דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב גרפי מקצועי - בסיס למותג מצליח 

מאת    [ 28/03/2018 ]

מילים במאמר: 487   [ נצפה 1683 פעמים ]

העולם המסחרי של היום מבוסס על שדרים ומסרים ויזואליים

כמעט לכל מקום אליו נפנה את מבטנו ניחשף למסרים ולשדרים ויזואליים שחלקם מופנים לעתים אפילו אל התת מודע שלנו. לכן בעולם מסחרי ויזואלי כל כך כמו זה שבו אנו חיים היום, עיצוב גרפי הוא דבר חשוב מאוד. בין אם מדובר על עיצוב גרפי לעסק שמתחיל את דרכו בעולם המסחרי ומנסה לדחוק את רגלי המתחרים בדרך לקבלת נתח שוק מסוים, ובין אם מדובר על עיצוב גרפי לעסקים מתפתחים שמנסים לגדול, התרומה של עיצוב נכון אינה נתונה לוויכוח.

כרזות פרסומת, אתרי אינטרנט ועמודי נחיתה, שלטי חוצות, קטלוגים וחוברות, דפי מידע, מודעות בעיתונים, עיצוב מצגות עיסקיות ועוד אלמנטים ויזואליים מסחריים אחרים מדגישים שוב ושוב כיצד מי שמסתמך רק על המילה הכתובה במהלכי השיווק והפרסום שלו יתקשה להתחרות בשוק התזזיתי של היום. בין אם אנו מדברים על פלחי שוק שמציגים את הקהל הבוגר יותר או העסקי, ובין אם אנו מדברים על הדור הצעיר, הרי שאלמנטים כמו עיצוב לוגו יוקרתי מעוצב, עיצוב גרפי ייחודי וכיו', מציגים תועלת רבה למותג ומשפרים את הפנייה ללקוחות הפוטנציאליים.

יצירת תהליך עיצוב כולל שמסייע לעסק

במדינת ישראל פועלים גופים מסחריים בסדרי גודל שונים שכל אחד מהם מתמחה בתחום מסוים ומתחרה עם עסקים או חברות שלכל אחד מהם יש את דרכי השיווק שלו ואת מה שמאפיין אותו מול קהל היעד שלו. לגבי עיצוב גרפי, הדבר אומר שחשוב מאוד לבחור במי שמבין את הדברים הללו ולעבוד איתו בצורה קבועה על מנת להציג כל הזמן מסרים שיווקיים בצורה נכונה הן במהלכים שוטפים של העסק והן במקרים נקודתיים כמו תגובה למהלכי מתחרים למשל.

עבודה מול סטודיו שמשלב בין כישרון רב, הבנת צורכי הלקוח, ייעוץ מקצועי, הכוונה במקרים הרלוונטיים, דיוק רב, מיקוד במטרות העסק, והשלמת כל משימה במהירות אך באיכות גבוהה, היא בעלת ערך רב. זאת מאחר וכך ניתן לדעת שכל עיצוב לוגו, כל עיצוב מצגת, כל עיצוב כרזה, כל עיצוב פלייר, וכל עיצוב קטלוג וכיו' יבוצעו לשביעות רצונו של המזמין בלי בזבוז זמן, מאחר והסטודיו הבין וידע בדיוק מה צריך הלקוח שלו.

עיצוב הוא חלק בלתי נפרד מניהול המותג

כפי שצוין קודם לכן, אנו חיים בעולם של מסרים ושדרים ויזואליים בין אם אנו הולכים ברחוב ובין אם אנו גולשים ברחבי העולם הווירטואלי של רשת האינטרנט. לכן חשוב להבין מדוע כל גוף מסחרי רציני מנסה למתג את עצמו כיצד שיכירו אותו בכל מקום, יזהו את היתרונות שלו, ויחשבו קודם כל עליו ולא על מתחריו כשרוצים לקנות מוצר מסוים או כשרוצים להזמין שירות כלשהו. כך, היום חלק מיצירת וחיזוק מותג מצריך עיצוב גרפי ברמה מקצועית.

התמחות אמיתית בתחום של עיצוב גרפי מציגה סטודיו שמכיר את עולם העסקים ולא רק מבין כיצד לעבוד עם תוכנות גרפיות חזקות או להציג עיצובים ומצגות שנראים יפה אך לא קולעים למטרות חשובות כמו הצגת עסק חדש, השקת שירות מיוחד, גיוס משקיעים וכיו'. כך, הסתמכות על מקצועיות גבוהה בעיצובים הגרפיים המיוחדים כל כך שניתן ליצור היום, יוצרת הבדל עצום בין העברת מסרים מקרטעת ובין גירוי הלקוח הפוטנציאלי ומשיכה רבה של קהלי היעד.



מאת: רויטל מוסקוביץ מומחית למיתוג ותקשורת חזותית,
בעלת סטודיו ארטיסטיק - עיצוב גרפי לדיגיטל ומוצרי שיווק.


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב