דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדפסת צ'קים ממוחשבים תוך ייעוץ של בית הדפוס 

מאת    [ 07/08/2018 ]

מילים במאמר: 484   [ נצפה 2112 פעמים ]

מהו ייעוץ בנושא צ'קים ממוחשבים

כאן מדובר באיש מקצוע מטעם בית הדפוס אשר מגיע לבית העסק או שהאיש האחראי על הזמנת הדפסת צ'קים בחברה מגיע אליו, על מנת שיעזור לו בבחירת הצ'קים שישרתו את החברה וצרכיה בצורה הטובה ביותר.

ייעוץ זה, הוא לעיתים גלגל הצלה לחברה אשר נהגה להדפיס צ'קים לא מאובטחים, אשר עלולים ליפול בידיהם של נוכלי הזיוף, לחברה אשר מנסה למתג את עצמה מחדש אך לא הייתה מודעת לאפשרות של הדפסת צ'קים מעוצבים, לעסק אשר לא היה מודע לכך שכל צ'ק צריך להכיל קרוס וכיתוב של: 'למוטב בלבד' או 'לא סחיר' על מנת שהמוטב שעליו רשום אותו צ'ק 'יגלגל' אותו, (יסב אותו) ועוד.

כמו כן, עסקים רבים אינם מודעים לכך שהם יכולים לרכוש תוכנת הנהלת חשבונות עם מודול של צ'קים, נייר צ'קים בטיחותי וטיונר מיוחד להדפסה של צ'קים ולפתוח לעצמם ערוץ יעיל נוסף של הדפסת צ'קים ממוחשבים על ידי מדפסת הלייזר של העסק שלהם.

 

היכן ניתן להזמין יועץ או ייעוץ בתחום הדפסת צ'קים ממוחשבים

בתי דפוס רבים מודעים לכך שמתן ייעוץ מקצועי בתחום הדפסת צ'קים, יכול לעזור לתדמית של החברה שלהם וליצירת מוניטין חיובי ועל כן הן מציעות שירות זה ללקוחותיהם העסקיים.

ישנם בתי דפוס אשר יאפשרו שירות ייעוץ שיכלול פגישה עם אחד מבעלי המקצוע שלהם, בבית העסק שלכם או בבית הדפוס ואילו בתי דפוס אחרים יחשבו כי מתן ייעוץ טלפוני על ידי כמה נציגים הוא דבר יעיל יותר.

כך או כך, הייעוץ ניתן כחלק משירותי בית הדפוס, כאשר חלקם ידרשו סכום סמלי בעבור ייעוץ זה, ואילו אחרים יעניקו שירות זה בחינם כחלק מהמהלך השיווקי של בית הדפוס, להגדלת כמות הלקוחות וההזמנות הפוטנציאליות. 

 

הנושאים המרכזיים בפגישת ייעוץ

1. רקע על בית הדפוס - אל לנו לשכוח כי היועץ אשר יגיע אל בית העסק שלנו מטעם בית הדפוס מייצג את בית הדפוס ולכן הוא יספק לכם רקע על בית הדפוס, השירותים של בית הדפוס, ההתמחות שלו ויענה על כל שאלותיכם באשר להבדלים בין בית דפוס אחד לשני. ניתן לומר כי היועץ מאגד שני תפקידים: איש שיווק של החברה ומומחה בתחום שירותי החברה.

2. אופי החברה - היועץ יברר מהי גודל החברה או העסק של הלקוח, האם נעשה שימוש באופן תדיר בצ'קים, מהי כמות פנקסי צ'קים שבעל העסק מעריך שהוא יצטרך להזמין מדי שנה, האם החברה נוקטת באמצעים שיווקיים פרסומיים ופתוחה להדפסת צ'קים מעוצבים, ומהו התקציב השנתי אותה מייעדת החברה לכל הקשור אל הדפסת צ'קים.

לאחר שהיועץ יעיין בנתונים שנמסרו לו על ידי בעל החברה, הוא יוכל להציע מספר אפשרויות של סוגי צ'קים ובעל החברה יבחר מתוכן את זו המתאימה לו.

3. השירותים של בית הדפוס - כאן היועץ יסביר לבעל העסק על שיטות ההדפסה השונות (הדפסת אופסט, הדפסת לייזר ועוד), סוגי האבטחה שניתן להטמיע בעת תהליך ההדפסה, אופן תהליך ההזמנה, תהליך ההדפסה לכל שלביו, וכמו כן, הוא יסכם איתו באשר לזמן האספקה של פנקסי הצ'קים והאם מדובר באיסוף עצמי, או שבית הדפוס שולח שליח שיספק את פנקסי הצ'קים עד בית העסק.

אורי יוסף




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב