דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נדלן בלוד: הזדמנות הנדלן של 2018 

מאת    [ 31/05/2018 ]

מילים במאמר: 384   [ נצפה 2322 פעמים ]

החיים במדינת ישראל מורכבים ומרובי אתגרים, אך נדמה כי האתגר המשמעותי מכולם הוא איננו הביטחוני או התעסוקתי, כי אם מחירי הדיור המאמירים במרכז הארץ המרחיקים את החלום על קורת גג הולמת מישראלים רבים. אם גם אתם נחושים שלא לוותר על מגורים במרכז התוסס של המדינה, ובמקביל, התייאשתם מזמן מהחלום על דירה משלכם, הכירו את בשורת העתיד של המרכז שכבר נמצאת כאן: נדל"ן בלוד.

העיר לוד: לגור בנקודה הקרובה ביותר ללב העניינים ובדירה משלכם!

כ'פריפריה' הקרובה ביותר לתל אביב, העיר לוד מאפשרת לכם ליהנות מנגישות מצוינת למרכז העניינים של המדינה, מבלי להתפשר על חוויית מגורים איכותית, שלווה יותר ותזזיתית פחות מזו האופיינית למגורים בלב ליבו של המרכז בישראל. עם נגישות תחבורתית גבוהה ביותר לתל אביב, העיר לוד, זוכת פרס החינוך, מאפשרת לכם להיות קרובים להוויה התל אביבית, למקומות העבודה הנחשבים ביותר ולהמולה התוססת, ובמקביל, לחיות במרחב ביתי משלכם.

עם הפנים לעתיד

בלוד קיימת תכנית מאושרת להקמת אלפי יחידות דיור חדשות אשר יגדילו באופן משמעותי את נפח התושבים, יעשירו את מרקם האוכלוסייה בעיר ויאפשרו לעוד ועוד ישראלים להותיר מאחוריהם את תקופת השכירות, על כל השלכותיה, ולרכוש דירה משלהם סמוך למרכז הארץ ובמחיר סביר.

חברות נדל"ן מזהות את הביקוש לנדל"ן בלוד אשר הולך וגובר מצד אזרחים ומשקיעים. חלקם הם תושבי לוד ותושבים מהאזור, המתעניינים ברכישת דירה באחד הפרויקטים האיכותיים בלוד הנבנים מתוך חשיבה ארוכת טווח עם תשתיות איכותיות מכל בחינה לחוויית מגורים מושלמת. חלק נוסף ולא מבוטל הם משקיעי נדל"ן רבים העומדים על הפוטנציאל הטמון בעיר והחיפוש אחר הזדמנויות השקעה אטרקטיביות בלוד הפך לטרנד בקרב אותם משקיעי נדל"ן ישראלים אשר יודעים לזהות הזדמנויות טובות לתשואות גבוהות בשנים הקרובות. רק לאחרונה פורסמה כתבה בדה מרקר, בה צוטט איש העסקים אלדד פרי: "לוד היא הזדמנות הנדל"ן הבאה של ישראל".

רגע לפני שמחירי הנדל"ן בלוד יהיו גם הם מחוץ להישג ידכם!

היא צמודה למרכז ובעלת סטנדרטים גבוהים במיוחד בתחום החשוב לנו, כהורים, יותר מכל – החינוך. עם זאת, באופן מפתיע למדי, מחירי הנדל"ן בלוד עדיין נמוכים ומאפשרים לרבים לרכוש דירה במחיר אטרקטיבי בפרויקטים למגורים בשכונות החדשות בעיר לוד.

אם גם לכם חשוב שלא לדשדש במקום ולא לבזבז את כספכם על דמי שכירות חסרת תוחלת, לוד ממתינה לכם עם אין ספור הזדמנויות לרכישת דירות להשקעה עם פוטנציאל גבוה לרווח בעתיד הקרוב או לרכישת דירה באחד הפרויקטים החדשים והמבטיחים של העיר הידועה באיכות החינוך שלה. 

URL פרסום דיגיטלי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב