דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים למציאת יבואני כלים חד פעמיים 

מאת    [ 10/07/2018 ]

מילים במאמר: 387   [ נצפה 2010 פעמים ]

כלים חד פעמיים הם must בכל בית, ועדיף שיהיה מהם כמה שיותר למקרה הצורך. תמיד הרי יכול לקרות שנחליט פתאום לארגן איזה פקניק משפחתי או מסיבה לכמות גדולה של חברים ונצטרך חד פעמיים. אז איך מוצאים יבואני כלים חד פעמיים לרכוש מהם חד פעמי בסטוקים? הנה כמה טיפים פשוטים.

5 עצות קלות ליישום למציאת יבואן בתחום הכלים החד פעמיים

1. אם יש לכם חברים טובים או קרובי משפחה שהם מפיקי אירועים, ושחדוות האירוח זורמת בעורקיהם, סביר להניח שיצא להם לעבוד עם יבואני כלים חד פעמיים ולרכוש מהם כמויות גדולות של חד פעמי. תשאלו אותם האם הזדמן להם לשכור שירות של ספק כזה, ובמידה והתשובה תהיה חיובית, התעניינו בשירות שהם קיבלו ובמידה שבה הם היו מרוצים. חוויה טובה שלכם יכולה לחסוך לכם זמן חיפוש רב ביותר.

2. כנסו למנועי החיפוש, הקליקו את הביטוי "יבואני כלים חד פעמיים" והתחילו לעבור על התוצאות שיפלטו מנועי החיפוש. בעידן של הצפת מידע, יהיה לכם קל מאוד להתוודע אל רשימת החברות שעוסקות בשיווק וייבוא של מוצרים חד פעמיים למזון, ומתוך הרשימה הזו תוכלו להתחיל לסנן את החברות הלא רלוונטיות כדי להגיע ליבואן המנצח מבחינתכם.

3. יש לכם אירוע גדול שאליו הוזמנתם? זו הזדמנות נהדרת לעשות בירורים שיוכלו לשרת את הצרכים שלכם. הגיוני יהיה להניח שאולם האירועים בו יתקיים האירוע בו אתם עתידים להשתתף או חברת הקייטרינג שתספק את שירותי ההסעדה במקום עובדים גם הם עם יבואן של כלים חד פעמיים. גשו לאחד מאנשי הצוות ושאלו אותם אם יש להם המלצה לתת לכם בעניין זה.

4. אחרי שנראה לכם שכבר מצאתם יבואן רציני בתחום, חשוב לקחת בחשבון שיקולים של ידידותיות לסביבה. חד פעמיים הם לא המוצר הכי ירוק שיש, בלשון המעטה, וכיום בזכות המודעות ההולכת וגוברת למפגעי איכות הסביבה, עוד ועוד חברות משלבות בפעילותן אחריות סביבתית. כדאי לבדוק האם היבואן עוסק גם בשיווק של כלים חד פעמיים "ירוקים", כמו כלי עץ חד פעמיים למשל. מעבר לתרומה למצבו של כדור הארץ, כלים חד פעמיים מעץ הם גם אסתטיים יותר להגשה, כך שתוכלו אגב כך להרוויח מבחינה עיצובית.

5. בדקו מיהם לקוחותיו של היבואן והאם יש לו מספיק ניסיון בתחומו. היבואנים הגדולים והמנוסים, בכל תחום, בפרט בתחום השיווק של הכלים החד פעמיים, עובדים עם רשימה גדולה של לקוחות שהם בדרך כלל חברות גדולות ומוכרות. אם חברה גדולה במשק עובדת עם הספק שאיתו אתם שוקלים לעבוד, אתם וודאי תרגישו בטוחים יותר להפקיד את הצרכים שלכם בידיו (של הספק, כלומר היבואן).

המאמר מוגש בחסות גרינגודס - כלים חד פעמיים מתכלים
www.greengoods.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב