דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הבית שלכם לובש חג 

מאת    [ 20/06/2018 ]

מילים במאמר: 362   [ נצפה 1787 פעמים ]

אומרים שהבית הוא המקום בו הלב נמצא, וכמו שאנחנו מכירים את הלב אנחנו יודעים שהנטייה שלו היא להתרחב. אנו מוצאים בין חדרי הלב המון מקום להכיל ולאהוב דברים חדשים שעושים לנו טוב. גם בתחום עיצוב הבית אנו מוצאים מידי פעם מוצרים ואקססוריז הנותנים לנו הרגשה טובה ועושים לנו טוב על הלב. כשהיופי של הפריטים המעוצבים נפגש עם פרקטיות, ההנאה היא אדירה.

מעצבים מחדש את שולחן האוכל

ההתכנסות המשפחתית סביב שולחן האוכל היא לפעמים הרגעים היחידים בהם כל המשפחה נפגשת. בין אם מדובר בארוחות במהלך היום ובין אם מדובר בארוחות בסוף השבוע, חשוב להשקיע בעריכת השולחן. שולחן האוכל יכול לקבל עיצוב מחדש עם מבחר אפשרויות מיוחדות לעיצוב. כאשר השולחן ערוך יפה ונראה טוב, כל המשפחה שמחה להצטרף אליו. גם כאשר מזמינים אורחים לארוחה חגיגית, ההשקעה נראית לא רק בהכנת האוכל ובמטעמים. עיצוב השולחן הוא חלק בלתי נפרד מאמנות האירוח. בעת העריכה ניתן לעצב את שולחן האוכל עם פלייסמנטים מעוצבים מחומרים שונים. היום ניתן להזמין פלייסמנטים לשולחן העשויים מחומרים כגון: פי וי סי – PVC, עץ, לינולאום ופוליפרופילן. ניתן לבחור את סוג החומר, ההדפסה והצורה של הפלייסמנט. ישנם פלייסמנטים עגולים הגדולים במקצת מגודל צלחת ומאפשרים הנחת סכו"ם לצידה. ישנם פלייסמנטים מלבניים מעוצבים להפליא במבחר הדפסות מעניינות. ארוחות חג, ארוחות שבת, ארוחות עם חברים, ארוחות משפחתיות מקבלות חידוש ואווירה נהדרת עם הפריטים לעיצוב השולחן.

 

מפנקים את הבית

גם בתחום עיצוב הבית ניתן לקבל רעיונות מקוריים והשראה. חשוב להביא לידי ביטוי את טעמכם האישי בעיצוב הבית כך שתוכלו להתחבר אליו. הרי הבית הוא המקום בו הלב נמצא והלב מבקש את הטוב ביותר עבורנו. פריטים לעיצוב יכולים להיות גם שימושיים עבורנו בכדי שנוכל ליהנות מהם. לעיתים הלב נמשך לטרנדים מסוימים אשר להם נטייה להיעלם. לנו חשוב שתבחרו את המוצרים שהכי מדברים אליכם ועושה לכם טוב להביט בהם. ישנם מוצרים לעיצוב הבית שהם בעלי ערך רגשי גבוה ואנו נהנים שהם אתנו. כמו למשל תמונות משפחתיות המודפסות על קוביות עץ בגדלים שונים. קוביות עץ הן פריט מקסים שניתן לתלות אותן על קיר מסוים ולעצב באמצעותן קיר משפחתי מיוחד. ניתן להניח אותם על שידה בסלון או על מדף מעוצב. הדפסה ישירה על עץ בטכנולוגיה ייחודית מבטיחה איכות הנשארת לשנים רבות. כך, אנו מאפשרים ללב שלנו להיראות בתוך הבית שאנחנו אוהבים.

 

רונה וייס בלוגרית וכותבת תוכן בבלוג של המלצות לצרכנים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב