דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הרחקת יונים עשה זאת בעצמך 

מאת    [ 08/07/2018 ]

מילים במאמר: 414   [ נצפה 2111 פעמים ]

 

היונים המקננות על אדן החלון ובמקומות שונים בסביבת המגורים יוצרות מטרד. ראשית כל מדובר בלכלוך וזוהמה רבה אשר מותירות היונים וכמובן מפגע ריח. לשלשות היונים, יחדיו עם שאריות נוצות מצטברות בכמויות והופכות להיות מפגע תברואתי. אין מדובר אך ורק בלכלוך וריח רע, מדובר בסכנה בריאותית של ממש. מחלות רבות וקשות אשר יכולות לפגוע בבני האדם ואף לגרום למוות והפלות קשורות לסביבת המחיה של היונים. בנוסף לשלשת היונים החומצית עלולה לגרום לסתימת מרזבים ועוד נזקים רבים. מקומם של היונים הוא בחיק הטבע, זוהי סביבתם הטבעית ולא על אדן החלון או במרפסת שלכם. על מנת לשמור על בריאותכם ובריאות משפחתכם עליכם להרחיק את היונים. ישנם אנשים הפונים למדבירים המציעים שירותי הרחקת יונים, אחרים מנסים להתמודד עם הבעיה בעצמם באמצעות רשת יונים ודוקרנים להרחקת יונים.

במאמר זה נדבר על הרחקת יונים בשיטת עשה זאת בעצמך ונסביר על האמצעים השונים (דוקרנים להרחקת יונים, רשת יונים). אך שימו לב שאיננו ממליצים על הרחקה עצמית של היונים. הסכנה הבריאותית היא חמורה מאוד ולכן מוטב להשאיר את העבודה למומחים. כאשר אתם מזמינים שירותי הרחקת יונים מקצועית, לא רק שמתקינים אצלכם רשת יונים או דוקרנים להרחקת יונים, אלא גם מבצעים עבודת ניקיון על מנת לקבל סביבה נקייה ממחלות.

סיבה נוספת מדוע תעדיפו להזמין הרחקת יונים אצל אנשי המקצוע קשורה לבטיחות בזמן ההתקנה. ברוב המקרים מדובר במקומות גבוהים ובעלי גישה בעייתית. אין צורך שתסכנו את עצמכם בנפילה מהגג, השאירו זאת לאנשי המקצוע אשר מגיעים עם הציוד המתאים.

רשת יונים

רשתות להרחקת יונים מספקות הגנה חלקית ומתאימות למקרים מסוימים. בדרך כלל יש לשלבן יחדיו עם דוקרנים להרחקת יונים על מנת להשיג פתרון מושלם. רשת יונים נועדה על מנת לסגור פתחים דרכן נכנסות היונים. לדוגמה אם יש לכם מחסן והיונים נכנסות דרך פתחי האוורור, ניתן לסגור אותם בעזרת רשת יונים ואז הן אינן מסוגלות להיכנס (בהנחה שהתקנתם נכון את הרשת). רשת יונים מגיעה עם מסגרת אותה יש לעגן אל הקיר, דבר הדורש קידוח.

דוקרנים להרחקת יונים

הדוקרנים נועדו לפתור את הבעיה של יונים המתיישבות על אדן החלון או במקום בעל מאפיינים דומים. אלו הם מקומות שלא ניתן להגן עליהם באמצעות רשת ולכן דוקרנים הם הפתרון. הדוקרנים אינם פוגעים ביונה, אך הם גם לא מאפשרים לה לעמוד בנוח על אדן החלון או הגג וללכלך את הכל. אך על מנת שדוקרנים להרחקת יונים יעשו את עבודתם יש להתקינם בתורה הנכונה, במרחקים הנכונים ולא לאפשר שום גישה. התקנה לא נכונה של דוקרנים אולי תפגע קצת בנוחיות הגישה אבל היונה בסוף תמצא את המקום שלה.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב