דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


היתרונות של רשת להרחקת יונים 

מאת    [ 08/07/2018 ]

מילים במאמר: 448   [ נצפה 2032 פעמים ]

 

סובלים מבעיית יונים? הפתרון הטוב ביותר הוא שימוש ברשת להרחקת יונים. מדוע רשת להרחקת יונים היא פתרון כל כך מוצלח? המשיכו לקרוא על רשימת היתרונות של רשת להרחקת יונים.

 

פתרון לא פוגעני – רשת להרחקת יונים מהווה פתרון הומני לבעיית אנשים. לקוחות רבים הפונים אלינו ומבקשים שירותים של הרחקת יונים תמיד ממהרים לשאול אותנו כיצד זה מתבצע ומביעים את סלידתם מפגיעה פיזית ביונים. מכיוון שאנשי המקצוע שמרחיקים יונים הם מתחום ההדברה ישנה תפיסה מוטעית כאילו נעשה שימוש ברעל לצורך הרחקת היונים. אין שום היגיון בהרעלת היונים, במהרה יונים אחרות ימלאו את מקומן. רשת להרחקת יונים פשוט מונעת מהן ומאלצת אותן לחפש אזורי קינון אחרים.

 

פתרון שהוכח כיעיל – חיפוש קצר באינטרנט יביא אתכם לכל מיני פתרונות להרחקת יונים, כמו למשל דחלילים. הדחלילים הם בדרך כלל בדמות עורבים אשר מהווים אויב טבעי של היונים. אם אתם באמת חושבים שבובת עורב על אדן החלון תפתור את בעיית היונים שלכם אתם טועים. אמנם היונים אינן חכמות במיוחד, אך במהרה יתרגלו לנוכחות הדחליל ויבינו שהוא אינו מהווה סכנה. כך גם הדבר עם הרחקת יונים אלקטרונית. לעומת זאת רשת להרחקת יונים היא פתרון שהוכח כיעיל, היא אינה מאפשרת כניסת יונים לא היום, לא מחר וגם לא בעוד חמש שנים.

 

עמידות – הרשתות אשר ניתן להשיג היום עשויות מחומרים איכותיים והן מגלות עמידות בפני קרני השמש האולטרה סגולות (קרינת UV) וכל פגעי מזג האוויר,  דבר המבטיח שהמוצר יחזיק מעמד שנים רבות.

 

התקנה עצמית – רשת להרחקת יונים היא מוצר אשר ניתן לקנות בחנויות עשה זאת בעצמך והן מגיעות במבחר מידות. ניתן להתקינן באופן עצמאי למרות שהדבר אינו מומלץ. אם אין לכם כלי עבודה מתאימים וניסיון בביצוע עבודות מסוג זה מוטב שתוותרו ותשאירו זאת לאנשי המקצוע. בשל המקומות הגבוהים בהם יש להתקין את הרשת להרחקת יונים זה יכול להיות ממש מסוכן למי שאינו מנוסה.

 

אחריות על העבודה – כל מרחיקי היונים המקצועיים מציעים אחריות של מספר שנים על התקנת רשת להרחקת יונים כי הם יודעים שהשיטה פשוט עובדת והרשתות עמידות מאוד.

 

מחיר זול – רשת להרחקת יונים היא אינה מוצר יקר וגם התקנה מקצועית היא אינה דבר יקר. זוהי השקעה לטווח ארוך והיא משתלמת מאוד. העלויות משתנות בהתאם לכמות הרשתות אותן יש להתקין ומורכבות ההתקנה אך המחירים הם בהחלט סבירים.

 

פתרון גם לבעלי כנף אחרים – למרות שמדובר ברשת להרחקת יונים, הרשתות מונעות גם את כניסתן של בעלי כנף אחרים. אך במידה ויש לכם בעיות עם ציפורים מסוג אחר, חשוב לוודא שגודל החורים מונע את כניסתן. היונה היא ציפור גדולה יחסית ואין צורך ברשתות צפופות, אך דרורים למשל יכולים להיכנס ולעבור דרך חורים קטנים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב