דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


משחקים לחתול לא חייבים לקנות אצל וטרינר או בחנות חיות 

מאת    [ 12/04/2018 ]

מילים במאמר: 793   [ נצפה 2367 פעמים ]

כל מי שגידל אי פעם חתול יודע: "חתול זה לא כלב". מדובר על 2 עולמות נפרדים לחלוטין. בעוד שרוב הכלבים שואפים למצוא חן בעייני הבעלים שלהם, אצל חתולים הסיפור הוא אחר לחלוטין. חתול הוא צייד לכל דבר הגדל בביתכם. נמר בגול מוקטן גדל בביתכם. בניגוד לכלב החברי והמתלטף אצל החתול זה לרוב לא כך. דבר ברור וידוע כי חתולים הם יצורים מלאי סקרנות. תענוג גדול הוא לשבת ולהביט בחתול משחק, מזנק, מתגלגל ומפעיל טכניקות ותכסיסים שלא היו מביישים את ברוס לי. למעשה חלק בלתי נפרד מטכניקות באומניות הלחימה נלקחו ישירות מעולם בעלי החיים ומעולמם של החתולים בפרט.

כיצד ננעים את זמנו של הנמר הקטן שגר איתנו בבית?

חתולים הם כאמור ציידים. חיבה יתירה נועדת אצלם למשחקים אשר מעוררים בהם את חושי הצייד המפותחים שלהם. כל וטרינר יאמר לכם כי מדובר, למשל, על משחקי רדיפה, הוצאה והכנסה של מוצר ממקום מסויים, התחבאות והסתתרות, כמו גם ניסיון המתה, טריפה, נשיקה וריתוק של הקורבן המסכן (שיכול להיות לצורף העניין גרב במקרה שלנו.

חתול תעלול אוהב לשחק, לקפץ, לרוץ ולהחביא

חתולים בתור נמרים קטנים, אוהבים לצוד את הקורבן המיועד להם. לכן, משחקים רבים בהם הם משחקים במרחב הביתי כוללים גם אלמנט של החבאה, קבירה או ניסיון להעלים את הצייד מעיני כל. מדובר על מחבוא או מספר מחבואים בהם הם טומנים את השלל. על פי רוב ייקח לכם זמן להבין היכן ממקום אותו מסתור. וכך תוכלו לפגוש במגוון מוצרים אותם הם השליכו או טחבו אל מתחת לשטיחון, מתחת למיטה, אל תוך נישה או גומחה בקירות ועוד ועוד כיד הדימיון הטובה של החתול הביתי שלכם.

משחקים עבור החתול בסגנון עשה זאת בעצמך:

גבעול כמשחק

אם היה לכם בבית עציץ שזכה "לתספורת" של מעצב השיער הנודע "מיצי זיקרי", אז אתם כבר מבינים על מה מדובר. לעיתים לאחר אכילה של גבעולים ומיני עלים יבואו גם הקאות. החתול יפלוט החוצה את כל הצמחייה שאל. במקרה שלנו אין צורך להפקיר את העציץ שקיבלתם מתנה מהדודה בפסח. ניתן להסתפק בגעול נענע פשוט. מכינים תה צמחים? יופי, קחו לכם את העלים ואת הגבעול השאירו עבור החתול. גבול נענע למשל יכול להעסיק חתול אחד למשך מספר שעות. לאחר מספר שעות אותו גבעול מסתיים את תפקידו כשהוא שחור, מרוט, מרוטש, וגם אותו סביר להניח שתמצאו מוחבא או זרוק בפינה אלו הצליח החתול לרתק אותו.

גליל נייר טואלט

אחד המשחקים הידועים והאהובים על חתולים. לשימוש בגליל של נייר טואלט יש נוסחים שונים ומגוונים של יצירתיות. במצב הבסיסי הגליל כשלעצמו הוא אטרקציה גדולה עבור החתול הביתי. משקלו הסגולי הקל, היכולת שלו לזוז ולהתגלגל מכל מכה קטנה הופכות אותו לצעצוע אהוב וידוע. יש אשר גוזרים אותו, יש שאוטמים מצד אחד ויש שמחוררים בו חורים. האופציות הן רבות מאוד.

פקקים

חתולים אוהבים פקקים. הפקק הוא קטן, זז, מרעיש ומתגלגל וזה הופך אותו לצעצוע אהוב עבור חתולים גורים וחתולים בוגרים כאחד.

גרבים

בין אן זו גרב אחת תחובה ומגולגלת או סט מפואר – הגרב היא ללא ספק 1 מ-5 הגדולים בכל הנוגע למשחקים אהובים על חתולים. הרכות, העגלגלות, התזוזה והיכולת לטחוב פנימה ציפורניים היא מושא אהבתו של החתלתול השובב שלכם. לוקחים גרב ישנה דוחפים אותה פנימה את תוך עצמה בצורת גלגול עד שנוצר כדור גרב.

תחתית של נרון (נר קטן ועגול)

נרונים אשר סיימנו לדלוק ועשויים מאלומיניום דקיק הם בן דוד של הפקק. הם עגולים, קלים, רועשים וזזים במהירות – חתולים אוהבים לרוץ אחריהם בתנועת יד מסובבת המכה את הנרונים

כדור גומי

או כדור גומי פשוט שניתן לרכוש בחנות צעצועים, או כדור ייעודי בעל משקל גומי כבד אשר אותו ניתן לרכוש בכל מרפאה וטרינרית. כדור זה הוא בעל חורים וגורם לו להתגלגל באופן המשובב את רוחו של החתול שלכם. ניתן להשחיל בו גם שרוך לתלייה.

חוטים, כבלים, שרוכים

אולי האהבה של החתולים ב-ה' הידיעה. כל דבר תלוי מתנדנד בעל צורה חוטית כלשהיא הוא מתקן שעשועים אמיתי – כבל חשמלי, ראש של כבל מטען של טלפון סלולרי, חגורות, חגורה של חלוק, שרוכי נעליים וכו וכו – כל אלו מעוררים קפיצות, נהמות, צהלות ומגוון תכסיסי לוחמה חתוליים ייחודיים.

קשית שתייה

קשית שתייה פשוטה שראשה נדחף אל תוך התחתית ויוצר מעין מחומש לא סימטרי. את המחומש הזה נוהג החתול להעיף בתנועת יד מהירה, לגרור ולרטוש תוך לעיסה ונשיכה.

גומיות ראש

אהבה ידוע של חתולי בית. בין אם נתתם לחתול את הגומייה בתור משחק ובין שהחתול גנב אותו לבד הרי שתצטרכו להיפרד מהגומייה לשלם. דינה של הגומייה הוא ריטוש, לעיסה, משיכה, החבאה מתחת למיטות וארונות וכדומה.

קופסא קרטון עם חורים שונים

את החורים ניתן לעשות בזהירות על ידי סכין יפנית. חשוב להקפיד שהקופסא אכן תהיה אטומה מכל צדדיה ואז לפתוח בה את החורים. אל תוך החורים ניתן להכניס שלל צעצועים אטרקטיביים – גרביים, כדורי פינג פונג, פקקים וכדומה. תוכלו לראות כיצז יוצא המדען מתוך החתול. הקופסא תיבחן מכל כיוון, תופל, תסובב, תימעך ועוד ועוד על פי מצב רוחה של החתולה או החתול שלכם. בהצלחה!

איתן אהרון




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב