דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חופשה משפחתית בבית מלון או בוילה יוקרתית? 

מאת    [ 25/02/2018 ]

מילים במאמר: 451   [ נצפה 967 פעמים ]

הנה מגיע לו חג הפסח וזה הזמן לתכנן את החופשה המשפחתית שלכם, אם להיות כנים, הייתם צריכים לעשות זאת הרבה לפני אבל גם עכשיו, כחודש לפני החג אפשר למצוא דילים מצוינים גם בבתי מלון, גם בוילות יוקרתיות וגם בחבילות לחו"ל.

חופשה משפחתית בישראל זאת האטרקציה אותה כולם רוכשים לפני חגים, בעונת הקיץ וכדומה, אך האם החופשה הבנאלית בבית מלון היא האפשרות היחידה לחוויה משפחתית חד שנתית? האם ישנו דרך להוזיל עלויות או להפתח לרעיונות חדשים בנוגע לחופשה המשפחתית שלכם? ובכן, יש לא מעט! חופשה בבית מלון לא צריכה להיות האפשרות היחידה שלכם לחוויה משפחתית! אפשר גם לרכוש חבילות לחו"ל שברוב המקרים תעלנה לכם זול בהרבה מחופשה בבית מלון בישראל. אין כמו חוויה משפחתית במדינה לא שלך עם נופים שונים, עם תרבות שונה ואת כל הטוב הזה אתם מקבלים במחירים זולים בהרבה ממה שהייתם מוציאים אם הייתם לוקחים חופשה בישראל. אמנם ההקשבה והמוכנות צריכה להיות גבוהה יותר כשאתם נוסעים לחו"ל אך חופשה אחת לשנה אפשר בהחלט להתכונן לכך. אם בכל זאת אתם מעוניינים לחוות חופשה משפחתית כאן בישראל אז עדיין, לא חייב לערוך אותה בבתי מלון, ישנה אלטרנטיבה מצוינת שנכנסה אל חיינו בשנים האחרונות: מה דעתכם על חופשה משפחתית בוילה יוקרתית להשכרה בכל רחבי הארץ? וילות יוקרתיות להשכרה ממוקמות מאצבע הגליל, כלומר אזור מטולה וקריית שמונה ועד מפרץ אילת. הוילות ממוקמות באזורים פסטורליים במיוחד עם נופים מדהימים, אם זה בגליל המערבי, בגליל העליון, רמת הגולן ואזור הנגב, בכל מקום מהרשימה תקבלו חוויה שונה עם נופים שונים והכל לפי בחירת מיקום החופשה. 

הוילות היוקרתיות הללו הן וילות המיועדות לרוב למשפחות ולקבוצות גדולות של עד 12-15 נפשות ופחות לזוגות למרות שזוגות יכולים להגיע לוילות הללו במידה והם רוצים ויכולים להוציא מחיר של כמה אלפי שקלים ללילה ומכיוון שזה פחות ריאלי אז הוילות הללו פונות יותר למשפחות ולקבוצות. אל הוילות הללו מגיעות משפחות מורחבות, דבר שמוזיל את השהות למשפחה. נקח דוגמא: נניח שמשפחה מורחבת מונה 3 משפחות עם 12 נפשות בסך הכול, נניח שלילה יעלה 4500 ש"ח בסה"כ, מחיר לא הזוי ודי הגיוני ללילה, 3 משפחות הגיעו לחופשה הזאת ולכן כל משפחה תשלם 1500 ש"ח ללילה. אמנם המחיר הוא לא הזול ביותר אך החוויה שמקבלים בחופשה משפחתית אינטימית בוילה יוקרתית היא חוויה שלא מקבלים בחופשה בבית מלון. הפרטיות היא מוחלטת, הפסטורליות שאופפת את הוילה היא אופטימלית והשימוש החופשי בכל מתקני הוילה פתוחה לכולם. אפשר להשתמש בג'קוזי, בבריכה, בשולחנות המשחק וברחבת הוילה בכל עת וגם במהלך הלילה להבדיל מבית מלון בו המתקנים הללו סגורים משעות מסוימות. אתם אדונים לעצמכם! החיסרון היחיד בחופשה משפחתית בוילה הוא העדר האוכל המסודר, לו אתם תצטרכו לדאוג מראש ומהבית או למצוא וילה יוקרתית הממוקמת בקרבת מסעדה בו תוכלו לסעוד. כל השאר מאפיל על החוויה שתחוו בבית מלון. אז אחרי כל ההסבר הזה, היכן תבלו את החופשה הבאה? בבית מלון בישראל? בבית מלון בחו"ל? או אולי בוילה יוקרתית בישראל? 

בסט וילה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב