דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איפה הכי כדאי לרכוש נכס להשקעה? 

מאת    [ 09/04/2018 ]

מילים במאמר: 783   [ נצפה 2560 פעמים ]

הצלחתם לחסוך סכום מכובד שעמלתם קשה עבורו, הבנתם שהאלטרנטיבה הטובה ביותר היום היא להשקיע אותו בנדל"ן, אבל הנדל"ן בארץ יקר והתשואות נמוכות ולכן אתם מחפשים מקום טוב יותר להשקיע את הכסף שלכם.

השקעה בנדל”ן בחו”ל היא הפתרון המושלם לחלום של אנשים רבים שעבדו וחסכו כסף ורוצים עתה שהכסף יעבוד בשבילם. מי לא היה רוצה להשקיע כמה מאות אלפי שקלים בלבד ולהגדיל משמעותית את ההכנסתו הקבועה?

היכן אם כן המקום האידיאלי להשקעה בחו"ל ? – התשובה היא נדל"ן ארה"ב.

בארה”ב ניתן לנצל עדיין את מחירי הנדל”ן הנמוכים ולקנות דירות ב-100 אלף דולר, ליהנות מהכנסה קבועה גבוהה ומעלייה בערך הנכס לאורך השנים.

כדי שלא תעשו טעויות! הכנתי עבורכם מספר עצות חשובות שינחו אתכם מה לבדוק ועל מה באמת חשוב לשים לב כשמחפשים נכס להשקעה בארה"ב. מוזמנים לקרוא:

בחירת מיקום הנכס

אחד הדברים החשובים ביותר שיש לבדוק הוא האם מדובר במיקום בעל ביקוש, איזה סוג של אוכלוסייה גרה בו, מהם נתוני התעסוקה באזור, הכנסה לנפש, הגירה פנימית או חיצונית, רמת מוסדות החינוך והיצע השירותים המוניציפליים. כמו בארץ כך גם בארה"ב, כל אלה ישפיעו מאוד על התשואה של הנכס ועל הביקוש אליו בהמשך.

מזג האוויר

נקודה חשובה נוספת היא מזג האוויר, משקיעים רבים איבדו את ההשקעה שלהם בסופות הוריקן כמו "קתרינה", ו- "ווילמה" בשנת 2005. חשוב מאוד לוודא שאנחנו לא קונים נכס במקום מועד לפורענות ואם כן לדאוג לבטח את ההשקעה שלנו בביטוח מתאים.

סוג הנכס

ישנם שלושה סוגי נכסים מומלצים להשקעה בארה"ב: דירות קונדו, דירות סינגל פמילי או דירות מולטי פמילי. לכל אחת מסוגי הדירות היתרון היחסי שלה. כדי ללמוד יותר על יתרונות וחסרונות של כל סוג נכס, הורידו את המדריך שלי להשקעות נדל"ן בחו"ל בקישור: מכאן

מחיר הנכס

אחת הדרכים שמאפשרת לנו לבדוק אם מחיר הנכס שאנחנו רוכשים הוא מחיר טוב לעומת נכסים אחרים בשכונה היא ביצוע סקר שוק וזו גם אחד הבעיות שכל משקיע מרוחק מתמודד איתה. בסקר השוק אנחנו נבדוק מחירים ממוצעים של נכסים דומים באזור כדי לוודא שהמחיר שהוצע לנו הינו מחיר הוגן. סקר שוק נכון יראה לנו לפחות שלושה נכסים דומים שנמכרו באזור, שלושה נכסים דומים שמוצעים למכירה כרגע. כדאי גם לבדוק שלושה נכסים כדי לקבל גם אומדן של מחיר השכירות הממוצע.

חברת הניהול

עקב המרחק אנו נאלצים להשתמש בשרותיה של חברת ניהול. בארה"ב קיים היצע רחב של חברות ניהול ויש תחרות לא קטנה ביניהם לכן מלבד מחיר השרות שהוא בדרך כלל דומה מחברה לחברה יש להתמקד באיכות השרות. חברת הניהול אמורה לדאוג לכל ההיבטים של ניהול הנכס כשחלק מהם מובנים מאיליו לבעל הנכס אבל לא לחברת הניהול. ניקח לדוגמא את תשלום המיסים השנתי או ביטוח הנכס שתי נקודות חשובות מאוד שאף משקיע לא בודק מול חברת הניהול וכך מוצא את עצמו מתעסק בהם בכל שנה במקום שחברת הניהול תבצע זאת עבורו. 

איכות הנכס

יש לשים לב למצב הנכס ולהשקעה הנדרשת בו, גם אם מתוכנן שיפוץ כללי כדי להגדיל את ערכו. רמות השיפוץ השונות נקבעות לפי רמת השכונה ולפי סוג ההשקעה. בנכס המיועד להשכרה במחיר של 800$ לחודש נבצע רמת גימור נמוכה יותר מנכס שיושכר ב1,400$ לחודש, כמו כן בנכס שמיועד לפליפ (רכישת נכס, שיפוץ ומכירה מהירה למטרת אקזיט) אנו מראש מכוונים את הנכס למכירה למשפחה מקומית ולכן רמת הגימור תהייה גבוהה יותר.

עצה לדרך 

כדי לא לעשות טעויות בדרך להשקעה מניבה בנדל"ן בארה"ב, כדאי מאוד להיעזר בשירותיו של מומחה להשקעות נדל"ן בארה"ב. מי שלא מכיר באופן אישי את השוק יכול להיכוות. הכישורים האישיים משמעותיים מאוד. לנגישות של המומחה לשוק המקומי יש השפעה גדולה מאוד וככל שהוא בעל ידע רב יותר על השוק המקומי, כך התשואה שלכם מהעסקה תהיה גבוהה יותר. מי שלא מכיר באופן אישי את השוק יכול להיכוות. 

נקודה קריטית נוספת שכל משקיע צריך לבדוק היא ממי הוא קונה את הנכס ומי מלווה אותו בעסקה. 

כשאתה נפגש עם חברה  שמציעה לך נכס מסוים, אתה בעצם נפגש עם סוכן מכירות. אתה חייב לבדוק אם החברה היא בעלת הנכס או שהיא משווקת לך נכס שחברה אמריקאית קנתה ושיפצה כאשר החברה הישראלית בסך הכל מרוויחה עמלה מהעסקה. במצב כזה אחרי שהיא מכרה לך את הנכס אתה צריך להתמודד לבד עם החברה שמנהלת את הנכס. הדרך הנכונה היא לרכוש את הנכס ישירות מהחברה האמריקאית שהיא בעלת הנכס בתנאי שלחברה יש נציגות מקומית עם רגליים על הקרקע שיוכלו לעזור בכל בעיה שתצוץ.

אם הבנתם שכדי להגיע לעצמאות כלכלית יש לרכוש נכסי נדל"ן, עשיתם חצי צעד קדימה לעבר המטרה שלכם, עכשיו צריך להשלים את הצעד הזה ולקפוץ למים. בחברת "PANGO REAL ESTATE" ידאגו שהמים יהיו נעימים ושלא תטבעו.

אנו ממליצים למשקיעים שלנו להשקיע סכום שהוא מ-50,000$ ומעלה, כאשר המחיר המומלץ ביותר היום הוא בין 70,000$ ל-120,000$. בטווח המחירים הזה  המשקיעים מציבים את עצמם בשכונות טובות יותר שיש בהם דרישה גבוהה לשכירות וגם חתך סוציו אקונומי גבוה יותר, זאת אומרת שלשוכרים יש אפשרות כלכלית לשלם את השכירות. 

ליווי מקצועי להשקעות נדל"ן מוצלחות בשוק הנדל"ן האמריקאי.


6 שנות ניסיון ומעל 200 עסקאות נדל"ן בארה"ב.


 יריב גולן - מומחה להשקעות בנדל"ן בארה"ב טלפון: 052-3737510




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב