דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום לאתרים במנועי חיפוש 

מאת    [ 14/05/2018 ]

מילים במאמר: 480   [ נצפה 1828 פעמים ]

כל החנויות, כל נותני השירות וכל בתי העסק – נמצאים שם! אנחנו יכולים להתרווח על הספה עם כוס קפה ולצאת לסיור בחנויות בכל הארץ ואפילו העולם. אך אם נשים לב, לא כל אתר נהנה מחשיפה במידה שווה. למה זה כך? ננסה לבדוק.

רשת האינטרנט היא היום המרכז המסחרי הגדול ביותר בעולם. כל נותני השירות וכל החנויות והעסקים – נמצאים שם! יש לנו כיום גישה לכל מקום בעולם ובקלות רבה אנחנו יכולים להתרשם מהתוצרת אשר מציעים לנו גם בחנויות אי שם.

רבים שואלים - למה האתר שלנו לא מופיע כאשר אנחנו כותבים בשורת החיפוש את השירות אותו אנחנו מציעים? מה טוב יותר במתחרים שלנו אשר אותם אנחנו מוצאים מיד בדף הראשון של גוגל כאשר האתר שלנו קבור אי שם בסוף הדף השמיני?... התשובה היא - קידום אתרים בגוגל! זה לא שהאתר שלנו פחות טוב. אך הקידום – זה מה שעושה את ההבדל.

כתיבת תוכן רלוונטי – ישבח את האתר

חשוב לדעת כי אתר אינטרנט אינו מסוגל להתפרסם מעצם היותו. האתר חייב פרסום וקידום על מנת שגוגל ישתכנע כי יש לנו כאן משהו מעבר לסטנדרט. רק אם האתר שלנו ימצא חן בעיני גוגל הרי שגוגל יציג אותו בין ההצעות הראשונות אשר אותם הוא מציע לגולשים אשר מחפשים שירות באותו נושא.

הקידום האורגני של האתר נעשה במידה רבה באמצעות כתיבת תוכן. כשאנחנו דואגים כי באתר שלנו יהיה תוכן רלוונטי אשר כולל מילות מפתח אשר קשורות לנושא של האתר שלנו הרי שהאתר יקבל מעמד טוב בעיני גוגל. כאשר גוגל מרוצה מהאתר שלנו הוא גם ידרג אותו גבוה יותר בין שלל האתרים וההצעות אשר אותם מחפשים הגולשים.

קידום אתרים בגוגל באמצעות קידום מימוני

אז עד עכשיו דברנו על האפשרות של הקידום האורגני. זוהי בעצם השפה הטבעית של גוגל – תרתי משמע. באמצעים אורגניים מסבירים לגוגל בטוב טעם את איכותו של האתר. אך אם אנחנו רוצים לראות פתרונות מהירים וקידום מהיר מבלי להמתין יותר מידי זמן לתוצאות כפי שקורה עם הפרסום האורגני, יש לנו גם הקידום המימוני. הקידום המימוני מאפשר לנו ליהנות מפרסום מהיר ויעיל מבלי שיהיה עלינו להמתין ולהשקיע בצעדי צב.

אז למה שלא נעשה כולנו רק קידום מימוני? אז זהו שגם כאן יש כמה בעיות. נפרט.


    • קידום מימוני – קידום יקר – הקידום המימוני הוא קידום שעולה כסף. גוגל לא יציב את האתר בראש הרשימה מבלי שתתקבל על כך תמורה. בדרך כלל כל קליק של גולש שייכנס לאתר שלנו באמצעות הפרסום – יחייב אותנו בתשלום. מה שעשוי להסתכם בסופו של דבר בסכום כסף משמעותי.
    • קידום מימוני – קידום שאינו מחזיק מעמד לאורך זמן – בעיה נוספת שיש בקידום אתרים הממומן היא שהפרסום לא יכול להחזיק מעמד לאורך זמן. ברגע שאנחנו מפסיקים את השירות האתר שלנו נעלם שוב ושוקע במצולות.

אז במה כדאי לבחור?

כאן כדאי לבדוק מה אנחנו בעצם רוצים. האם אנחנו זקוקים לפרסום מהיר וקצר טווח, או שלא אכפת לנו להמתין ובלבד שהפרסום יהיה לאורך זמן.

חברות הקידום ידעו לייעץ לנו בדרך כלל בעניין.           

אריק כהן חדשות bn




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב