דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום אתרים- האינטליגנציה המלאכותית והאנושית נפגשות 

מאת    [ 19/07/2018 ]

מילים במאמר: 366   [ נצפה 2062 פעמים ]

כאשר אנו עוסקים בנושא של קידום אתרים- ברור, כי כבר יש בסיס יציב ואיתן של אתר שיווקי נוכח בעל תוכן רעיוני שיווקי מוצלח. האתר חייב להכיל את כל הפרמטרים הראויים על מנת למשוך אל קסמו את הגולשים ברשת האינטרנט ובעיקר את אלו שיכולים להוות קהל פוטנציאלי לתחומו. אין כל טעם להתחיל בפעולה של אופטימיזציה למיקומו של האתר- כשהוא עצמו אינו מוצלח וראוי. לכן, עוד בטרם מתחיל מקדם האתרים את עבודתו עליו לבחון את מסוגלות האתר לנראות אינטרנטית ראויה מבחינת התכנים הרלוונטיים שבו, כותרות ותגי משנה מושכים ומקובלים, חשובה לא פחות היא העובדה שהאתר יכיל תמונות רצויות ומושכות את העין וכמובן מילות מפתח ענייניות. רק בשלב זה כאשר האתר נבנה באופן האופטימלי ביותר ועוצב כראוי ניתן להתחיל במלאכת הקידום.

מן הסתם, ברור לכול, כי הרעיון של קידום אתרים בין תוצאות החיפוש נוגע בעיקר באינטליגנציה המלאכותית של מנועי החיפוש – המשמשים מעין תו תקן לאתרים העסקיים. ביטויי קוד ומילות חיפוש איכותיות ( ובמיוחד חשוב להדגיש, כי חייבים לספק ביטויים מובדלים ממילות המפתח המשומשות באתרים אחרים דווקא כדי להצליח לבדל מהם את האתר המקודם), קישורים איכותיים והגיוניים – שגם מופיעים באופן יציב ולוגי לאורך המאמר המקודם ובמיוחד קישורים כאלו שמהווים קישור אופטימלי לאתרים מוסדיים ויציבים, אתרים בעלי רמת אמינות גבוהה.

פופולריות של אתר תביא להתקדמותו- המטרה הסופית בכל תחום קידום אתרים היא למקסם את הפופולריות של האתר המקודם או במילים אחרות לזהות את הדרכים היצירתיות והשיטות היעילות ביותר דרך ניתוח אלגוריתמים של מקדם האתרים בסיוע המוח הטכנולוגי השולט על בקרת מנועי החיפוש, בחינה מדוקדקת של כל אפשרויות הקידום הטכנולוגיות והאנושיות- עד שיגיע הכי קרוב שאפשר לראשית רשימת תוצאות במנועי החיפוש הרשמיים ובראשם גוגל. מובן, שבתחום קידום האתרים יש חשיבות מובהקת גם לשימוש ברשתות החברתיות- אינסגרם, פייסבוק, בלוגים ועוד- כל פעילות שתהווה קידום בתוך המדיה הטכנולוגית שקרויה רשתות חברתיות תהיה באמצעות השתתפות פעילה בשיחה ערה דרך הרשת או באמצעות פרסום עדכון סטטוס, שימוש בפרופיל בפייסבוק ועוד. כל קידום אתרים שמתרחש באמצעות הרשת החברתית דווקא אמור גם הוא להגדיל את מספר הלקוחות על ידי תנועתם באתר המקודם, אבל לאו דווקא באמצעות מנועי החיפוש המקובלים.

אז צריך לזכור שתוצאות החיפוש במנועי חיפוש נקבעות לפי מדדים שונים כגון פרופיל קישורים, תוכן מקורי, מחקרי מילות מפתח המביאות את התנועה הגבוהה לאתר כי הם בעלות נפח חיפושים גבוהה.

אריק כהן חדשות bn




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב