דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל מה שצריך לדעת על עבודה בעגלות בארצות הברית 

מאת    [ 26/06/2018 ]

מילים במאמר: 366   [ נצפה 1590 פעמים ]

אפשרויות הרווח של אנשים צעירים בארץ הן מוגבלות ולכן, לא מעט אנשים יוצאים לארה"ב כדי לעבוד בעגלות מכירות. יש חברות שמסייעות בכל התהליך – מקבלת אשרת העבודה ועד מגורים

אנשים אשר משתחררים מהצבא מחפשים לעשות כמה שיותר כסף, וכמה שיותר מהר, על מנת לצאת לטיול הגדול במהרה. העבודות בארץ הן די מגבילות בצורה הזו שהן בדרך כלל או קשות מדי, או לא מתגמלות ולכן, לא מעט אנשים מחפשים אלטרנטיבות, אפילו מעבר לים. אחת האלטרנטיבות המושכות יותר נמצאת בארה"ב, בצורה של עבודה בעגלות מכירות.

עבודה בעגלות מכירות היא עבודה משתלמת מאוד. העגלות ממוקמות באזורים הכי עשירים בארה"ב, כולל בניו ג'רזי, ניו יורק ובוסטון בחוף המזרחי ולוס אנג'לס והוליווד בחוף המערבי. המוצרים הם בדרך כלל מוצרי קוסמטיקה יוקרתיים, שפונים דווקא לפלח הכי עשיר באוכלוסיות המקומיות, מתוך ידיעה שתרבות הצריכה האמריקאית, במיוחד של האלפיון העליון, היא פזרנית מאוד.

עבודה במכירות לא מתאימה לכל אחד, אך מי שטוב בזה, יכול למצוא את עצמו מרוויח הרבה מאוד כסף בזמן קצר. אנשים אשר חיים ועובדים בארה"ב, יכולים למצוא את עצמם מתקדמים במהרה, מקבלים רכב מהעבודה ואפילו עוברים לדירות יוקרתיות. השאלה היא איך מתניעים את התהליך בכלל?

מסודר ויעיל

ובכן, יש מספר חברות בארץ שמסייעות בביצוע התהליך בצורה מאוד מסודרת ואפקטיבית. החברות מסייעות בקבלת אשרת העבודה, ואפילו מציעות מגורים בשכירות נמוכה בצוותא עם עובדים נוספים. בגלל שהחברות הללו מאוד מסודרות ועובדות כמו חברות מכירות לכל דבר, אפשר כאמור להתפתח, להפעיל דוכנים לבד ואפילו לקבל תפקידים ניהוליים. עבור אנשים עם אמביציה ואסרטיביות מדובר בעבודת החלומות.

יש קושי מובנה אחד ביציאה לעבוד בחו"ל והוא המרחק מהמשפחה ומהחברים. זה אכן מאוד קשה אם התהליך היה כולל בדידות, אך כאשר עוברים לגור עם עוד כמה חבר'ה צעירים, לעבוד ולהרוויח טוב, אזי שהקושי הולך ופוחת. בנוסף, אפשר לבצע גיחות הביתה בחגים הגדולים ואף לארח משפחה וחברים מהארץ.

העובדה כי אפשר לעשות כסף רב וליהנות מהכנסות משמעותיות היא חשובה מאוד, במיוחד כאשר יש יעד מסוים. כאשר אנו יודעים שטיול של חצי שנה בדרום אמריקה, לצורך הדוגמה, עולה כ-50 אלף שקלים, הרי שצריך לעבוד רק חודשים בודדים לפני שממשיכים הלאה. אם רוצים להשיג טיול של מספר חודשים ואח"כ לממן את הלימודים, אזי שגם שנה יכולה להספיק. חשוב להציג יעדים ולעמוד בהם, וכך כל עניין המרחק מתגמד לאור הרווחים שמושגים.

רונן יעקב




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב