאים ביותר עבורכם, גם כלכלית וגם מבחינת איכות. במידה ובחנתם את המוצר מכל ההיבטים שציינו, יכול מאוד להיות שהוא ישרת אתכם במסירות לעוד שנים רבות. הכי חשוב, ביחרו את המורה שלכם בקפידה והשקיעו בלימודים – זה יישתלם לכם. נגינה נעימה!

 

 

בני מילר - מומחה פסנתרים ופסנתרים יד שניה ותיק ומנוסה בתחום.


כנסו עכשיו למציאת הפסנתר המתאים ביותר עבורכם.


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב