דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מיטה טובה היא הבסיס לחדר הישנה 

מאת    [ 04/03/2018 ]

מילים במאמר: 368   [ נצפה 2023 פעמים ]

המיטה היא הרהיט המרכזי בחדר השינה וסביבה בוחרים את העיצוב. חשוב לקנות מיטה טובה ואיכותית עם ציוד משלים על מנת לשמור על אורח חיים בריא ונכון

הרהיט שבו משתמשים ביותר בבית הוא כמובן המיטה. אנשים נמצאים על המיטה שלהם בין 7 ל-9 שעות ביממה בממוצע וזקוקים לרהיט איכותי שיוכל לעזור להם בייעוד של המיטה – שינה. שינה איכותית מגדירה את אורח החיים שלנו ועם מיטה טובה צריכה לבוא עם ציוד משלים איכותי כמו מזרון, ארגז, כריות טובות, סדינים וציפות.

כאשר קונים מיטה יש צורך בסקר שוק ארוך ומקיף. לאור העובדה שאנשים מחליפים מיטה אחת ל-10 או 15 שנים, הקפיצות בטכנולוגיה הן גדולות מאוד. המיטות של היום משוכללות יותר מאלו של לפני עשור, הן באות עם יותר מרכיבים ואלמנטים והן הרבה יותר נוחות ופרקטיות למשתמש.

המיטות של היום הן פרי פיתוח של שנים רבות ומטרתן לייצב את גוף האדם כמה שיותר, להעניק התאמה אישית ולשים את הגוף במנח הנכון ביותר כדי למנוע כאבי גב. כמובן שלמזרונים יש חלק חשוב מאוד בעניין הבריאותי, אך גם למיטה עצמה יש את הנגיעה שלה. חשוב מאוד לקחת מיטה שתהיה גם יפה וגם פרקטית לחדר.

קחו את הזמן

יש מיטות במגוון עצום של גדלים, אם כי שווה לשקול את הסטנדרט למקרה שתרצו להחליף רק מזרון. מרבית המיטות מגיעות עם ארגז, שמעניק אפשרות אחסון חשובה. כיום לכל סנטימטר של אחסון יש חשיבות, לבטח אם יש הרבה ילדים בבית. בנוסף, צריך לבחור צבע וצורה אשר יהיו לטעמם של הרוכשים ויתאימו לעיצוב הכללי של חדר השינה. יש הרבה מאוד תיאוריות לגבי עיצוב חדרי שינה והמיטה היא כמובן הרהיט המרכזי שסביבו הכל סובב.

קניית מיטה צריכה להיעשות בסבלנות. יש הרבה ימי מבצעים, הרבה אנשי מכירות שמנסים לתת את הדעה שלהם ולעיתים, גם קונים לחוצים. כאשר אתם רואים שהמיטה הישנה מתחילה לחרוק, התחילו לבצע את הבירורים שלכם. ראו מתי יש מבצע, איפה קונים את הציוד המשלים וכמובן, נסו כמה שיותר מיטות על מנת להגיע לעסקה הטובה ביותר עבורכם.

כאשר קונים מיטה לא צריכים לעשות מזה סאגה ארוכה מדי, אך כן צריך לקחת את הזמן ולהגיע למצב שעושים את הבחירה הנכונה. בחירה נכונה משמעותה דה פקטו אורח חיים בריא וטוב, ובעיקר כזה ללא כאבים מיותרים כאשר קמים בבוקר. רוצים להרגיש ולישון טוב? קנו מיטה טובה עם כל הציוד המשלים הנכון.

רונן יעקב




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב