דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יתרונות השתלת שיער 

מאת    [ 21/07/2018 ]

מילים במאמר: 573   [ נצפה 2029 פעמים ]

השתלת שיער לגברים הפכה נפוצה יותר ויותר בשנים האחרונות ברחבי העולם, אולם עדיין גברים רבים חוששים לבצע את הניתוח ובוחרים להישאר סקפטים... אם כן, מהם היתרונות של השתלת השיער על פני טכניקות אחרות?

ראשית, כאשר ההשתלה מתבצעת בצורה מוצלחת, מדובר בפתרון ארוך טווח שאינו דורש תחזוקה יומיומית, כגון חבישת פאה, שימוש בתרופות שונות (שיעילותן דועכת עם הזמן) וכו'. בנוסף, זוהי השיטה היחידה שבאמת מצמיחה שיער! לא פאה, לא הדמיה ולא הסוואה של ההתקרחות בדרכים שונות. לאחר השתלת שיער תוכל ללכת לשחות בחופשיות בים או בבריכה מבלי לחשוש כיצד ייראה השיער לאחר היציאה מן המים, תוכל להתארגן ליציאה במהירות ובקלות מבלי צורך בביצוע טכסים מייגעים ומתישים. או בקיצור תוכל להרגיש שוב צעיר ומלא בטחון.

כיצד מתבצעת השתלת שיער?

השתלת שיער היא למעשה הליך ניתוחי המבוצע ע"י רופא מומחה תחת הרדמה, האורך מספר שעות כתלות בגודל ההשתלה ובמס' הזקיקים המושתל בה. הניתוח מחולק לשני שלבים עיקריים: החלק הראשון, בו הרופא מוציא את השתלים מחלקו האחורי של הראש של המטופל. לאזור זה נתייחס בשפה המקצועית במונח "האזור התורם". בחלק השני, הרופא מכניס את הזקיקים אל אזור הכתר והכיפה ומעצב את קו השיער כך שיעניק מראה טבעי וצפוף.

האם כל אחד מתאים לעבור השתלת שיער?

בהחלט לא! ישנה חשיבות מכרעת להתאמת המטופל להשתלה לצורך הצלחת הניתוח. מטופלים שונים יכולים להפסל מהתאמה להשתלה מסיבות שונות, כגון "התקרחות אחורית" – מצב בו המטופל מקריח בדפוס הפוך, כלומר קודם ההתקרחות מתחילה מהאזור האחורי בהתקדמות לכיוון האזור הקדמי של הראש. במצב זה ישנה הניתוח לא יצליח משום שאין מספיק שתלים להוצאה מהאזור התורם. לעיתים ניתן לקחת במקום שתלים מהראש שתלים מהגוף. שתלי גוף עשויים להילקח מאזור הזקן, החזה, המפשעה ובתי השחי. אולם גם פתרון זה הוא לא תמיד פתרון מתאים, בשל העובדה שלמטופלים מסויימים אין מספיק שיער גוף, או לחילופין שעברו הליכים קוסמטיים שונים להסרת שיער גוף, כגון לייזר או אפילציה.

דוגמא נוספת למצב בו המטופל לא יוכל לעבור השתלת שיער היא מצב בו המטופל עבר השתלת שיער כושלת בעבר, כזו שגזלה ממנו שתלים רבים מהאזור התורם אך לא הניבה תוצאות צמיחה, או שהניבה תוצאות בצפיפות דלילה לסמ"ר, או לחילופין כזו בה השתלים הוצאו בצורה לא אחידה שהותירה  חורים וצלקות בחלקו האחורי של הראש. כידוע, מספר השתלים באזור התורם הינו מוגבל ולכן לאחר השתלה כושלת עלול להווצר מצב שבו אין מספיק זקיקים שניתן להוציא לצורך ביצוע השתלת תיקון. מרכיב חשוב נוסף הוא החשש מיצירת או החמרת צלקות קיימות באזור התורם.

הדוגמאות לחוסר התאמה לעבור השתלת שיער המפורטות מעלה הינן חלקיות בלבד, לכן ישנה חשיבות בקבלת חוות דעת מקצועית מרופא מומחה בעל שם עולמי, או אפילו ממספר רופאים טרם הניתוח. זאת כדי להמנע ממצב בו חלילה רופא יסכים לבצע את הניתוח אף על פי שהמטופל אינו מתאים להשתלה, מה שעלול להחמיר את מצבו, בין אם כתוצאה מחוסר מקצועיות ובין אם מבצע כסף. 

האם ישנם סוגים של השתלות שיער?

בהחלט. בעבר הייתה נפוצה שיטת ה-FUT, שבה הזקיקים מוצאים מהאזור התורם בקבוצה גדולה ע?י הסרת חלק מהקרקפת בחלקו האחורי של הראש. לרוב הדבר משאיר צלקת גדולה מאחור. יתרון השיטה הוא הפחתת כמות זמן ביצוע הניתוח ע?י הרופא, החיסרון הערי, הנו, כמובן, הפן האסטטי. מסיבה זו כיום מרבית השתלות השיער, או לפחות אלו המבוצעות בקליניקות הנחשבות בעולם, בשיטת FUE. השתלת שיער FUE נחשבת לשיטה הטובה ביותר.

מה זה אומר השתלת שיער בשיטת FUE?

בביצוע השתלת שיער בשיטת  FUE השתלים מוצאים אחד אחד מהאזור התורם, דבר המבטיח הימנעות מצלקות ומחורים.

אנו מאחלים לכם בהצלחה במציאת משתיל השיער עבורכם.

נכתב ע?י אדם אלבז




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב