דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדוע ומתי נתקין דוקרנים להרחקת יונים 

מאת    [ 13/08/2018 ]

מילים במאמר: 442   [ נצפה 2357 פעמים ]

   

היונים שאולי נראות לכן כבעל חיים חביב ולא מזיק נושאות סכנות רבות והן מפגע תברואתי מהמעלה הראשונה. כאשר היונים מגיעות לסביבתם של בני האדם הן יוצרות זוהמה רבה המורכבת בעיקר מלשלשת יונים. אך האמת שמדובר בהרבה יותר מלוכלך, לשלשלת היונים וכל סביבת הקינון של היונים הן מצע להתפתחות של חיידקים רבים הגורמים למחלות הפוגעות בבני האדם, חלקן אפילו קטלניות - מפיגור שכלי ועד הפלות אלו הן תופעות שבוודאי לא תרצו אצלכם בבית ולכן מוטב להרחיק את היונים אחת ולתמיד באמצעות דוקרנים להרחקת יונים. ישנה רשימה ארוכה של מחלות הקשורות ליונים, אך מעבר למחלות ישנן גם תופעות אלרגיות וטפילים שונים אשר עשויים להדביק בני אדם וחיות מחמד. מקומן של היונים הוא בטבע ולא בסביבת בני האם והדוקרנים מסייעים להחזיר את היונים לטבע.

האם הדוקרנים הם אמצעי יעיל

בשוק קיימים מוצרים שונים להרחקת יונים, אך רק דוקרנים להרחקת יונים לצד רשתות הם מוצרים שיעילותם הוכחה לצורך הרחקה לצמיתות של יונים. הדוקרנים נועדו להתקנה באותם המקומות בהן היונים נוהגות לעמוד ולשבת והם פשוט מונעים מהיונים לעשות זאת. היונה עשויה להתקרב במעופה ולחפש היכן לנחות אבל הדוקרנים מהווים מכשול פיזי שלא מאפשר לה לנחות או להיאחז בדוקרנים עצמם והיא פשוט צריכה לחפש מקום אחר. זהו מכשול פיזי בלתי עביר עבור היונה ובהחלט יעיל נגד יונים.

האם כדאי להתקין לבד

אפשר להגיד לכם בקצרה שלא כדאי, או ממש לא כדאי, לנסות להתקין לבד דוקרנים להרחקת יונים. אך בוודאי שתרצו הסבר יותר מפורט. ובכן, ישנן כמה בעיות בהתקנה עצמית:

התקנה לקויה - על מנת שהדוקרנים אכן יעשו את עבודתם כראוי יש להתקינם נכון. זה אומר במקומות הנכונים, במרחקים או בצפיפות הנכונה ובגודל המתאים. אם הדוקרנים אינם מותקנים כראוי היונה תמצא את הפינה שבה היא יכולה לשבת ללא הפרעה ובעצם לא עשיתם כלום. אנשי מקצוע המתמחים בתחום יודעים הכי טוב כיצד להתקין נכון דוקרנים נגד יונים. יש להם ניסיון רב בזה.

בטיחות - נושא הבטיחות הוא נושא שאסור לזלזל בו. היונים אוהבות מקומות גבוהים ועבורן אין שום בעיה להתעופף לאותם המקומות. לנו בני האדם זה קצת יותר קשה ואנו צריכים להשתמש בסולמות וציוד מיוחד ולבצע את ההתקנה בגובה. עבודות בגובה הן תחום הדורש התמחות בשל הסכנות הרבות שיש בו. מסיבה זו ממש לא מומלץ להתקין לבד דוקרנים להרחקת יונים.

האם דוקרנים יכולים לפתור את הבעיה לצמיתות

דוקרנים להרחקת יונים הם מחסום פיזי עבור היונים והם בהחלט פותרים את הבעיה לצמיתות. אך לא בכל מקום דוקרנים הם הפתרון המתאים. כאשר מדובר בפתחים דרכם נכנסות היונים יש להשתמש ברשתות ולא בדוקרנים. בדרך כלל משתמשים בשילוב של שני המוצרים וזה אכן פותר את הבעיה לצמיתות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב