דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך להתאים את פינת האוכל לכיסאות הבית 

מאת    [ 26/03/2018 ]

מילים במאמר: 498   [ נצפה 2196 פעמים ]

רוצים לרכוש פינת אוכל חדשה לבית? חשוב לכם שהיא תתאים לכיסאות ולשאר האלמנטים שנמצאים סביב? אם כן, הנה כמה נקודות חשובות, שכדאי לכם לקחת בחשבון כדי ליהנות מפינת אוכל מושלמת, יפה, נוחה וגם כזו שמשתלבת באופן הרמוני עם שאר הפריטים בבית וגם, או אולי בעיקר, עם הכיסאות הצמודים לה:

הסגנון העיצובי של פינת האוכל

כשאתם מחפשים פינת אוכל חדשה לבית, התייחסו, בין היתר, לסגנון העיצובי שלה. תוכלו למצוא היום מבחר של פינות אוכל בעיצובים ובסגנונות שונים, חלקן בסגנון מודרני וחלקן בסגנון כפרי. יש את אלו שמביאות איתן סטייל של פעם, פינות אוכל בסגנון וינטאג' ויש גם קלאסיות מאד בעיצובן. סגנון העיצוב של פינת האוכל הנבחרת, חשוב שיתאים לסגנון עיצובם של כיסאות הבית. הסגנונות אינם מוכרחים להיות זהים, אך כן כדאי שישתלבו זה עם זה. פינות אוכל בסגנון קלאסי ישתלבו כמעט תמיד לצד כיסאות בכל סגנון אחר.

הצבעים השולטים בפינת האוכל

בין אם זו פינת אוכל בצבע לבן, בצבע חום טבעי או אולי בצבע תכלת, כדאי שהצבעים השולטים בה יתאימו לצבעי הכיסאות. לצבעים יש חשיבות ומשמעות רבה בעיצוב הכלל ולרוב הם פרמטר חשוב ומרכזי שכאשר בוחרים עבורו אלמנטים שונים, בין אם זו פינת אוכל, כסאות משלימים או כל רהיט אחר. פינות האוכל של היום כאמור מגיעים בצבעים שונים, כשלכל צבע ייחודיות ויופי משל עצמו. הכיסאות בבית אינם בהכרח מוכרחים להיות בצבע זהה או בגוונים דומים, אך כן חשוב שצבעם ישתלב נכון לצד צבע פינת האוכל. זו גם הסיבה מדוע רבים נוטים לרכוש פינות אוכל מעץ ושומרים על המראה הטבעי שלהן. היותן כאלו מאפשר לבוחרים בהן לשלב לצדם כל פריט אחר ובכל צבע. העץ הוא חומר גלם ניטרלי ונוח מאד להתאמה. מעבר לאיכותו הגבוהה הוא משרה אווירה נעימה מאד במרחב ואף מביא את הטבע, במידה מסוימת, פנימה. יחד עם זאת, ישנן כיום גם פינות אוכל מחומרים נוספים וגם מעץ, הצבוע לשלל של צבעים.

מידת השימוש והנוחות הנדרשת

התאמה נכונה בין פינת האוכל לכיסאות הבית מצריכה התייחסות גם למידת השימוש בפינת האוכל וגם לנוחות הנדרשת. יפה ככל שתהיה, אם פינת האוכל שבחרתם לא נוחה לכם והכיסאות הצמודים לה אינם מתאימים לשולחן, הרי שזוהי בחירה שגויה. מהו גובה השולחן? מהו גודל השולחן? כמה רגליים יש לפינת האוכל והאם סביר שהן יכתיבו את מיקומם של הכיסאות מסביב? התייחסות לנקודות חשובות אלו תעזור לכם לבחור נכון את פינת האוכל ולהתאים בינה לבין כיסאות הבית שלכם. זכרו, לרוב נוהגים להשתמש בפינת האוכל לא מעט. בין אם במהלך השבוע ובין אם באירוח בחגים ובסופי השבוע. נוחות היא נקודה חשובה במיוחד!

העלויות – מה התקציב שלכם?

פינות האוכל מגיעות בטווח רחב של מחירים וכך גם הכיסאות בבית, המותאמים להן. התאמה נכונה ביניהם תצריך מכם גם התייחסות לתקציב הכולל שלכם. ישנן לא מעט פינות אוכל יוקרתיות ומעוצבות שמחירן גבוה יחסית. יחד עם זאת, הן נחשבות להוצאה כדאית שכן הן עמידות, חזקות וידועות ככאלו השורדות למשך שנים ארוכות. הדבר נכון גם לגבי כיסאות. אולם, אם התקציב שלכם נמוך יחסית, השקיעו את רובו בפינת האוכל ובחרו כיסאות זולים יותר. כך, בעתיד, כשיתפנה לכם סכום כסף מסוים, תוכלו להקדיש אותו לטובת החלפת הכיסאות בכיסאות מושקעים, יפים ואיכותיים הרבה יותר.

Shlomi




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב