דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל מה שרצית לדעת על צילום סטודיו 

מאת    [ 08/07/2018 ]

מילים במאמר: 639   [ נצפה 2118 פעמים ]

למי מיועד צילום מקצועי בסטודיו? ומהם היתרונות של צילום בתוך הסטודיו על פני צילום במיקומים אחרים?

סטודיו לצילום הוא המקום המושלם להדגיש את הנקודות הטובות ביותר שלך ולהוציא אותן לאור. צילום מקצועי בסטודיו מאפשר ליצור תמונות איכותיות גם במהלך יום הצילומים וגם לאחר מכן בשלב העריכה כשכל הציוד העומד לרשות הצלמת לרבות מחשב ותוכנות מתקדמות הופך את התמונות למקצועיות במיוחד.

מי זקוק לשירותי צילום בסטודיו?

צילומים בסטודיו מתאימים למגוון רחב של צרכים: בין אם מדובר על צילום הריון המאפשר לצלם בוק הריון מיוחד בשלבי ההיריון האחרונים, בוק בת מצווה המשאיר לילדת בת המצווה מזכרת מיוחדת וסדרת צילומים בלתי נשכחת ומעוררת התפעלות, צילומים של זוג לפני חתונה או צילומי משפחות וגם צילומי תדמית או פורטרט לצורך פרופיל עסקי או העלאת תמונות לרשתות חברתיות. התנאים האיכותיים הקיימים בסטודיו מאפשרים לשלוט טוב יותר על התוצרים המוגמרים בין אם מדובר על תאורה מיוחדת, רקעים ואביזרים שונים וכן העריכה הסופית.

צילום סטודיו מעניק למשפחה חוויה ייחודית

הסטודיו הוא מקום מלא אפשרויות. צילום משפחה הוא הזדמנות נהדרת להגיע לסטודיו בהרכב מלא ולצאת עם סדרת תמונות המקפיאות רגעים מיוחדים בחיים שלך. היומיום התובעני לא משאיר הזדמנויות רבות להיות ביחד כמשפחה והזמן עובר מהר. בלי להרגיש הילדים כבר בגן חובה, מסיימים כיתה א וכבר עולים לתיכון.

לכן, אין כמו צילום משפחה כדי לעצור לרגע ולהגיע לסטודיו כדי להצטלם כולם יחד וליצור זיכרונות מיוחדים. אפשר להגיע בלבוש חגיגי, בלבוש אחיד, עם אביזרים ואפילו עם הכלב המשפחתי, להתלבש בסגנון רטרו וליצור צילומים בשחור לבן כמשפחה ממאה אחרת ובעצם, כל מה שיש לך בדמיון. צילום משפחה יהיה מזכרת נהדרת להביא לסבא וסבתא, לתלות בפינת המשפחה או לשלוח ברכת חג שמח משפחתית.

צילום ואמנות נפגשים בסטודיו

צילום בתוככי הסטודיו מאפשר לצלמת להפוך כל תמונה לעבודת אומנות של ממש וזאת תוך שימוש במשחקי רקע, תאורה, העמדה, שימוש באביזרים מעניינים ולבסוף, עריכה בעזרת תוכנות מתקדמות המביאות את התמונה לכדי שלמות. סטודיו לצילום מציע את כל הכלים כדי להוציא את התמונות הטובות ביותר ולהעביר בתמונה בדיוק את מה שהמצולם התכוון לו. שלא כמו צילום חוץ או צילום בלוקיישנים משתנים, צילום סטודיו מאפשר לצלמת שליטה מלאה בכל האלמנטים האחראים לייצור של תמונה מושלמת.

פוטותרפיה - הסטודיו הופך למרפאה

תהליך הצילום מסייע למטופלים רבים להתחבר לעצמם ולהתמודד עם רגשות רבים. פוטותרפיה עוזרת למטופלים בכל גיל ובעיקר ילדים ובני נוער הסובלים מדימוי עצמי נמוך, להעלות את ביטחונם העצמי ולשפר את צורת המחשבה שלהם על עצמם. במהלך הטיפול, נוצר קשר לא מילולי אך מוחשי מאוד בין המטופל למטפל.

עם התקדמות התהליך, לומד המטופל לבטוח במצלמה וליצור חיבור עמוק בין הגוף לנפש. התמונות המצולמות מאפשרות למטופל לראות את עצמו מזוויות חדשות ולהתמלא כוח ועוצמה תוך התבוננות פנימית נכונה, מעצימה ומרגשת. בעולם, נחשבת פוטותרפיה לאחד הטיפולים היעילים ביותר בתחום הטיפול הרגשי.

כל היתרונות של צילומים בסביבה מבוקרת

צילום סטודיו נעשה בחלל סגור ומבוקר - וזהו היתרון הבולט שלו. אין צורך לנסוע למקומות מיוחדים או לקבוע את הצילומים לשעה המתאימה לזמן בה יש אור טבעי בחוץ. הצלמת יכולה לסדר סוגי תאורה שונים היוצרים בכל פעם אווירה אחרת המשתנה לפי הצורך והצילומים יכולים להתבצע בכל שעה ביום ובנוסף לכך, הסטודיו מספק שלל אפשרויות של תפאורות כמו קו הרקיע של ניו יורק, קיר גרפיטי, רקע של יער או שדה מלא פרחים ועוד. ככה, ללא כל צורך בלוגיסטיקה מיוחדת, ניתן להפיק אווירה ייחודית ומיוחדת. בנוסף, לא צריך לבטל יום צילומים שנקבע מראש בגלל שרב כבד או גשם זלעפות. בסטודיו, ניתן לשלוט על הטמפרטורה באמצעות מזגן. מה יותר כיף מאשר להצטלם בסטודיו מחומם כשבחוץ הטמפרטורות צונחות וגשם זלעפות שוטף את הכל?

בשורה התחתונה

צילום סטודיו מתאים לכל מטרה: צילום תדמיתי, צילום פורטרט, צילום הריון, צילום משפחה או צילום בוק לבת מצווה. לאחר סיום שלב הצילומים, משתמשים בטכנולוגיה המתקדמת ביותר כדי להפוך את התוצרים של יום הצילום למדויקים יותר, איכותיים יותר ומקצועיים הרבה יותר. הצילום בסטודיו יכול להיערך בכל שעה ללא התחשבות בזמן האור הטבעי בחוץ ובמזג האוויר, כמו גם מאפשר לשלוט בתפאורה, באווירה ובתאורה ולהפוך את הצילום למדויק יותר.

לחוויית צילום בלתי נשכחת צרו קשר עם הצלמת ויקטוריה מנשירוב. 
גלשו אתר www.victoriamanashirov.com או התקשרו 052-5226830




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב