דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מערכות אוורור ופינוי עשן 

מאת    [ 27/06/2018 ]

מילים במאמר: 359   [ נצפה 1693 פעמים ]

כיום יש צורך הולך וגודל לפתרונות חכמים של פינוי עשן, עקב ריבוי מקרים והעירכות מחדש צצו המון חברות בשוק לפינוי עשן, מערכות אוורור ומפוחים לשחרור עשן. כמו אורגניזם גדול גם מבני תעשייה ואפילו גורדי שחקים צריכים לנשום. מבנים סגורים המכילים בתוכם מספר רב של אנשים צריכים מערכות אוורור מתקדמות על מנת לוודא שיהיה בפנים אוויר נקי לנשימה לסובבים בפנים וגם במקרי חירום לפינוי עשן שיאפשר חילוץ ונשימה.

על מנת לאפשר לאנשים במבנה גדול לנשום יש צורך בפתרונות חכמים של מערכות האוורור. לשם כך יש צורך בחברה המתמחה בייצור של מערכות אוורור ופינוי עשן ולאוורור חללים גדולים וסגורים כגון חניונים, מבני תעשייה ועוד. את העשן יש לפנות במהירות וביעילות רבה דרך מפוחים לשחרור עשן על מנת לאפשר סביבה נעימה לעבודה לאנשים העובדים באותו המקום, על מנת לשמור על בריאותם ועל מנת לספק להם אוויר נקי לנשימה שיאפשר להם לעבוד במקום שעות רבות בנוחות ובסביבה נעימה. מפוחים לשחרור עשן הם הפתרון המהיר, היעיל והאפקטיבי ביותר לטיפול בעשן מסוכן. גם במקרים של מבני תעשייה וגם במקרים של כל מבנה גדול למקרי חירום. העשן שאינו מתאים לאוויר לנשימה חייב להתפנות מהמבנה ולאפשר לאנשים הנמצאים בסביבה לנשום אוויר נקי מבלי לסכן את הבריאות שלהם או את התחושה הכללית שלהם במקרה שמדובר במקום עבודה יום יומי.

יש צורך בפתרונות חכמים לפינוי עשן מחניות וממבנים שונים, פרטיים ותעשייתיים, גדולים וקטנים. הצורך הוא בפתרון לכל סוג של מבנה הדורש מערכת חכמה של פינוי עשן חכם. כדי שנוכל לנשום אוויר נקי, כדי שנוכל ליצור פינוי חכם של עודף פחמן חד חמצני הנפלט ממכשירים רבים ורכבים היכול לגרום להרעלה במקרה חריף של הצטברות, יש צורך לפנות ולאוורר חללים סגורים.

המערכות החכמות הקיימות היום מסוגלות לפנות אוויר מבניינים ומבני תעשייה גם במקרה של מבנים מיוחדים ומבנים הקשים לתפעול והנחת יסודות למכשור מתקדם. אחד הפיתוחים הוא מערכת המפנה אוויר מכל קומה ומכל סוג מבנה. המערכות ישאירו לכם אוויר נקי במבנה ויפנו כל חדר, קומה או חניון ויתנו אפשרות לעבוד בצורה נעימה ללא עודפי חום או גזים רעילים.

אוורור הוא דבר חשוב לסביבת עבודה ובמיוחד לחניונים ומבנים תעשייתיים. קיימות היום מערכות מתקדמות לפינוי עשן ממבנים תעשייתיים, חניונים ועוד. אוויר נקי לנשימה הוא חשוב ואנו רוצים למנוע מצב בו יהיה חלל שאינו מאוורר ויכול לגרום במקרים קיצוניים לפגיעה באנשים העובדים באותה הסביבה.

מטלפרס פתרונות חכמים מגוון רחב של מערכות אוורור ופינוי עשןתוך התאמה מלאה לצרכי הלקוח


metalpressmart.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב