דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה עדיף רשת או דוקרנים 

מאת    [ 11/08/2018 ]

מילים במאמר: 449   [ נצפה 2287 פעמים ]

  

בעיית היונים היא בעיה מוכרת בארץ, כמו גם במדינות רבות בעולם. היונים פולשות אל המרחב האורבני ונמצאות באזורי המגורים, העבודה והבילוי של בני האדם ויוצרות מפגע תברואתי אשר עלול להיות מסוכן מאוד. מסיבה זו אנשים מחפשים אחר פתרונות להרחקת יונים. ישנם מוצרים שונים המשמשים להרחקת יונים, אך בראש עומדים הדוקרנים ליונים ורשת יונים בתור המוצרים הכי יעילים. הרבה פעמים לקוחות שואלים אותנו מה עדיף, כלומר מהו המוצר היעיל ביותר לצורך הרחקת יונים - האם רשת להרחקת יונים או האם דוקרנים להרחקת יונים?

 

השאלה בהחלט במקום והיא ראויה לתשובה, אז ראשית כל נסביר את השוני בין שני המוצרים השונים. המוצר הראשון, רשת להרחקת יונים נועדה למנוע מהיונים להיכנס לחללים מסוימים. למשל אם יש לכם מחסן עם גג העשוי איסכורית וישנם פתחים אשר נועדו לאפשר כניסת אוויר, גם היונים יכולות להיכנס דרכם ורשת להרחקת יונים יכולה לחסום את הפתחים ובמקביל לאפשר את כניסת האוויר. כך תקבלו סביבה מאווררת אך ללא יונים. באופן דומה זה יכול להיות בשביל לסתום את הפתחים של מסתור הכביסה בבית, על אותו העיקרון - הרשת מאפשרת את אוורור המקום אך אינה מאפשרת את כניסת היונים.

 

המוצר השני שהזכרנו הוא הדוקרנים להרחקת יונים. הדוקרנים מיועדים להתקנה בכל אותם המקומות הגבוהים עליהן היונים אוהבות לשבת והם אינם מאפשרים ליונה לשבת ובכך מאלצים אותה לחפש אחר מקום אחר. למשל אם יש לכם יונים על הגג הן אוהבות לשבת בשולי הגג והן מלכלכות את קירות הבניין, המרפסות, הכביסה התלויה לייבוש, המזגנים, קולטי השמש, סותמות מרזבים ועוד. אם תתקינו דוקרנים בכל אותם המקומות היונים יחפשו מקום אחר.

 

כל אחד מהמוצרים שהוזכרו, דוקרנים ליונים ורשת יונים, הוא מוצר יעיל בפני עצמו. אך כפי שאם רואים כל אחד מהמוצרים עונה על צורך אחר. ישנם מקרים מעטים בהם ניתן לפתור את בעיית היונים בעזרת רק אחד מהמוצרים. ברוב המקרים יש צורך בשילוב של שניהם: רשת יונים למניעת כניסתן אל המבנה ודוקרנים ליונים על מנת להרחיקן מאותם המקומות בהם הן אוהבות לעמוד וללכלך.

 

אז מה עושים כאשר יש בעיית יונים?

 

כאשר אתם מתמודדים עם בעיה של יונים בבית, במשרד או בכל נכס שתחת אחריותכם או בעלותכם ואליו פלשו יונים עליכם לפנות אל המומחים להרחקת יונים. כאשר פונים אלינו אנו מגיעים אל הנכס ובוחנים את הבעיה. אנו בודקים היכן נמצאות היונים, היכן הן נוהגות לעמוד, מהיכן הן נכנסות ומתאימים לכם פתרון בהתאמה אישית לתנאי הסביבה. כפי שכבר ציינו ברוב המקרים אנו משתמשים בפתרון משולב של רשת יונים ודוקרנים ליונים על מנת לפתור את הבעיה לצמיתות. ברצוננו להדגיש ששני המוצרים, גם רשת יונים וגם דוקרנים ליונים אינם פוגעים שום פגיעה פיזית ביונים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב