דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אופניים חשמליים עוזרים לאיכות הסביבה 

מאת    [ 13/05/2018 ]

מילים במאמר: 636   [ נצפה 2969 פעמים ]

כולם רוצים ואתם בוחרים נכון ועושים מעשים, ללא ספק מצב האוויר העכור אותו אנחנו נושמים הפך להיות בלתי נסבל, מחלות ממחלות ושנות הן פרי התוצאה של האוויר העכור בלי להרחיב את היעירעה ניתן למנות מחלות נשימה, מחלות נשימה ופגיעה מנטלית בעוברים שסופגים את האוויר המזוהם, כאיל ועוד תוצאה של נסיעה במכוניות רגילות, בעלות מנוע בעירה פנימי הגורם לשריפת דלק משמעותית בכל נסיעה.

אומנם נכון שלא תמיד לניתן להימנע מנסיעה במכונית רגילה אבל יש מיקרים בהם ניתן ליהנות מנסיעה נוחה, מהירה ויעילה מבלי להשתמש בכלי רכב מהסוג הגרוע הזה, פשו מאוד נוסעים באמצעות אופניים חשמליים, אופניים חשמליים בניגוד לאופניים רגילים יכולים להביא למחוז היעד בלי הרבה מאמץ ובקצב מהיר, הם אינם מוגבלים לקצב התנועה, הם אינם מוגבלים לכביש הרחב והכי חשוב ומעל הכול הם אינם מזהמים את האוויר.

לאופניים חשמליים מעלות נוספות, אחת המעלות שגורמת ללא מעט אנשי עובדים במוקמות גדולים להשתמש בהם היא הסיבה כי הם לא צריכות מקום חנייה של מכונית, אין צורך להכביר במילים על העומס אתו מתמודדים בעלי הרכבים ובעוגמת הנפש בחיפוש אחר מקום חנייה, אז הנה זה פה, אופניים חשמליות יכולות להיקשר על מעקה לצד הדרך, ללא שום בעיה או קושי.

 אופניים חשמליות הפכו את החיים של הרבה מאוד אנשים לנוחים, הם הפכו את הגמישות על הכיב לממשית וארגונים הרואים לעצמם שליחות בכל מה שקשור בהגנה על סביבה נקיה של אוויר נקי וזך גם הם מנחים לעבר אופניים חשמליות להגנה על איכות האוויר אותו ננשום אנחנו וילדנו, זו סיבה לעשות היום את החשבון של המחר.

 כי אנחנו בוחרים את עתידנו והיום זה בידיים של כל אחד מאתנו, לבחור את מזג האוויר, פשוט, לנשום עמוק אוויר נקי וזך. אופניים חשמליים יכולים להיות חלק בלתי נפרד מחיינו בעתיד, אם רק נרצה לבחור נכון.

איך אפשר לקנות אופניים חשמליים בזול כדי לממש שמירה על איכות הסביבה?

מדגמים ישנים ועד לדגם חדש – כל הדרכים לקנות אופניים חשמליים בזול

באופן כללי, אופניים חשמליים הם מלכתחילה מוצר שאינו יקר, במיוחד אם לוקחים בחשבון שמדובר בכלי תחבורה יעיל ביותר. העובדה שאין צורך בדלק, ביטוחים ותשלום עבור חניה מפחיתה משמעותית את ההוצאות הכרוכות בתחזוקת אופניים חשמליים, אך עדיין יש מקרים בהם התקציב אינו מאפשר לקנות אופניים חשמליים במחיר גבוה ועבור המקרים הללו יש מספר פתרונות.

אופניים חשמליות בזול

טווח המחירים של אופניים חשמליות הוא רחב, אך מדובר באלפי שקלים שלעתים יכולים להיות הוצאה גבוהה, במיוחד אם מדובר בתחביב או בכלי תחבורה המספק מענה חלקי ולא מלא. לכן, אם אתם מעוניינים לרכוש אופניים במחירים נמוכים יחסית, תוכלו לנסות את האפשרויות הבאות:

• קניית דגמים ישנים מחנות אופניים – מכיוון שכל הזמן יוצאים דגמים חדשים לשוק של אופניים חשמליות, אפשר למצוא בחנויות האופניים דגמים ישנים שלא נמכרו ומוצעים לכל המעוניין במחיר נמוך ממחירם המקורי. רק שימו לב שאתם קונים את האופניים מחנות אמינה ומקצועית, כדי שתהיו בטוחים שמדובר באופניים איכותיים ומקוריים, ולא כאלו שהורכבו מחלקי חילוף.

• לוח יד 2 באינטרנט – יש מספר לוחות יד שנייה ברחבי הרשת, בהם תוכלו למצוא בקלות מודעות של אופניים חשמליות למכירה. בכל מודעה שאתם פונים אליה חשוב שתבדקו מה הסיבה שמוכרים את האופניים, כדי לוודא שלא תמצאו את עצמכם בעסקה לא משתלמת. אנשים שכדאי לקנות מהם אלו חובבי האופניים, האוהבים לשדרג את הדגם מתקופה לתקופה ויודעים כיצד לתחזק את האופניים כך שאתם מקבלים אופניים במצב טוב, שלא היו בשימוש לאורך שנים.

• אופניים יד 2 מחנויות אופניים – יש חנויות אופניים המציעות אופניים חשמליות משומשות למכירה. כשמדובר בחנות מקצועית ומוכרת, האופניים עוברים בדיקה ותיקון כך שאתם יכולים להיות בטוחים שאמנם לא תצאו עם דגם חדש ומתקדם, אך בהחלט תוכלו לנסוע על האופניים בצורה בטוחה שתשרת אתכם היטב.

• רכישה קבוצתית – במקומות מסוימים, אם תבואו כקבוצה מאורגנת, תוכלו לקבל מחיר מוזל לאופניים גם עבור דגמים חדשים יחסית.

חשוב לזכור שהמחיר לא יכול לבוא על חשבון הבטיחות ואיכות האופניים, אחרת תמצאו את עצמכם משלמים מחיר יקר ולא רק מבחינה כלכלית

אריק כהן עורך חדשות bn




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב