דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איתור נזילות בזמן מביא לחיסכון לא קטן בכיס 

מאת    [ 30/07/2018 ]

מילים במאמר: 426   [ נצפה 1877 פעמים ]

מצב של נזילה בדירה יכול לקרות לכל אחד מאתנו ותמיד, אבל תמיד זה קורה בשעה הכי לא נוחה, כאשר בדיוק באתם לצאת מהבית, התארגנתם לארח, התארגנתם לשינה וכדומה. כך שלא משנה מתי אתם מגלים שיש לכם נזילה בנכס אנו בטוחים שאתם רוצים לסיים ולטפל בבעיה במהירות ושאתם רק מתפללים שבעל המקצוע שהזמנתם יהיה מקצועי, יעיל ושייקח מחיר סביר.אז קודם כל, כעת כשכולנו רגועים וללא נזילות, ריכזתי עבורכם את השלבים שמומלץ לבצע כדי לאתר נזילות במצב בו מבינים שיש נזילה בנכס:

1. שלב ראשון - זהו שלב שלחלקנו הוא נראה אומנם כמובן מאליו, אבל בשעת לחץ רבים נוטים לשכוח אותו והוא השלב בו יש לסגור את ברז המים הראשי של הנכס. לשם כך ובמטרה להימנע ממצב בו עקב הנזילה אתם נלחצים ושוכחים, חשוב שתדעו מבעוד מועד היכן ממוקם הברז הראשי של הנכס, לאיזה צד מסובבים אותו כדי שייסגר וכן שתוודאו שהגישה אליו נוחה ולא חסומה.

* סגירה מהירה של זרימת המים בדירה יכולה בקלות למנוע נזקים גדולים ועלויות כספיות ולכן היא חשובה ברגע גילוי דליפת מים ובעיקר בדליפות מים בכמויות גדולות.

2. שלב שני - בשלב זה עליכם לנסות ולאתר את מקור בנזילה, כאשר אם מדובר בנזילה גדולה מומלץ קודם כל לגרוף את כל המים שהצטברו כדי להימנע מצב של החלקה או נזק לרכוש. במקביל נסו לעקוב אחר כיוון זרימת המים ולראות מהיכן החלה הנזילה תוך שימוש בחיפוש סממנים כדוגמת: בעבוע במים, רטיבות בקיר. גם במקרים בהם לא הבחנתם בדליפה כלשהי בנכס שלכם, אבל קיבלתם חשבון מים מנופח, מומלץ לבצע בדיקה לאיתור נזילה בנכס. במקרה כזה מומלץ לחקור את כל כלי האינסטלציה הקיימים בנכס בנפרד. כלומר לבצע בדיקה של דליפות הן וויזואליות והן על ידי שמע כדי לוודא שלא רואים ולא שומעים רעש של טפטוף בכיורים, באסלות ובאמבטיות בדירה.

3. שלב שלישי - שלב תיקון מקור הנזילה. בשלב זה ישנה האפשרות לנקוט בשיטת עשה זאת בעצמך. אבל אם מדובר בנזילה מוסתרת או דליפה מורכבת ואין לכם את הידע המתאים, כנראה שתצטרכו לנקוט באפשרות השנייה והיא להזמין בעל מקצוע מהימן ובעל ניסיון מחברה מוסמכת ומוכרת. זאת היות ובנקודת זמן זו, כאשר כבר הבנתם שיש לכם בעייה של נזילת מים בנכס, ישנה חשיבות רבה לחברה אותה תזמינו. אבל שניה, רגע לפני שאתם מזמינים חברה לטפל בנזילת המים חשוב שתיצרו קשר עם חברת הביטוח שלכם כדי שתעדכנו אותם ותבררו איתם מהו התהליך להזמנת איש מקצוע.  עצם השיחה שלכם עם חברת הביטוח לבדה יכולה לעיתים לחסוך לכם הוצאה מיותרת ולהביא לפתרון הבעיה. כעת בפעם הבאה שתיקלעו למצב של דליפת מים, אני מקווה שהמאמר הזה נתן לכם את הידע הדרוש וההבנה כיצד לפעול נכון ובאמצעות כך לחסוך לא מעט כאב ראש ועלויות כספיות.

אורח




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב