דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מי רוצה להיות מיליונר בישראל? 

מאת    [ 30/04/2018 ]

מילים במאמר: 363   [ נצפה 2147 פעמים ]

ב2015 היו בישראל 99,000 מיליונרים.

2017 המספר גדל ל120,000

עד 2022 צפויים להיות 157,000 מיליונרים בישראל

מה שאומר שב4 שנים הקרובות יהיו 37,000 מיליונרים חדשים בישראל.

שמעתי היום הדרכה מדהימה שמדברת על אמונות לגבי כסף, שרוב האוכלוסיה מאמינה שכסף זה לא דבר טוב, וכל מיני אמונות שקשורות בזה, ומה שהכי מפתיע (בעצם לא כל כך) שלרוב האוכלוסיה אין כסף, רוב האוכלוסיה בחובות וכנראה יצטרכו לעבוד לנצח. אחד ההבדלים הבולטים בין אנשים ממוצעים לעשירים זה האמונה שלהם לגבי כסף (תקראו את הספר "אבא עשיר, אבא עני").

אמונות זה משהו נרכש, אנחנו מקבלים את האמונות שלנו בכל מיני דרכים, מהחברה, מאירועים שעברנו בחיים, מאנשים שקרובים אלינו, מהנסיבות וכ'ו.  הרבה מהאמונות שלנו אנחנו פשוט קיבלנו מההורים שלנו כי ככה גדלנו, אבל זה לא אומר שזה לא ניתן לשינוי. ההורים שלנו גדלו בתקופת זמן אחרת והרבה ממה שהם למדו לגבי החיים כבר לא רלוונטי אלינו, ואותו דבר יהיה עם הילדים שלנו, העולם מתקדם מהר, אם לא נתקדם איתו אנחנו פשוט נישאר מאחור.

אז הנה 5 סיבות עיקריות למה כדאי לנו לעבוד קשה ולהיות מיליונרים, ולהיות חלק מה37,000 המיליונרים החדשים של השנים הקרובות בישראל :D  

1.השפעה - להיות מיליונר זאת הדרך הכי קלה שבה אפשר לעזור לאחרים. כשאתה מבזבז כסף, מישהו אחר מרוויח. אם זה במסעדות וכל דבר אחר.  

2. השראה - כשיש לך כסף אתה יכול לתת השראה לאחרים. זה עוזר לך לעבוד ביותר פרוייקטים בעלי ערך ונותן לך זמן להשקיע באירגונים שמטרתם לעזור לקהילה. וכמובן נותן השראה לאחרים להגיע לתוצאות שאתה הגעת אליהם, הוכחת את הדרך לחופש כלכלי.

3. שליטה - כשיש לך כסף, אתה בוחר איזו עבודה אתה רוצה לעשות. אתה בעל השליטה בחיים שלך והבחירות שלך אם לעשות דברים או לא כבר לא יהיו מונעים מכסף, אלא האם באמת אתה רוצה לעשות אותם. במקום לשבת במסעדה ולהסתכל ישר על המחירים, אתה בודק באמת איזו מנה אתה רוצה לאכול.

4. הנאה - תוכל להנות מכל מיני דברים יקרים שלא יכלת להינות מהם בעבר. מושבים יותר נוחים במטוס, להנות מארוחות איכותיות יותר, לרכוש רכב יותר בטיחותי ונוח ועוד.  

5. המסע - המסע ילמד אותך על אנשים, מקומות ודברים אחרים. אתה תלמד מי אתה בזמן שאתה צועד לעבר השאיפות הגבוהות שלך. הבנאדם שאתה תהפוך להיות בתהליך הזה, זה החלק הכי מתגמל בלהיות מיליונר :) 

שירן פרחי בת 26 מרעננה,יזמית,מוזיקאית. המטרה שלי היא לעזור לכמה שיותר אנשים להגשים את עצמם ואת החלומות שלהם! השכלה פיננסית,התפתחות אישית ויזמות! זו הדרך להצלחה ובכל אחד טמון הכוח הזה להצליח,רק צריך להשתמש בו! לשאלות,או כל דבר אחר- המייל שלי  shiranfarhi@walla.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב