דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אופניים חשמליים עוזרים בניידות 

מאת    [ 23/02/2018 ]

מילים במאמר: 616   [ נצפה 1869 פעמים ]

ניתן למצב את האופניים החשמליות במקום של מהפכנות של ממש, אם היה נראה כי אופניים חשמליות הינם עוד טכניקה של נסיעה נוחה ככל שחולפות השנים האופניים החשמליות הופכות להיות פונקציונליות יותר, כך יותר ויותר אנשים בוחרים נכון, בוחרים להשתמש באופניים חשמליות על מנת להקל על עצמם ולהקל על הסביבה.

 ניתן למנות את מעלותיהם של האופניים החשמליות בשלושה תחומים:


    • נוחות – אופניים חשמליות מאפשרות נסיעה מהירה וגמישה ללא תלות בעומסי התנועה, אין צורך להכביר במילים אודות עומסי התנועה בכבישי הארץ במרכז הארץ ברט אבל התופעה הינה קיימת אפילו בערים קטנות או בפריפריה, ככל שגיל הנהיגה נמוך כך המצוקה גדלה, יותר ויותר אנשים נמצאים על הכבישים ובידיהם מוחזק ההגה והמצוקה על הכביש הופכת לעיתים לבלתי נסבלת, במקום הזה בדיוק האופניים החמשיות מביאות איתן את הבשורה, אופניים שחמיות אינן צריכות לעמוד מאחורי תור המכוניות הן יכולות לנסוע בצדי הדרך או לעקוף אותן בעת עמידה ברמזורים, הגודל הקטן שלהן באופן יחסי למכונות הופך אותן לנוחות לתמרון.
    • חסכנות – אופניים חשמליות חוסכות עלויות של דלק, ההטענה של הבטרייה החשמלית הינה זולה לאין ערוך ממילוי מיכל הדלק של המכונית, גם החניה של אופניים חשמליות אינה גוררת בעקבותיה תשלום של מס חניה, כל אחד יוכל לחנות בצדי הדרך או ליד מעקות ייעודיים לכך ואינו צריך לחלות את ממונו על הוצאות נוספות שנוגעות לרכב.
    • איכות – אופניים חשמליים חוסכים בזיהום אוויר שהפך לחלק בלתי נפרד מהאוויר בעולם המערבי, כאשר המלחמה על כך בעיצומה זה הזמן לחולל שינוי ולעבור לרכיבה על אופניים חשמליים.

ניתן לראות אנשים בחרו לשלב את הרכיבה באופניים חשמליים עם כלי תחבורה נוספים כמו אוטובוסים ורכבות, יש כאלו בעלי רכבים שמשתמשים לעיתים באופניים חשמליות על מנת לחסוך עלויות ועוד הוצאות נלווית לרכב, צריך להכיר את האופציה ולבחור את אמצעי התחבורה הנוח והחסכוני ביותר.

כללי זהירות בשימוש עם אופניים חשמליות חשובים גם כחלק מעניין איכות החיים, שכן מדובר בחלק בלתי נפרד בשימוש בהם. יש כאלו שרואים את האופניים ככלי ידידותי ונחמד. ולא ככלי עוצמתי שיש לנהוג בו בזהירות. אך חשוב לזכור - כל כלי ממונע מצריך זהירות יתרה.

השימוש בכלי תחבורה מצריך זהירות רבה. אמנם הכלי מועיל לנו רבות. הוא מאפשר לנו לצלוח דרכים ארוכות במהירות וללא מאמץ. אך משנה זהירות יש לנהוג בהם. וזאת כדי למנוע תאונות וחבלות מסוכנות. זה נכון מאוד גם באשר לרכיבה עם אופניים חשמליים. רוכבי אופניים חשמליות היו מעורבים לא פעם בתאונות וספגו נזקים בלתי הפיכים. אז לפני שאתם יוצאים לדרך, למדו את כללי הזהירות הרלוונטיים לרכיבה עם אופניים חשמליים. מנעו אסונות.

אופניים חשמליות – כללי זהירות


    • אופניים רגילים משמשים בני נוער וילדים רבים. אך יש לשים לב לכך שכאשר מדובר על כלי ממונע הוא לא יכול להתאים לילדים. הכללים מגדירים כי נערים החל מגיל 16 יכולים לרכוב באופניים ממונעים. אם כי יש לשים לב לכך שהללו יונחו לרכב בשבילים בלבד ולא בכביש.
    • כל רוכב אופניים חשמליות חייב להיות מודע לכללי הנסיעה ולשים לב להוראות התמרורים. אמנם אין מדובר ברכב של ממש שמצריך רישיון ולמידה יסודית. אך בכל זאת הכלי עלול להיות הרה אסון כאשר אין משתמשים בו בזהירות הנדרשת. חשוב לשים לב לכך, במיוחד כאשר מדובר על נערים צעירים. עליהם לציית להוראות התמרורים ולמנוע סכנות.
    • בעת רכיבה באופניים יש להיות אחראיים לסביבה, ולנסוע בצורה זהירה תוך התחשבות בעוברי האורח. כיוון שהרוכב בחוסר זהירות מסכן את עצמו וכן את הסביבה שלו. כאשר הסכנות משמעותיות ועלולות לגרום לנזקים חמורים.
    • חובה לוודא כי רוכבים בכלי בטיחותי. יש כללים המגדירים את האופניים הבטיחותיים שמותר לעשות בהם שימוש. על הכלי להיות מוגבל במהירות שלו. כמו כן יש לרכוש כלי בעל תו המעיד על התאמתו לתקנים.
    • אין לבצע שינויים באופניים במטרה להגביר את המהירות של הרכיבה.

עשו באופניים שימוש נכון. כך שהרכיבה תהיה בטיחותית ותענה על הצרכים שלכם. כי אם השימוש בטיחותי - האופניים יביאו לכם תועלת של ממש בחיי היום יום.

אריק כהן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב