דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך ליצור ניוזלטר אפקטיבי למתעניינים? 

מאת    [ 30/06/2018 ]

מילים במאמר: 375   [ נצפה 2681 פעמים ]

ניוזלטר או דיוור הוא אחד מאמצעי השיווק הנפוצים אצל עסקים וחברות, המעוניינים לשמור על קשר רציף עם לקוחותיהם.

רבים הם הניוזלטרים שנשלחים ללא ערך אמיתי וסופם מהר מאוד להמחק מרשימות הדיוור האינסופיות שמקבל הלקוח.

ניוזלטר או דיוור מאפשר להציע תוכן ללקוחות, לעדכן אותם על מבצעים ומוצרים חדשים, לגייס אותם לפגישות, הרצאות או סדנאות ולשמור אותם קרוב קרוב לעסק / חברה / מותג.

כיצד בונים ניוזלטר אפקטיבי?


    • במקום לפרסם - ספקו ערך אמיתי - אנשים שונאים פרסומות. הוכחה לכך היא שישנם אנשים שמוכנים לשלם כדי לבטל לחלוטין את הפרסומות הקופצות באפליקציות, אתרים וכו. למה אנשים מקליטים תכניות ולא צופים בהם בזמן אמת? נכון - כדי להמנע מהפרסומות שניתן לדלג עליהן בהקלטה. ולכן - תנו ברוחב לב, ספקו תוכן אינפורמטיבי אמיתי ואל תמלאו אתהדיוור בפרסומות שיגרמו לקוראים שלכם לנטוש.


    • תוכן שימושי - אחד הדברים שיגרום ללקוחות לקרוא עד הסוף את הדיוור שלכם ואף לרצות להמשיך לעקוב הוא תוכן שימושי. אם תציעו תוכן שניתן להשתמש בו באותו רגע, מענה לקושי או כאב אמיתי אצל הלקוח, הוא יראה בכם כבעלי נסיון ונדיבים. הציעו פתרונות ושתפו בטיפים - הקוראים שלכם יעריכו אתכם מאוד.


    • אל תזלזלו בעיצוב - על אף שהתוכן שלכם נפלא וחשוב, אם הוא יהיה ארוז בעיצוב מיושן או חובבני, הקורא שלכם לא יקח אתכם מספיק ברצינות. הסטנדרטים של הלקוחות שלכם גבוהים מאוד. הם מצפים לטוב ביותר. אל תהרסו את הערך האמיתי שאתם מציעים בגלל עיצוב דל ולא מספק.


    • "אהבת? ספר לחבריך" -אל תהססו לבקש מהקוראים שלכם לשתף את התוכן המצויין שלכם. הקורא שלכם אדיש. אם לא תבקשו ממנו לעשות זאת, הוא לא יחשוב על זה בעצמו. אם הקורא נהנה והחכים מהידע שהצעתם, הוא ישמח לשתף אותו עם אחרים ואף להפוך אתכם למוקד שיחת הטלפון הבאה שלו עם קולגות. פשוט תבקשו ממנו לעשות זאת.


    • ומה עוד?- אם הקורא היה שבע רצון מהערך שסיפקתם לו באמצעות הניוזלטר, הוא ישמח לעקוב אחריכם ויסוקרן ממה שתוכלו להציע לו עוד. בסיום הניוזלטר הציעו לו להצטרף לפלטפורמות השיווקיות הנוספות שלכם - פייסבוק, קבוצות, אתר, בלוג וכו'.. זו דרך מצויינת להציג לו את האפשרויות הרבות העומדות בפניו.

 

 ניוזלטר, על מנת שיהיה אפקטיבי מצריך התייחסות רצינית ושימת הקורא במרכז. אם הצלחתם להשיג את תשומת לב הקורא והוא הסכים לתת לכם את כתובת הדוא"ל שלו, התייחסו אליו בכבוד וספקו לו את מה שהוא צריך - ערך ונדיבות.

אור קריבוס 


יועצת ומרצה לאסטרטגיה שיווקית, מומחית לבידול עסקים


פייסבוק: https://www.facebook.com/maznika>

054-4413422


 



 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב