דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה חשוב כל כך שלמטפלים יהיה אתר אינטרנט אישי? 

מאת    [ 06/07/2018 ]

מילים במאמר: 410   [ נצפה 1771 פעמים ]

המודרניזציה וההתקדמות הטכנולוגית משפיעים על תחומים רבים ובכלל על אלו העובדים כעצמאיים כגון מטפלים. רואים את זה בדרכי הפרסום והשיווק החדשות, בכלי העבודה שעומדים לרשותנו, בנגישות למידע מקצועי שבעבר היה קיים רק בספריות ובדברים רבים נוספים. כמטפלים עומדת לפניכם בחירה: תוכלו להישאר עם מה שהכרתם והתרגלתם עד כה, ותוכלו גם ללמוד איך להיעזר בכלים המודרניים כדי לקדם את העסק שלכם.

בניית אתר אינטרנט

אתר אינטרנט הוא דוגמא מעולה לכלי מודרני שיכול לשמש ככלי שיווק למטפלים. דמיינו לכם שבמקום מערכת לניתוב שיחות, בה לקוחות חדשים המתקשרים ממתינים כדי לקבל מכם מענה ותשובות לשאלות בסיסיות, הם פשוט יכולים למצוא את כל המידע באתר האינטרנט שלכם. זה קודם כל חוסך זמן לשני הצדדים, אך זה גם הרבה מעבר לכך. באתר אינטרנט כזה תוכלו לא רק לכתוב את המידע הבסיסי, כמו היכן ממוקמת הקליניקה ובאילו שעות אתם עובדים, אלא גם מידע נוסף כמו קישורים למאמרים מקצועיים בתחום הטיפול בו אתם עוסקים, מאמרים או תוכן מקצועי שכתבתם בעצמכם ואפילו מידע אישי על ההשכלה והניסיון שצברתם. כשלקוח פוטנציאלי מבקר באתר האינטרנט וקורא את כל המידע הזה, הוא קודם כל מקבל הרגשה של קשר אישי ברמה הבסיסית ביותר ובנוסף הוא לומד עליכם פרטים חשובים שיכולים לעזור לו להחליט אם אתם מתאימים לו כמטפל.

אתר אינטרנט הוא לא רק כלי מודרני עצמתי שיכול לסייע רבות לשיווק העסק שלכם, הוא גם כלי חיוני. למה הכוונה? כיום כאשר אנשים מחפשים שירות בתחום מסוים, הם כבר אינם מחפשים מודעות בעיתונים או מקדישים זמן לחיפוש המלצות בקרב מכריהם. אחת הפעולות הראשונות שהם יבצעו היא לחפש את השירות בגוגל ולבדוק את התוצאות המתקבלות. אם השם שלכם כמטפלים אינו מופיע ברשימת התוצאות, מבחינתם אתם לא קיימים והם אינם מודעים לכך שאתם יכולים להעניק להם את השירות שהם מחפשים. כך שאתר אינטרנט קודם כל מעיד על כך שאתם קיימים. אחר כך הוא גם יכול לשדר את המסר שאתם רוצים להעביר, וזה כבר תלוי איך בונים את האתר.

בניית אתר אינטרנט איכותי ומקצועי המיועד לקהל המטופלים, כתוב בצורה מובנת כך שהגולש יצליח להכירכם וגם לדעת האם הטיפול שאתם מציעים יכול להתאים לו, מצריך אמנם ידע טכני בהקמת האתר עצמו אך ההצלחה בהפיכת המטופל הגולש למטופל שיוצר קשר עם המטפל, שמורה בעיקר לאנשי מקצוע המכירים היטב, בנוסף לצד הטכני של בניית האתר, גם את עולם התוכן הטיפולי.

לא משנה כמה טובים אתם ואיזה מוניטין רכשתם עד כה, באמצעות בניית אתר אינטרנט תוכלו למקם את עצמכם כמטפלים מובילים בתחום ולחשוף את השירות שאתם מציעים לקהלים רחבים הרבה יותר ממה שדמיינתם ולכן כדאי לעשות את הצעד ולהקים לעצמכם אתר משלכם

ימית אורבין
"הנפשות הפועלות" - שירותי שיווק לעוסקים במקצועות הטיפול
ז'בוטינסקי 33 רמת גן
0585800680
www.hanefashothapoalot.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב