דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כתיבת תוכן שיווקי למשרדי עורכי דין 

מאת    [ 26/03/2018 ]

מילים במאמר: 475   [ נצפה 1701 פעמים ]

עולם השיווק הדיגיטלי מכתיב לעורכי הדין שרוצים לקדם את משרדם נורמות שונות של כתיבה אליה הם מורגלים. כדי להצליח בשיווק הדיגיטלי אנו נדרשים לכתיבה שיווקית, ייחודית וממגנטת. על עורך הדין להשרות תחושה "שיש עם מי לדבר" מבחינת מקצועיות. המסרים חייבים לעורר תחושה של אמון , ידע, מיומנות ושירות מיטבי. אחת הדרכים להעביר מסרים כאלה היא באמצעות תכנים באתר האינטרנט של המשרד, ברשתות החברתיות, בבלוגים ובמאמרים.
שיווק בדרך של כתיבת תוכן מקצועי יעביר את המסר הנכון ללקוח הפוטנציאלי ויקל עליו את הבחירה.

חלק מן הלקוחות הפוטנציאליים שלכם פוגשים תחילה את הפרסומים שלכם ולאחר מכן הם יפגשו אתכם. לכן, התוכן של אתר האינטרנט, הדפים החברתיים, המודעות והמאמרים שאתם מפרסמים הם אלה שיגרמו ללקוחות להתעניין בשירותים שאתם מציעים.

אי לכך, נוצר צורך חיוני במשרד עורכי דין ליצור תוכן שיווקי בצורה מקצועית. ישנם מספר כללים בסיסיים ביצירת תוכן שיווקי, כגון תמצות המסרים באופן שיווקי וסידור התכנים באתר.
האסטרטגיה לפיה אתם מבצעים מערך שלם של פרסומים דורשת עבודה שיווקית מרובה מעבר לכללים הללו, כגון הצגת התועלות של השירותים שאתם מעניקים בדרך שמדברת אל הלקוחות שלכם.
בקיצור, יצירת תכנים זהו מקצוע בפני עצמו !!!

זכרו, הדרך בה תציגו את עצמכם, את פועלכם, הצלחותיכם ותרומתכם המקצועית היא זאת שתהא בעלת ההשפעה המכרעת על הלקוח ותבדל אתכם מעורכי דין אחרים.

כתיבה ועריכת ספרים    
על חשיבותם של ספרים אין מחלוקת, למרות שינויי העתים וההתפתחויות הטכנולוגיות. למרות ים המידע ברשת, ספר מקצועי, כתוב כהלכה וממוקד נושא הוא תמיד חשוב ולרוב יספק כיוון ואף את התשובה הנדרשת – ובכלל זה ספרים בתחום המשפט הרלבנטי לגבינו.

בנוסף – עורכי הדין מוגבלים כידוע בשיווק ובפרסום וקיימים כללים של לשכת עורכי הדין בעניין שאולי לא עדכניים אך אין ברירה אלא לקיים אותם. ספר מקצועי של עורך דין העוסק בתחום מסויים שנים רבות והוא בעל ידע רחב כמו גם ניסיון בהיבטים שונים ומגוונים חשוב מאד לעמיתיו, אלה המתחילים וגם אלה הותיקים שמבקשים להתרחב לתחומים נוספים.
מעבר לכך – ספר שכתב עורך דין הוא כלי שיווקי מאין כמוהו ויעשה את הרושם הנדרש והמשפיע על לקוח פוטנציאלי. העלויות פחותות מכל אמצעי שיווק אחר והתוצאות המעשיות נראות בבירור בשטח.
אנו מיומנים ועוסקים בתחום העריכה וההגהה של ספרות משפטית במשך שנים רבות במגוון תחומים ויכולים לסייע לכל עורך דין שמבקש לפרסם ספר, להגשים את מטרתו.

חלק מן הלקוחות הפוטנציאליים שלכם פוגשים תחילה את הפרסומים שלכם ולאחר מכן הם יפגשו אתכם. לכן, התוכן של אתר האינטרנט, הדפים החברתיים, המודעות והמאמרים שאתם מפרסמים הם אלה שיגרמו ללקוחות להתעניין בשירותים שאתם מציעים.
אי לכך, נוצר צורך חיוני במשרד עורכי דין ליצור תוכן שיווקי בצורה מקצועית. ישנם מספר כללים בסיסיים ביצירת תוכן שיווקי, כגון תמצות המסרים באופן שיווקי וסידור התכנים באתר
האסטרטגיה לפיה אתם מבצעים מערך שלם של פרסומים דורשת עבודה שיווקית מרובה מעבר לכללים הללו, כגון הצגת התועלות של השירותים שאתם מעניקים בדרך שמדברת אל הלקוחות ועוד.

         יצירת תכנים זהו מקצוע בפני עצמו!!!

חנה קציר, מומחית לכתיבה ועריכה של ספרות ומסמכים משפטיים - אנשי מפתח.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב