דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רשת להרחקת יונים 

מאת    [ 30/06/2018 ]

מילים במאמר: 428   [ נצפה 1655 פעמים ]

רשת להרחקת יונים

רוב האנשים אינם מעוניינים ביונים בסביבת המגורים ומחפשים אחר פתרונות להרחקת יונים. אחד הפתרונות אשר יעילותו הוכחה הוא שימוש ברשת להרחקת יונים. זוהי שיטה הומנית אשר אינה פוגעת ביונים ופשוט מציבה רשת המהווה מכשול המונע מהיונים להגיע למקומות לא רצויים. אז בואו נשמע עוד על הפתרון להרחקת יונים ואפילו נשאל את השאלה למה נרצה להרחיק יונים?

מדוע יונים מהוות מטרד?

אין לנו שום דבר נגד יונים, גם להן הזכות לחיות. אך כאשר היונים משתלטות על הסביבה האורבנית הן גורמות לבעיות ביחסיהן עם בני האדם ועלולות להפוך למטרד גדול. היונים נוהגות להתקהל במקומות קבועים ובקבוצות, דבר המבטיח לנו כמות הגונה של לשלשת חומצית היוצרת מפגעי תברואה מסוכנים. סביבת היונים מלאה בחיידקים הגורמים למחלות קשות, בעיקר בקרב ילדים וקשישים כמו גם תופעות אלרגיה, כיני יונים ונזקים למזגנים, מרזבים ועוד. לכן זה מובן מדוע לא נרצה את היונים בקרבתנו. אך חס וחלילה אף אחד אינו מעוניין לפגוע ביונים ולכן יש צורך בחיפוש אחר פתרון להרחקת יונים.

 

אם היונים החליטו לאמץ את גג הבית שלכם, המרפסת, אדן החלון או המזגן התלוי הן לא ימהרו לעזוב את המקום. אם תגרשו את היונים הן יחזרו בתוך דקות וימשיכו לשהות באותם המקומות הקרובים לסביבת המגורים שלכם וימשיכו ליצור מפגע תברואתי.

שימוש ברשת להרחקת יונים

ישנם חללים המוצאים חן בעיני היונים ובהם הן נוהגות להתגודד. פתרון פשוט של שימוש ברשת למניעת כניסת היונים יכול לסייע על מנת להגן על אותם החללים בצורה יעילה אשר אינה גורמת לשום פגיעה ביונים. שימוש ברשת להרחקת יונים הוא פתרון מעולה עבור מסתורי כביסה, מרפסות ועוד. הרשתות מאפשרות זרימה של אוויר אך אינן מאפשרות ליונים או ציפורים אחרות להיכנס אל תוך החלל עליו אתם רוצים לשמור נקי. כמו כן הרשתות יכולות להיות שקופות או להגיע בצבעים, דבר המאפשר להן להשתלב יפה עם המבנה ולא ליצור הפרעה אסתטית.

 

רשת להרחקת יונים היא מוצר עמיד המחזיק מעמד שנים ארוכות ובכל מעניק לכם הגנה מפני היונים לטווח ארוך. אך כמובן שיש לקחת בחשבון שרשת להרחקת יונים אינה מתאימה לכל מקום. ישנם מקרים בהם צריך לחפש פתרונות אחרים. למשל אם יש לכם יונים על אדן החלון רשת לא ממש תעזור, מוטב להשתמש בדוקרנים. במקרים רבים נהוג להשתמש בפתרון משולב הכולל רשת להרחקת יונים במקומות שאפשר ודוקרנים היכן שלא ניתן להתקין רשת.

 

שימוש ברשתות להרחקת יונים נחשב לשיטה הומנית ומקובלת בשביל להבטיח סביבה נקייה מיונים. כל מה שהרשתות עושות זה למנוע מהיונים להגיע לנקודות ספציפיות בהן אתם לא רוצים יונים. היונים חופשיות לחפש מקום אחר לנוח בו ולחפש את מזונן מבלי ליצור הפרעה לבני האדם.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב