דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מצבות בעיצוב אישי 

מאת    [ 28/03/2018 ]

מילים במאמר: 366   [ נצפה 2017 פעמים ]

נושא סידורי הקבורה הנו נושא המלווה בכאב גדול ובצער עמוק. הקושי להיפרד מאדם יקר ואהוב מחד והצורך להמשיך בחיים מאידך יוצר סיטואציה קשה. בימי האבל, נהוג לספר על האדם שנפטר ולדבר בשבחו. יחד עם זאת עולה המחשבה על הדרך הייחודית להנציח אותו, הקושי של להיפרד מאדם כה אהוב ומצד שני לשים הכל בצד ולדאוג להנצחה, יוצר בלבול.

הנצחה ייחודית עם מצבה מסלע

לאחר שבעת ימי האבל נהוג להזמין מצבה לנפטר. כאשר חושבים על דרך מקורית להנצחה ניתן להתחיל עם עיצוב מצבה מיוחדת מסלע. מצבות מעוצבות מסלעים מיוחדים יכולה לתת ביטוי לסיפור החיים המיוחד של הנפטר. אדם אשר צבע לא מעט ניסיון חיים, חוויות ואירועים אשר עצבו את חייו למי שהיה. לכל אבן טקסטורה ייחודית וצבע שונה היכולים להוות השראה עבור ההנצחה. לכל אבן גוונים ייחודיים, סימנים מהטבע ורמזים מה עבר עליה מהרגע שנוצרה באדמה ועד להגעתה לארץ. דרך זו מעלה עשרות מונים את ההיכרות עם האדם שנפטר ואת משפחתו המלווה אותו ולארך חייו ומותו. לא עוד מצבה סטנדרטית אפורה משיש עם כיתוב בשחור. הנצחה ייחודית עם מצבה מסלע או אבן טבעית מספרת סיפור חיים ומרמזת או אופיו של האדם. הבוחרים להנציח את היקירים להם באמצעות סלע או אבן טבעית גדולה הם אנשים בעלי אופי אחר וחיבור עמוק לאמא אדמה, המביאים לידי ביטוי בדרך ייחודית את החיבור שלהם לטבע ולמחזור החיים.

מצבה מאבן טבעית

הסלעים המיובאים ממדינות העולם הפרושות על גבי יבשות, הם סלעים מיוחדים וייחודיים. אין אבן סלע אחת זהה לשנייה. במדינות השונות בעולם שוררים תנאי אקלים שונים המשפיעים על היווצרות האבן הטבעית באדמה. לכל אבן סלע מרקם ייחודי משלה וצבע המאפיין אותה. האבן הטבעית מתמזגת עם הטבע והיא נשארת איתנה ועמידה מול כל שינויי מזג האוויר. מתוך שכך, היכולת הקיימת היום לבחור את הסלע המתאים ונכון, המדבר אל ליבכם היא עצומה. ככל שמייבאים יותר ויותר אבני סלע מקוריות מהעולם, כך גדל המבחר. מתוך מבחר גדול של סלעים מיוחדים, ניתן להתחבר לאבן המתארת יותר מהכול את האדם אשר איננו עמנו עוד, המציירת את הקווים לדמותו ומתארת את הרגשות שלנו כלפיו. על האבן הטבעית ניתן לסתת טקסטים או אלמנטים שונים. את האותיות והספרות ניתן לצבוע או להוסיף אבנים קטנות ומיוחדות בסלע. יש הבוחרים לחבר לסלע אותיות מפרופילים ממתכת כך שיבלטו מעל. ניתן לעצב כל מצבה מאבן טבעית בהתאמה אישית בהתאם לבקשתכם.

רונה וייס בלוגרית וכותבת תוכן בבלוג של המלצות לצרכנים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב