דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


היכולת לנהל תחרות עסקית ושיווקית דרך האינטרנט 

מאת    [ 08/05/2018 ]

מילים במאמר: 671   [ נצפה 2139 פעמים ]

תחרות עסקית ושיווקית דרך האינטרנט - כיצד ניתן להתחבר לעולם הקסום והייחודי של המחשוב והטכנולוגיה? רבים חוששים מהמהפכה העצומה שהתחוללה בעולם כולו בעקבות מגע הקסם של עולם זה בכל תחומי החיים הקיימים. בין היתר- כולנו מודעים במיוחד לאופן שבו חל השינוי העצום בתחומי המדיה ואמצעי התקשורת בכלל ובפרט בכל מה שקשור לעסקי פרסום, שיווק וקידום עסקים. עולם חדש נפתח ובנה אחריו שובל של הפתעות ושל ריגושים במיוחד לאור ההתפתחויות והחידושים הרבים שהחלו להתבסס בעקבותיו.

אם כן, כאשר עולם האינטרנט הלך ופשה בכל בית בארץ ובעולם- כולם הבחינו בהשפעה הניכרת והבלתי ניתנת לתפיסה שיש לו על חיי הגולשים. גולשי האינטרנט הפכו אותו בעצם למרכז חייהם והוא מהווה מרכז כובד גדול בהחלטות ובתפיסות עולם שישמשו בסופו של דבר נדבך מרכזי בהחלטות שונות.

על מנת להבין את המהפכה שחלה במיוחד בתחום זה ניתן לעקוב אחרי תחום קידום העסקים שבו. האינטרנט הפך לבמה מרכזית וייחודית לא רק של גלישה לשם איתור מידע ויישומו, אלא יותר מכך- הוא נבנה בשנים האחרונות כתשתית לבניית עסקים רבים ובאמצעות חשיפה בלתי אמצעית לקהל לקוחות עצום- למעשה כל גולשי האינטרנט בכלל ומשתמשי מנועי החיפוש בפרט – עשויים להוות לקוחות פוטנציאליים לכל אתר של חברה המפורסמים באמצעות הרשת האינטרנטית.

האינטרנט הפך לפלטפורמה לקידום עסקים ובעיקר להצלחת הפרסום והיכולת השיווקית שלהם בקרב לקוחות מרכזיים פוטנציאליים. באמצעותו ניתן כמובן- למנף את היכולת הכלכלית של כל חברה או עסק וזאת כמובן על מנת לממש את הרווח המקסימלי העסקי שעשוי לנבוע מהם.

מי אחראי לקידום האתרים?  מי אמור לבצע אם כן את עבודת הפרסום והמיתוג של עסק אינטרנטי ולהפוך אותו בפועל לאטרקטיבי יותר? למעשה תחום זה של קידום אתרים הוא תפקיד בלעדי ובעל משמעות עמוקה של איש מקצוע בעל ידע ועתיר ניסיון, מיומן בנושאי האינטרנט ותרבות הגלישה ומבין בתודעת הטכנולוגיה המרכזית העוטפת אותו- נותן השירות בתחום קידום האתרים המכונה גם- "מקדם אתרים".

מקדם האתרים משתית את כל עבודתו על הבסיס המחשבתי שלפיו חלו שינויים בסדרי העולם של לקוחות ושל עסקים גם יחד בכל תחום הפרסום והשיווק. תחת תחום אחריות עבודתו- מקדם האתרים עושה כל מה שבתחום יכולותיו על מנת לממש את מיתוג העסק לרמה הגבוהה ביותר.

 האם ניתן לעקוף את העסקים המתחרים באמצעות קידום אתרים?

עידן חדש נולד- איך מתמודדים אתו? עידן המחשוב בכלל והאינטרנט בפרט פתח צוהר גדול ומשמעותי לעידן שיווקי שלא הכרנו בעבר. בתחום זה ניתן לומר, כי כמעט פסו מן העולם ימיהם של אמצעי התקשורת המקובלים של העבר- הטלוויזיה המסחרית, הרדיו על פרסומותיו כולל האמירה הנדושה והידועה- שלפיה "הפרסום ברדיו עובד" וכמובן העיתונות הכתובה שמהווה אפילו שלב מוקדם יותר- כל אלו פינו באופן משמעותי את מקומן בכל תחומי הפרסום והשיווק והעניקו את הניצחון הנכבד לאינטרנט ולרשתות ולמנועי החיפוש שבו.

אם כן, תחום השיווק והרכישות דרך אתרי האינטרנט בכלל ובפרט באמצעות מנועי החיפוש ודירוג המיקום של התוצאות בהם- נכנס לחיינו בסערה והטיל כובד משמעותי של משקל ושל חשיבות שיווקית דווקא לתחומים כמו- מחשוב, טכנולוגיה ואינטרנט.

הגולשים- הם בעצם הלקוחות הפוטנציאלים. כך באמצעות אינטראקציה חסרת תקדים של הגולשים עם מנועי החיפוש בעודם מקישים את מילות החיפוש הרלוונטיות או ביטויי הקוד הנחוצים לכל מנועי החיפוש- מרגע החיפוש ועד הרכישה בפועל והתשלום שנעשה דרך האתרים השונים- חווית הקנייה שינתה את פניה והפכה למרגשת, סוערת, מידית ואינטרנטית.

מי אמור לסייע בשירות זה? אז כמו בכל תחום דעת אחר- עם היוולדותו של ענף עיסוקי חדש, ברגע שהגולשים החלו לומר את דברם ביתר שאת באמצעות התנהלות קניינית של פרסום ורכישה באמצעות אתרי אינטרנט שונים- נולד שירות מבצעי חסר תקדים בהיקפו- נולד תחום דעת חדש של נותני שירות שמתמחים בדיוק בנישה הזאת- מקדמי האתרים.

מקדם האתרים באמצעות שעות רבות של עבודה אינטנסיבית ועיקשת, באמצעות למידה מדויקת של טכניקות שונות של פרסום ושל שיווק בכלל על פי יסודות הכלכלה והניהול הקלאסיים ובפרט על ידי הבנה עמוקה ומיטבית בכל נושא המחשוב ותחום האינטרנט על מעלותיו וחסרונותיו- מקדם האתרים יוכל להפציע ולמגר אתרים מתחרים ובפרט לעקוף אותם ולבצע פעולת פרסום ושיווק דרך מנועי החיפוש בפרט.

על מנת להגיע לשיא היכולת של ביסוס המעמד של קידום העסק באופן האידיאלי- מקדם האתרים חייב להיות בעל יכולת של ניתוח מעמיק לוגריתמי של השימוש בכלי המיוחד הזה – הגלישה באינטרנט ובפרט דרך תפיסת השירות של הגולשים את מנועי החיפוש בפרט.

אריק כהן חדשות bn




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב