דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דיני עבודה - הליך משפטי ובחירת עורך דין 

מאת    [ 05/03/2018 ]

מילים במאמר: 389   [ נצפה 2048 פעמים ]

הפניות הרבות ביותר לבתי משפט הן בתחום דיני עבודה.הנושא כולל תחומים משפטיים רבים כגון: פיצויי פיטורין, הסכמי העסקה, אפליה בעבודה ועוד תחומים רבים נוספים הקשורים לדיני והוגן תוך שמירה והגנה כל זכויות התובע או הנתבע. במאמר זה בנושא דיני עבודה נפרט לעומק על התחום ונבהיר כיצד מתבצע התהליך ואיך כדאי לבחור את העורך דין המתאים המקצועי ביותר שיוביל את המשפט ברמה הגבוהה ביותר.

תהליך המשפט:

בשלב הראשון עורך דין דיני עבודה נפגש עם הלקוח על מנת לקבל את מלוא על הפרטים לגבי התביעה. לאחר ההתעמקות בפרטים מתקבלת ההחלטה כיצד להגיש את התביעה ואם כלל קיימת עילה לתביעה.

לרוב עורך דין מנוסה, יהיה מעודכן באופן סדיר לגבי תביעות אחרות באותו נושא ויוכל כבר בשלבים הראשונים של המשפט לראות כיצד לנהל את התיק בצורה היעילה ביותר וכדי שבסופו של דבר יצליח גם לזכות בו. תחום זה מורכב מאלמנטים רבים המצריכים מעורך דין ידע רב, מקצועיות וירידה לפרטים קטנים. לדוגמה, אם ישנה עילה לתביעה בתחום של פיטורין בעבודה, עורך דין איכותי יהיה חייב להיות בקיא בפסקי דין אחרים בתחום פיטורין בעבודה עד לרמת הפרטים הכי קטנים וזאת על מנת לאפשר בחינת המקרה הספציפי בצורה הטובה ביותר. בנוסף, עורך דין דיני עבודה מנוסה יוכל לסייע במציאת פתרון של הסדר בין שני הצדדים ולמנוע זמן רב בסחבת של בתי המשפט.

מתי לפנות וכיצד לבחור ?

במקרה ואתם סבורים שישנה עילה לתביעה כדאי לקבוע פגישת ייעוץ עם עורך דין דיני עבודה מקצועי ולברר מהן זכויותיכם לפי החוק. עולה השאלה כיצד לבחור את עורך הדין המתאים ביותר עבורכם? כיום ניתן למצוא עורכי דין רבים ברחבי הארץ אשר מתמחים בתחום של  דיני עבודה. בבחירת עורך דין חשוב לבדוק האם הוא כבר ניהל תיקים דומים, כיצד הוא ניהל אותם ואם הם הסתיימו בהצלחה. בנוסף חשוב לזכור שמשפט עשוי להמשך זמן רב וחשוב לבחור את העורך דין איתו אתם מתחברים בפן האישי. מומלץ לקבוע פגישה עם כמה עורכי דין לדיני עבודה, לראות כיצד כל אחד מהם מתכוון לנהל את התיק שלכם, לשמוע על הניסיון המקצועי בתחום ולהבין מה יוכל לפעול עבורכם - ורק לאחר מכן להחליט במי לבחור.

זכרו- עורך דין מקצועי, אמין ורציני ייצג אתכם באופן המיטבי ויוביל אתכם אל ההצלחה וההגנה על זכויותיכם בחוק. הקפידו לפנות לייעוץ מקדים אצל עורך דין ואל תתפשרו. זה יכול להיות ההבדל עבודה. מטרת עו"ד דיני עבודה היא לסייע בפתירת בעיה שנוצרה בין העובד למעסיקו ולהוביל משפט צודק המשפטי בין הפסד לבין הצלחה והגנה.

אורי ישראל פז 
למידע נוסף ניתן להכנס לאתר: www.uplaw.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב