דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מוצרי גומי לאטימה - למה דווקא גומי? 

מאת    [ 22/05/2018 ]

מילים במאמר: 418   [ נצפה 1952 פעמים ]

אם תבדקו את פנים הברזים שלכם בבית, תגלו שברובם מותקן אטם גומי טבעתי פשוט. אם תבחנו את הצנרת שעוברת ברכב שלכם, תגלו שבחלקה הגדול נעשה שימוש בשלל מוצרי גומי לאטימה, שמיועדים למנוע נזילות ודליפות של דלק, שמן ומים. גומי הוא אחד החומרים השכיחים והנפוצים ביותר בעולם האיטום ולא לחינם. לגומי, כחומר, ישנם מספר מאפיינים שאף חומר אחר לא יודע להציע, בטח לא ברמת המחיר של גומי, ואשר בפשטות מאפשרים לו ליצור איטום מיטבי בכל מערכת.

מתי נדרש איטום?

איטום נדרש בדרך כלל בכל מערכת המורכבת משני חלקים נפרדים או יותר, ואשר בה עוברים נוזלים. כך למשל, אם נחבר צינור פלסטיק לצינור פלסטיק, ייווצר ערוץ זרימה אחיד, אבל אם לא נדאג לאטום את אזור החיבור בין שני הצינורות, אזור זה יהפוך לנקודה בה הנוזל יכול לצאת מהמערכת באופן בלתי רצוי, בצורת דליפה או נזילה. כדי למנוע מצב זה, יש צורך לבצע איטום של נקודת החיבור בין שני הצינורות, ואת זה עושים באמצעות שלל מוצרי איטום שחלקם הגדול עשוי גומי.

למה דווקא גומי?

גומי הוא חומר אלסטי שהתכונה הבולטת שלו היא, היכולת שלו להתאים את עצמו למבנה אליו הוא נצמד. תכונה בולטת נוספת שלו היא יכולתו להידחס במקומו מבלי להיקרע או להיהרס, לפחות עד רמה מסוימת. כאשר אנו רוצים להבטיח איטום מפני דליפה של נוזלים, אנחנו רוצים להבטיח בדיוק את שני התנאים הללו: שרכיב האיטום ייצמד לדפנות הרכיב אליו הוא מוצמד, תוך שהוא מקבל את צורתו בצורה מלאה, ושהוא יוכל להידחס באופן כזה שיפעיל את הלחץ הנדרש על הדפנות, בכדי למנוע דליפה אפילו של טיפת נוזל אחת. מוצרי גומי לאטימה מיועדים בדיוק לזה.

מוצרי גומי לאטימה – אין ספור דגמים וסוגים

אחרי שאמרנו את זה, כדי להבטיח את האיטום המיטבי, יש צורך בהתאמת רכיב האיטום לרכיב אליו הוא מיועד להיצמד כדי ליצור את אותו איטום. לשם כך, ניתן לבחור את רכיב האיטום המתאים ביותר למטרה המבוקשת, בהתאם למידתו, קוטרו, עוביו, תצורתו, אורכו, רוחבו, מידת האלסטיות שלו וכדומה. כל אחד מהפרמטרים הללו מבדילים בין מוצר איטום אחד לשני, ובסך הכל קיימים אלפים על אלפים רבים של מוצרי גומי לאטימה, המיועדים ליישום בשלל מצבים ומערכות, בכל קוטר, בכל מידה, עבור כל סוג של נוזל ואשר מסוגל לעמוד בכל עומס, בהתאם ללחץ הנוזל במערכת.

בהתאם לכך, כאשר אתם מחפשים מוצרי גומי לאטימה, כדאי מאוד להתייעץ עם איש מקצוע, שיפרוש בפניכם את כלל האפשרויות הרלוונטיות עבורכם, וימליץ לכם על מוצר הגומי המתאים ביותר לצורך שלכם. המוצרים עצמם יכולים להיות מאוד דומים, אבל לעיתים פער של מ"מ אחד בלבד למשל בקוטר האטם, יכול לפגוע ברמת האיטום הכוללת, ועל כן חשוב מאוד לבחור את המוצר הנכון והמתאים ביותר.

נכתב באדיבות חברת טכנו עד המספקת מגוון פתרונות איטום ליישומים תעשייתיים. לאתר החברה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב