קידום אתרים- האינטליגנציה המלאכותית והאנושית נפגשות
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

קידום אתרים- האינטליגנציה המלאכותית והאנושית נפגשות 

מאת    [ 19/07/2018 ]
מילים במאמר: 366   [ נצפה 1393 פעמים ]

 
 

כאשר אנו עוסקים בנושא של קידום אתרים- ברור, כי כבר יש בסיס יציב ואיתן של אתר שיווקי נוכח בעל תוכן רעיוני שיווקי מוצלח. האתר חייב להכיל את כל הפרמטרים הראויים על מנת למשוך אל קסמו את הגולשים ברשת האינטרנט ובעיקר את אלו שיכולים להוות קהל פוטנציאלי לתחומו. אין כל טעם להתחיל בפעולה של אופטימיזציה למיקומו של האתר- כשהוא עצמו אינו מוצלח וראוי. לכן, עוד בטרם מתחיל מקדם האתרים את עבודתו עליו לבחון את מסוגלות האתר לנראות אינטרנטית ראויה מבחינת התכנים הרלוונטיים שבו, כותרות ותגי משנה מושכים ומקובלים, חשובה לא פחות היא העובדה שהאתר יכיל תמונות רצויות ומושכות את העין וכמובן מילות מפתח ענייניות. רק בשלב זה כאשר האתר נבנה באופן האופטימלי ביותר ועוצב כראוי ניתן להתחיל במלאכת הקידום.

מן הסתם, ברור לכול, כי הרעיון של קידום אתרים בין תוצאות החיפוש נוגע בעיקר באינטליגנציה המלאכותית של מנועי החיפוש – המשמשים מעין תו תקן לאתרים העסקיים. ביטויי קוד ומילות חיפוש איכותיות ( ובמיוחד חשוב להדגיש, כי חייבים לספק ביטויים מובדלים ממילות המפתח המשומשות באתרים אחרים דווקא כדי להצליח לבדל מהם את האתר המקודם), קישורים איכותיים והגיוניים – שגם מופיעים באופן יציב ולוגי לאורך המאמר המקודם ובמיוחד קישורים כאלו שמהווים קישור אופטימלי לאתרים מוסדיים ויציבים, אתרים בעלי רמת אמינות גבוהה.

פופולריות של אתר תביא להתקדמותו- המטרה הסופית בכל תחום קידום אתרים היא למקסם את הפופולריות של האתר המקודם או במילים אחרות לזהות את הדרכים היצירתיות והשיטות היעילות ביותר דרך ניתוח אלגוריתמים של מקדם האתרים בסיוע המוח הטכנולוגי השולט על בקרת מנועי החיפוש, בחינה מדוקדקת של כל אפשרויות הקידום הטכנולוגיות והאנושיות- עד שיגיע הכי קרוב שאפשר לראשית רשימת תוצאות במנועי החיפוש הרשמיים ובראשם גוגל. מובן, שבתחום קידום האתרים יש חשיבות מובהקת גם לשימוש ברשתות החברתיות- אינסגרם, פייסבוק, בלוגים ועוד- כל פעילות שתהווה קידום בתוך המדיה הטכנולוגית שקרויה רשתות חברתיות תהיה באמצעות השתתפות פעילה בשיחה ערה דרך הרשת או באמצעות פרסום עדכון סטטוס, שימוש בפרופיל בפייסבוק ועוד. כל קידום אתרים שמתרחש באמצעות הרשת החברתית דווקא אמור גם הוא להגדיל את מספר הלקוחות על ידי תנועתם באתר המקודם, אבל לאו דווקא באמצעות מנועי החיפוש המקובלים.

אז צריך לזכור שתוצאות החיפוש במנועי חיפוש נקבעות לפי מדדים שונים כגון פרופיל קישורים, תוכן מקורי, מחקרי מילות מפתח המביאות את התנועה הגבוהה לאתר כי הם בעלות נפח חיפושים גבוהה.

המאמר בחסות SEO Google שירותי קידום אתרים

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב