דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דברים חשובים לגבי תיקוני אופניים חשמליים 

מאת    [ 19/07/2018 ]

מילים במאמר: 689   [ נצפה 2064 פעמים ]

תקלות נפוצות באופניים חשמליים

בעת השימוש באופניים חשמליים, עלולות להיווצר תקלות שונות. להלן כמה מהן:


    • בעיה במנוע החשמלי – תקלות במנועי האופניים עלולות להיגרם כתוצאה ממאמץ יתר שמופעל על האופניים, משקל כבד מדי שמונח עליהם או הרכבה שגויה של חלקי האופניים. התקלה מתבטאת בדרך כלל בשריפה של המנוע.
    • בעיה בסוללה – תקלות בסוללות עלולות להיגרם כתוצאה מטעינה לא נכונה או חשיפה מוגזמת לשמש. כאשר הסוללה נגמרת או הרוסה, לא ניתן להמשיך ולרכב על האופניים.

עלות התיקון

עלות תיקון אופניים חשמליים תלויה כמובן בחלק אותו יש לתקן. טווח המחירים נע בין עשרות שקלים בודדים לתיקון תקר בגלגל, והוא יכול לעלות למאות שקלים להחלפת בקר, ואף לטפס לאלפי שקלים בתקלות הכרוכות בסוללה.

אחריות תיקון האופניים

כאשר קורה נזק לאופניים חשמליים, האחריות מוטלת על החברה ועל היבואן. עם זאת, חנות טובה ואמינה תעשה את כל שביכולתה כדי להעניק טיפול ותיקון לאופניים על ידי המכונאים העומדים לרשותה. לכן מומלץ לבדוק כבר בעת הקניה כי החנות מספקת שירותי תיקונים וכי הטכנאים שלה איכותיים ומקצועניים.

טיפים לשמירה על אופניים חשמליים

אופניים חשמליים הן ללא ספק מוצר יקר. מומלץ להקפיד על כמה כללים כדי לדאוג לטיפוחם ולתקינותם:


    • אחסון – כדאי לאחסן את האופניים במקום שמור מפגעי חום או רטיבות. מקום קריר ויבש ישמר את חיי האופניים ויהווה עבורם סביבה בטוחה ומוגנת.
    • ביקורים תקופתיים במוסך – מומלץ לבקר במוסך אחת לחודש, ולדאוג לתחזוקת האופניים. גם אם אין בעיות הדורשות טיפול, אנשי המקצוע העובדים במוסך יוכלו לשמן את השרשרת ולבדוק את תקינות הבלמים והסוללה, כך שישנן בעיות שתימנענה עוד בטרם נוצרו.
    • בדיקת תקינות לחץ האוויר בגלגלים – כדאי לבדוק מדי פעם אם לחץ האוויר בגלגלים תקין. לחץ אוויר בעייתי יגרום להשקעת יתר של הסוללה בגלגלים במקום בנסיעה עצמה.

 

רכישת אופניים חשמליים עולה כסף רב. הקפידו לשמור עליהם ולתחזק אותם, ואם יש צורך בתיקון עשו זאת אצל בעלי מקצוע אמינים. נסיעה טובה!

 

הבית של האופניים החשמליים

ישנו מוסך למכוניות, למשאיות ואף לאופניים פשוטים. מה לגבי אופניים חשמליים? האם גם להם יש מוסך מיוחד שבו דואגים לתחזוקה ולתיקון שלהם? על זאת תוכלו לקרוא בכתבה שלפניכם.

 

כאשר אופניים רגילים זקוקים לתיקון, ניתן לפנות לאיש מקצוע שיטפל בבעיה. הוא ינפח את הגלגל, יתקן את הבלמים או יחליף את הצופר. מה קורה כאשר אופניים חשמליים זקוקים לתיקון? האם מתקן אופניים רגיל יוכל לטפל בבעיה, או שיש לפנות לאיש מקצוע מיוחד?

מה מיוחד במוסך לאופניים חשמליים?

תיקון אופניים חשמליים הוא פעולה משולבת של בעלי מקצוע הן מהתחום הטכני והן מהתחום החשמלי. פעולה זאת נעשית באופן המיטבי והאיכותי ביותר במוסך ייעודי לאופניים חשמליים. במוסכים אלו עובדים אנשי מקצוע המשלבים קשת רחבה של כישורים – החל מידע באלקטרוניקה ועד ליכולת מכנית טובה, על מנת להעניק לאופניים החשמליים את הטיפול הספציפי שהם זקוקים לו. אופניים חשמליים הם מוצר פופולרי שמתחדש השכם והערב, וקיימים דגמים ותתי דגמים חדשים שיש לדעת להבחין ביניהם. לכן חשוב לפנות למוסך אופניים חשמליים איכותי ואמין, ולעבוד עם בעלי מלאכה מקצועניים ומנוסים שיודעים את אשר לפניהם.

מתי כדאי לפנות למוסך?

לא כדאי לפנות למוסך רק במקרה של בעיה או קלקול באופניים החשמליים. כשם שמומלץ לבקר אצל רופא השיניים אחת לתקופה, ללא קשר לכאב או חור בשן, על מנת לשמר ולתחזק את השיניים, כך כדאי להקפיד על ביקורים תקופתיים במוסך האופניים החשמליים. מומלץ לפקוד את מוסך האופניים לפחות פעם בחודש כדי שבעל מקצוע יוכל לבדוק האם הכלי עומד בכללי התקינות, ישמן את השרשרת וידאג לתחזוקה השוטפת.

על מה צריך להקפיד בבחירת מוסך?

מכל האמור לעיל, מובנת חשיבותה של הפנייה למוסך טוב. בבחירת מוסך כדאי להקפיד על מספר דברים:


    • אנשי מקצוע אמינים, ישרים ועומדים בדיבורם. רוכב האופניים מפקיד ביד עובד המוסך את בריאותו וחייו, ולכן חשוב שהטיפול בכלי הרכב יהיה כזה שניתן לסמוך עליו.
    • עובדים מקצועניים, איש איש בתחומו, שיודעים היטב את המלאכה שלפניהם.
    • בעל המוסך אחראי להעברת השתלמויות נחוצות לעובדי המוסך. תחום האופניים החשמליים הוא תחום מתחדש ומתפתח, וחשוב שעובדי המוסך יהיו מעודכנים בחידושים וידעו כיצד לעבוד איתם.

 

לסיכום, נראה שלא די בקניה של אופניים חשמליות טובות ואיכותיים. חשוב לא פחות לדאוג להם לבית טוב ולבקר במוסך שיתחזק וישמר אותם כדי שיהיה ניתן ליהנות מהם לכל אורך הדרך.

 

אריק כהן חדשות bn




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב