דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל מה שחשוב לדעת על צילום ילדים 

מאת    [ 08/07/2018 ]

מילים במאמר: 726   [ נצפה 1979 פעמים ]

מהם הטיפים הכי טובים לתמונה מוצלחת? מה כדאי להביא לסשן של צילום ילדים - ואיך מכינים אותם לצילום בצורה הטובה ביותר? כיצד בוחרים סטודיו מתאים עבור צילום ילדים?

ילדים תופסים את כל הפוקוס - ובצדק. הם הדבר החשוב ביותר בחיים שלך. בלי לשים לב הם כבר מסיימים גן חובה, נדמה שעברה רק שנייה והם כבר מסיימים תיכון ומתגייסים וכבר עפים לטיול הגדול בחו"ל. כדי לנצור את כל הרגעים המיוחדים, ולאצור רגעים קסומים, כדאי לעצור שנייה את המרוץ האין-סופי ולקחת פסק זמן לחוויה ייחודית שתשאיר זיכרונות מתוקים לתמיד. צילום ילדים הוא משימה הדורשת סבלנות מיוחדת ומאתגרת. צילום ילדים מוצלח תופס את רגעי הקסם שלהם בזמן אמת. כל התמימות, הרוך והתום נאספים לצילום אחד מוצלח ושווה במיוחד כדי להעניק אותו לסבא וסבתא במתנה, לתלות בחדר הילדים או בפינה מיוחדת בבית או לשמור כזיכרון מתוק.

צילום ילדים מוצלח מתחיל עם המון סבלנות

מומלץ להביא את הילדים לצילום לאחר אכילה ושתייה וכמובן אחרי שינה טובה. כך ירד הסיכוי להתנגדויות מצדם בשל עצבנות או עייפות. כמו כן, מומלץ להסביר לילדים עוד לפני הצילום את מטרת הצילום, ההליך בפניו הם עומדים ולספר להם על הסטודיו ועל הצלמת שעומדת לצלם אותם. כדאי להלביש אותם בבגדים נוחים וצבעוניים אבל לא צבעוניים מידי. כשמדובר בצילום ילדות, כדאי להביא להן אביזרים לשיער, כדאי להביא צעצועים שהילדים אוהבים וחטיפים לנשנש בהפסקות הצילומים.

כמה טיפים שווים לפני צילום ילדים

לפני צילום ילדים, כדאי להתאזר בסבלנות ולקחת בחשבון שילדים לא תמיד ישתפו פעולה. לפעמים, התמונות הכי אותנטיות, בהם הילדים שלך היו הכי תזזיתיים הן התמונות הכי יפות. נוסף על כך, חשוב לצלם מגובה העיניים. צילום ילדים מגבוה ייצר אשליה אופטית המגמדת את המצולם. מומלץ לרדת לגובה הילד, לשבת על הרצפה או לשכב ולצלם אותו בגובה שלו כך הוא יראה הכי קרוב למציאות. טיפ חשוב נוסף הוא לא לתת לרקע לגנוב את תשומת הלב בתמונה. מומלץ להתרחק מאלמנטים העלולים לחסום את הפנים כמו עמודים, עצים, גרפיטי או שלטי חוצות.

כשלילד שלך יש קליק עם המצלמה

ילדים רבים אוהבים את המצלמה. בעידן שבו נהוג לתעד הכל והנייד שלך מלא תמונות של הילדים, צילום הוא כבר חלק מהחיים שלהם. צילום משפחה הוא דרך נהדרת לשכנע ילדים שלא אוהבים להצטלם ונמנעים מכך לשתף פעולה. צילום משפחה הוא חוויה בלתי נשכחת בה כל בני המשפחה משתפים פעולה ונאספים לסשן צילומים בלתי נשכח בסטודיו, עם רקע מתחלף, לבוש תואם או אפילו לבוש רטרו היוצר תמונות ייחודיות. צילום ילדים כחלק מתוך צילום משפחה יהפוך את חווית הצילום לחוויה כיפית ומהנה במיוחד.

אז באיזה גיל אפשר להתחיל?

על מנת להגיע לתוצאות איכותיות ולצילומים ברמה גבוהה, דרושה הקשבה לפחות חלקית מצד הילד ולכן מומלץ להגיע אל יום הצילומים עם המון סבלנות. ילדים קטנטנים לא תמיד מבינים את הסיטואציה ועלולים להיבהל מהמצלמה ומהאביזרים הקיימים בסטודיו. כדאי לבחון את הילד שלך ולהחליט ביחד עם הצלמת האם הילד שלך מספיק בשל לצילום, יש קטנטנים המתמסרים למצלמה למן הרגע הראשון ויש כאלו הזקוקים להכנה קטנה. בכל מקרה, חשוב להעניק לילד תחושה נינוחה ולכן מומלץ להביא אתך את הצעצועים האהובים עליו שיקנו לו ביטחון וגם יהוו חלק מהצילום.

מסתבר שאפשר להתחיל ממש מוקדם

תקופת ההיריון היא תקופה קסומה בה רוב הנשים קורנות וזוהרות. זמן קצר לפני המעבר להורות מרגשת ומלאת חוויות, כדאי לך להגיע אל סט הצילומים ולהפוך את התקופה המיוחדת בחיים שלך לשלל צילומים מיוחדים ובלתי נשכחים אותם יהיה מדהים להראות בהמשך הדרך לרך העומד להיוולד. צילום הריון הוא מתנה נפלאה בשבילך ובשביל כל המשפחה וזיכרון מדהים לשנים הבאות.

צילום ילדים עניין למקצוענים

כחלק מסט צילומים משפחתי, בפארק, בסטודיו, בבריכה או בים. צילום ילדים הוא עניין מורכב. הוא דורש סבלנות רבה וכשמדובר על צילום מקצועי הדורש זוויות צילום ותאורה ייחודית כדאי לבחור צלמת שתדע לדבר אל הילדים ותפעיל עליהם את הקסם שלה. צלמת המתמחה גם בתחום של צילומי משפחה וכן צילומי הריון אשר תדע להוציא מהרגעים הכי מיוחדים את התמונות הכי יפות ובלתי נשכחות שיהפכו מזכרת יפהפייה ומתנה לאנשים הכי קרובים.

צילום ילדים וצילום המשפחה - חוויה בלתי נשכחת לכולם

אפשר להפוך את יום הצילומים המיוחד ליום של חוויה משפחתית בה כולם משתתפים. אמא, אבא, האחים האחיות ואפילו הכלב המשפחתי. כולם לוקחים חלק ביום נפלא ויוצרים זיכרונות משותפים לתמיד. כאלו שיהיה מקסים לתלות על הקיר בחדר המשפחה, לשלוח לסבא וסבתא, להעניק כמתנה לפני חגים ובעיקר להיזכר כמה הרבה רגעים קסומים נוצרו כשכל המשפחה הצטלמה ביחד. אפשר להגיע עם תחפושות מיוחדות, אפשר להצטלם בסגנון רטרו ולהתלבש בבגדים של מאות אחרות, אפשר להצטלם ברקע של עצים או ים והכי חשוב, אפשר לצחוק וליהנות המון ולייצר זיכרונות משותפים לחיים.

לחוויית צילום בלתי נשכחת צרו קשר עם הצלמת ויקטוריה מנשירוב. 
גלשו אתר www.victoriamanashirov.com או התקשרו 052-5226830




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב