דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


החופים היפים בישראל שמחוץ לתל אביב 

מאת    [ 09/05/2018 ]

מילים במאמר: 368   [ נצפה 2180 פעמים ]

אין על הקיץ, החום והשמש המלטפת, הרוח הנעימה והטובה. מה שבאמת טוב בו אבל, זו פתיחת עונת הרחצה. חופי ישראל הם מחופי הים המשובחים שיש לעולם להציע. פועל יוצא של גבעות הכורכר של מישורי החוף שהפכו עם השנים לחול נעים במיוחד. המזל של כל אחד מאיתנו הוא שבמרחק חצי שעה נסיעה מהבית, אפילו פחות לברי המזל, מחכים לנו חופים בראשיתיים ויפים. חלקם משופעים במתקני חוף המקלים על השהות, חלקם מאפשרים קמפינג בחוף, וחלקם מאפשרים אירועים פרטיים. קומזיץ רווקים, זולת רווקות או אפילו חתונה פרטית.

 

חוף פלמחים - הוכרז כשמורה בשנת 2003, חוף פלמחים מציע דיונות חול יפיפיות, חוף נעים (וקצת עמוס בסופ"ש), וקרבה לערים הגדולות של גוש דן. בצמוד לחוף ישנו גן לאומי נהדר ומסקרן. הורים אולי ימצאו את המקום פחות נגיש, אבל צעירים רבים שוטפים את המקום. אוכלוסיית הגולשים חובבת אדוקה שלו.

 

חוף ניצנים - חוף ניצנים פרוס על פני 700 מטרים והוא אחד החופים היפים שיש בישראל. צמוד לקיבוץ ניצן, בעברו אתר פסטיבלים והופעות מבוקש. החוף מסודר, עם סככת מציל, מתקני חוף ושירותים. חוף מושלם לאירועים פרטיים, והוא כולל אתר מסודר לקמפינג בחוף. צמוד לחוף נמצאת שמורת חולות ניצנים, המציעה מגוון טבע מרהיב, והצצה לחיים הפראיים במישור החוף.

 

חוף זיקים - הדרומי והיפה בחופי הים התיכון, צמוד לקיבוץ זיקים. שמורת זיקים עצמה היא באורך של 600 מטרים, אך רק 150 מטרים הם החוף עצמו. המרחק היחסי שלו מהמרכז מאפשר חוויה נהדרת של שמש וגלים ופרטיות יחסית. החוף מוסדר, ומציע שירותי חוף נדרשים - שמשיות, כיסאות, שירותי הצלה ואף מסעדה קטנה. 

 

חוף דור - עוד אחד מהחופים היפים שיש לישראל להציע. עתיקות, סלעים בים וטבע בראשיתי. החוף הוא יעד חם למשפחות שמחפשות לבלות יחדיו מספר ימים. בין אם זה בבונגלוס שבמקום או בלינה על החוף, חוף דור נחשב לאלטרנטיבה ידידותית לחופי הכנרת. הסביבה עצמה נעימה גם כן, ומי שבעניין תמיד יכול לקפוץ לפורדיס לאיזו קערת חומוס טובה.

אלו רק מספר חופים מזעריים מאלו שיש לישראל להציע. צריך תמיד לזכור שהכניסה לים צריכה להיות בזהירות, ותמיד עדיף חוף מוסדר עם מציל. כמו כן זכרו שבחופים רבים פקחי שמורות הטבע לא מאשרים לינת חוף ויש להגיע לחוף מסודר בו לינה זו מוסדרת. אחרת אתם מסתכנים באי נעימות מצערת מאוד, פינוי הבייתה ואולי אפילו קנס. שחייה נעימה!

ענת




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב