דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כללים חדשים ומדיניות מפתיעה בעולם הפרסום האינטרנטי 

מאת    [ 09/06/2018 ]

מילים במאמר: 694   [ נצפה 2133 פעמים ]

עולם הפרסום והשיווק בעידן האינטרנט- עולם חדש- כללים חדשים- כאשר אנו עוסקים במיתוג אתר אינטרנטי לשם פרסום חברה מסחרית –חשוב להבין, שאנחנו מדברים על כללי משחק אחרים. שונים לגמרי מהתנהגות קלאסית הנפוצה בעולם העסקים, השיווק והפרסום הרגיל.

 כאשר אנו עוסקים בפרסום של אתר דיגיטלי השייך לעסק רווחי- צריך לזכור, כי יש פה שיטות עבודה חדשות ורעיונות שעומדים בבסיס התפיסה השיווקית שחייבים להכיר ולעבוד לפיהם.

"אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני"- ראשית, מאוד משמעותי להבין, כי מדובר בעולם מהיר ותזזיתי, הקצב מסחרר ורמת הריכוז חייבת להיות מדויקת וגבוהה במיוחד. לכן, כאשר אנו מתייחסים לאתרים אינטרנטיים המייצגים חברות שונות- הכלל החשוב אומר, שאם בתוך מספר שניות בודדות בלבד- הלקוח, הוא בעצם הגולש הממוצע לא יבחין בדיוק במה עוסק באתר ולא ימצא באופן בהיר וחד את היתרון והבידול העקרוני של האתר הרלוונטי- המדובר מאתרי אינטרנט ששייכים לחברות מקבילות או מתחרות- הוא כבר לא יהיה שם.

הקצב, כאמור, מסחרר. המהירות היא של שניות- אין הרבה זמן למשוך את לבו ואת המיקוד של הלקוח הפוטנציאלי- וכמו הכלל המוכר והידוע- "אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני"- כלומר: מה שהלקוח לא ראה, לא תפס, לא קלט תוך מספר שניות ספורות ובודדות- פשוט לא קיים.

חשיבות אדירה בקידום אתרים ובדרך עיצובם- מעצבי האתרים כבר בראשית דרכם חייבים להבין עד כמה האחריות המוטלת על כתפיהם בעת בניית האתר באופן הגיש ומזמין, ראוי ומשכנע- חשובה.

בנוסף, עיצוב האתר העסקי- חייב להוות אבן שואבת לאוכלוסייה רלוונטית, קהל היעד של האתר הוא לקוחות רשת האינטרנט שימצאו את עצמם בשלב זה או אחר מצויים בתוך האתר-

מאוד משמעותי להבין, כי רק על ידי ניתוח ומעקב מקצועי ללא פשרות- ניתן יהיה לייעד את האתר הרלוונטי לקהל היעד המתאים באופן הברור והיעיל ביותר.

מדיניות הפרטיות כבר שקעה ונעלמה מן העולם כמעט לחלוטין, בעולם של רשת האינטרנט אנו חשופים וחושפים כל כ הרבה מידע פרטי ואינטימי שאפילו מודעות הפרסומת שמגיעות אלינו במיוחד- אמורות להיות מיועדות דווקא לנו על פי תפיסת העולם שלנו, על פי הבחירות האישיות ועולם הצרכים הפרטיים שלנו.

איש קידום האתרים באמצעות בחינת שיטות להזנקת המיקום בתוצאות החיפוש ובעיקר על ידי בחינה מדוקדקת של קהל היעד ושל העדפותיו- יצליח למתג את האתר ולפרסמו.

איך אפשר להצליח בג'ונגל של האינטרנט?

קידום אתרים כדרך לביסוס עסק אינטרנטי- קידום אתרים כשיטה בטוחה ויעילה ביותר לביסוס מעמדו של אתר אינטרנט. אין ספק, כי בעידן שבו הטכנולוגיה הולכת וכובשת כל פיסה בעולם- לטוב ולרע- הפרסום באינטרנט הפך לדרך היחידה לשרוד בתוך המרחב המאיים ובתוך סביבת המחיה התובענית. ללא פרסום דרך אתרי אינטרנט- למעשה ניתן לומר שהחברה שעליה מתבסס האתר- כלל אינה קיימת.

אז מה עושים כשהאתר מדבר במקומנו- ולמעשה באופן לא מפתיע כלל רבים מן הגולשים הממוצעים משמשים נציגי לקוחות ראויים של אתרי חברות כאלו ואחרות- מבלי להגיע אפילו פעם אחת לאחת מחנויות הרשת. הם אפילו כלל אינם מודעים למיקום הפיזי של חנויות אלו. מדוע? כי בעבורם- האתר האינטרנטי הוא הנציג הבלעדי של החברה המדוברת.

אם כן, הכללים השתנו והתקרות נופצו- שיטות חדשות החלו להתבסס בשוק השיווק והפרסום, ובין היתר- בניית אתר עסקי וקידומו הם הדרכים היעילות והנוחות ביותר לשיווק יציב ומוכח בעידן האינטרנטי.

בניית אתר וניהולו כתשתית עסקית מיטבית- על מנת להבין את גודל החשיבות של בניית אתר מוצלח וניהולו ובפרט על מנת להכיר בעובדה, כי ללא קידום אקטיבי של אתר עסקי- אין כלל זכות קיום ואוויר לנשימה לאותן חברות בודדות שלא השכילו לתרגם את העולם הריאלי לאתרי רשת מקבילים- חייבים להבין לעומק קווים לדמותה של תעשיית האינטרנט וסביבת רשתות מקבילות וכמובן להתעמק בעיקר בתחום הפרסום והעיסוק במיתוג ובשיווק בעידן זה.

כיאה לחזון הראשוני של אנשי המחשוב שניבאו עוד לפני כמה שנים, כי בעולם עתידה להתרחש רעידת אדמה רבתי בתחום הפרסום, השיווק וכי סביבת המגורים של כולנו הולכת להיות ממוחשבת ודיגיטלית ביותר- אכן חייבים להודות, כי בימינו החזית היחידה שנותרה רלוונטית וקשוחה מתמיד בעולם הפרסום היא עולם האינטרנט והרשתות החברתיות הסוערות שמהוות כר פורה לשיווק ולפריסת מידע פרסומי. באופן לא רשמי- ניתן להצהיר, כי

תחרות עסקית יכולה להוות כלי נשק יעיל ומשמעותי ביותר שעלול לפגוע באופן המשמעותי ביותר בעסקים הקיימים. והתחרות הזאת- נמצאת עמוק בתוך תוצאות החיפוש של מנועי החיפוש בעיקר בתחום קידום אתרים – כאשר גולשים שונים מקלידים מילות חיפוש, ביטויי מפתח- נגלות לפניהם, כידוע, שלל מגוון של תוצאות חיפוש- רק מעצב אתרים ראוי ומקצועי יצליח להסב את תשומת ליבם לאתר הרלוונטי...

אריק כהן חדשות bn




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב