דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האם צילום בוק מקצועי הוא עדיין רלוונטי כיום? 

מאת    [ 08/07/2018 ]

מילים במאמר: 740   [ נצפה 1866 פעמים ]

האם גם במאה ה-21 צילום בוק מקצועי הוא צעד חשוב לתחילת הקריירה? כיצד הופכים יום צילומים לבוק שכל סוכן ישמח להביט בו? מה צריך לכלול בוק איכותי?

מתי כדאי לצלם בוק באופן מקצועי?

בעבר, צילום בוק נחשב תמיד לצעד הראשון בדרך לקריירה בתחום הדוגמנות, ההנחיה או המשחק. ובכן, כדאי לדעת שגם כיום, כל סוכנות דוגמנות מחייבת הצגת בוק צילומים איכותי לפני קביעת פגישה. בנוסף לכך, הגיל שבו אפשר להתחיל רק הולך ופוחת, כך שבין אם מדובר על בוק לבר או בת מצווה המעניקה חוויה מרגשת לכל החיים ובין אם מדובר על יום צילום מקצועי לצורך הפקת בוק איכותי המציג את התמונות הטובות ביותר שלך לצורך הגשמת חלום בעולם הזוהר – הבה נבחן את הסיבות ליצירת בוק באופן מקצוע:.

כאשר יש לך צורך להציג מועמדות לקריירה

בוק מקצועי הוא צעד ראשון בהצלחה שלך. בוק מקצועי המצולם בסטודיו ברמה הגבוהה ביותר, יכול להפיק עבורך תמונות איכותיות במיוחד שיציגו אותך בצורה הטובה ביותר בין אם מדובר על צילומי תקריב, צילום פורטרט או צילום גוף. לאחר סיום הצילומים לצורך הפקת הבוק, עוברות התמונות עיבוד והופכות למוצר מוגמר בדרך להגשמת החלום שלך.

כאשר חשוב לך להעביר את המסר

בוק מקצועי חייב להראות את כל הצדדים שלך ולכן, בוק טוב כולל תמונות פנים, גוף, פרופיל במקומות שונים ובסגנונות שונים בין אם מדובר על חדר כושר, שפת הים או הסטודיו. ישנה חשיבות רבה לבחירת מקום הצילום וגם האביזרים והבגדים הנלבשים במהלך הצילומים. תפקיד הצלמת הוא למצוא את הזוויות המתאימות והתקריבים הנכונים עבורך כדי להבטיח תמונות איכותיות ברמה גבוהה שלא ישאירו אף סוכן דוגמנים אדיש.

כאשר כדאי לנצל את ההזדמנות

אירועים משמחים הם בדרך כלל גם הזדמנות. לדוגמה, כאשר הנסיכה שלך הגיעה לגיל שתיים עשרה, היא עוד רגע תהפוך לאשה קטנה, ויהיו לה שאיפות ותכניות. יום צילומים שכולו חוויה יהפוך לבוק בת מצווה לוהט – וזו הזדמנות נהדרת ליצור בוק ייצוגי שגם אפשר להיעזר בו גם לטובת פיתוח קריירת משחק או דוגמנות.

מלבד זאת, צילום בת מצווה הוא הדרך הכי קסומה כדי להקפיא את הזמן לרגע ולהעניק לה יום בלתי נשכח שבו כולם מרוכזים רק בה. אפשר לצלם על שפת הים, בשדה פורח, על רקע בניין עתיק ובעצם, בכל מקום שבו הילדה שלך תבחר.

כאשר אפשר להשתמש בצילום לטובת טיפול

לעתים, אנו מצלמים בוק גם כדי להשיג מטרות נוספות: להתחבר, לגלות, להתעצם. מצלמה היא כלי טיפולי. תהליך הצילום עוזר למצולם להתמודד עם רגשות חבויים, קשיים ובטחון עצמי ירוד.

הצילום הוא אמצעי טיפול שאינו מילולי, המחבר בין המטפל למטופל בעזרת תיווכה של המצלמה. פוטותרפיה מאפשרת ליצור קשר מוחשי במהלך הצילום ולהפיל אצל המטופל חומות שהיו בנויות בו במשך זמן רב. שיטה זו מעמתת את המטופל עם התמונות המצולמות ומאפשרת לו לראות את עצמו מזוויות אחרות הפותחות ערוצים חדשים לדרכי מחשבה שונות. ילדים, נוער, מבוגרים, כל אחד יכול לעבור תהליך בעזרת המצלמה ולגלות את עצמו מחדש.

כאשר המטרה היא להתנסות בעולם הזוהר

לפעמים, אנו לא בטוחים אם חשיפה היא מה שאנחנו באמת רוצים. אבל אנחנו כן סקרנים לגלות איך זה, לשמוע דעה מקצועית ולקבל את הכלים שיעזרו לנו ליצור את החשיפה, אם נבחר בכך. גם אם לא דגמנת מעולם, צלמת טובה תצליח לגרום לך ליהנות מהצילום ולהוציא מעצמך את התמונות הטובות והמקצועיות ביותר. להיפתח למצלמה, לזרום בטבעיות עם כל זווית צילום עם כל העמדה עם כל הנחייה, כך, מצליחה הצלמת בכישרון רב להוציא ממך את המבט המסקרן והמעניין, הקסם האישי, האיכויות שיפרצו החוצה מהתמונה ויהפכו את התמונות שלך לכאלו שכל סוכן ירצה להביט בהן עוד ועוד.

העמידה הנכונה, המבטים המתאימים, זוויות הצילום המחמיאות לך ביותר הם עניין למקצוענים. רק צלמת מנוסה ואיכותית תדע לכוון אותך ולנסוך בך את הביטחון הדרוש כדי להוציא מיום הצילום את התמונות הטובות ביותר שיגרום לייחודיות שלך לפרוץ החוצה עם בוק מקצועי שהוא כולו כרטיס ביקור להצלחה שלך.

ומתי אפשר לצלם בוק באופן עצמאי?

ובכן, מטרת הצילום היא המבדילה בין צילום בוק מקצועי לבין צילום בוק עצמאי. האם המטרה שלך היא בוק שישמר למזכרת, כמתנה לבן או בת הזוג או אפילו לעצמך, או שמא מדובר על בוק מקצועי כדי להגיש אותו לסוכנות שחקנים או דוגמנים? אלבומי תמונות דיגיטליים אפשר להדפיס באופן עצמאי מכל אוסף של תמונות שקיים ברשותך, וזו יכולה להיות מזכרת נהדרת לנכדים. אולם כשמדובר על בוק מקצועי למטרת הגשה לסוכנות - על הצילומים להוות את כרטיס הביקור שלך לעולם הדוגמנות, האופנה והזוהר.

לסיכום, עבור כל הצרכים המקצועיים או אלו הקשורים בקריירה, מבט אחד בתמונות המופיעות בבוק יקבע את העתיד שלך ובמקרים כאלו חשוב להוציא לאור את האיכויות, הכריזמה והייחודיות שלך באופן מקצועי.

לחוויית צילום בלתי נשכחת צרו קשר עם הצלמת ויקטוריה מנשירוב. 
גלשו אתר www.victoriamanashirov.com או התקשרו 052-5226830




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב